Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Czernichów: Świadczenie usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów stałych z gminy Czernichów
Numer ogłoszenia: 247111 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej , ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, woj. śląskie, tel. 033 8661325, faks 033 8661287.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów stałych z gminy Czernichów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest świadczenie usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów stałych z gminy Czernichów, w zakres którego wchodzi; a) wywóz odpadów z obiektów komunalnych , placów i innych miejsc publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ. b) odbiór odpadów niesegregowanych (balastu), segregowanych oraz odpadów ulegających biodegradacji z posesji prywatnych oraz od użytkowników mieszkań w budynkach komunalnych - worki na odpady segregowane, kubły lub worki na odpady balastowe o poj. 0,12m3, 3.2. Dane ogólne niezbędne do przygotowania oferty: a) Liczba mieszkańców stałych gminy na koniec 2011r. wynosi 6510 w tym; -Międzybrodzie Bialskie 3219 -Międzybrodzie Żywieckie 1447 -Czernichów 1118 -Tresna 726 b) Ogólna liczba budynków mieszkalnych i letniskowych w gminie ( przekazanych do użytku ) około 2675 ( Międzybrodzie Bialskie 1426, Międzybrodzie Żywieckie 570, Czernichów 297, Tresna 382) c) Poszczególne sołectwa rozciągają się na długości: 1) Międzybrodzie Bialskie ok. 28 km 2) Międzybrodzie Żywieckie ok. 14 km 3) Czernichów ok. 5 km 4) Tresna ok. 5km b) Ilość wywiezionych z terenu gminy odpadów w 2011 r. 1) Niesegregowany odpady komunalne - przystanki, place publiczne (parkingi, skwery) dzikie wysypiska, cmentarze oraz mieszkańcy - ok. 370,85 Mg rocznie wg danych podanych przez Spółkę Żywiec - Beskid. 2) Odpady segregowane z terenu gminy - w tym odpady wielkogabarytowe, organiczne kuchenne, opakowaniowe (wg danych Żywiec Beskid - 199,405 Mg. 3.3. Wykaz o obiektów komunalnych, placów publicznych objętych wywozem odpadów oraz rodzaj kontenerów i pojemników - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3.4. Terminy wywozu odpadów: 1) obiekty komunalne, place i inne miejsca publiczne - jak w załączniku nr 6 do SIWZ 2) właściciele posesji prywatnych oraz użytkownicy mieszkań i lokali komunalnych- min. 2 razy w miesiącu - w sezonie letnim tj. w czerwcu w każdy poniedziałek odbiór odpadów z budynków letniskowych oraz dodatkowo z posesji mieszkańców stałych na zgłoszenie telefoniczne. Szczegółowy harmonogram wywozu określa załącznik nr 1 do umowy. 3.5. Miejsce wywozu odebranych odpadów: zgodnie z art. 9e ust. 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t. j. Dz. U. z 2012. 391) oraz w Planie Gospodarki Odpadami dla województwa śląskiego. 3.6. Warunki płatności za świadczone usługi. a) Urząd Gminy będzie regulował należności w formie miesięcznego ryczałtu za sprzątanie przystanków, placów publicznych, pozostałych miejsc publicznych, likwidację dzikich wysypisk i wywóz zebranych odpadów oraz w formie ryczałtu miesięcznego za wywóz odpadów z cmentarzy. W ryczałtach oferent winien uwzględnić opłaty za składowanie odpadów na składowisku . b) z budynku Urzędu Gminy w Czernichowie oraz Centrum Kultury w Międzybrodziu Bialskim odpłatność za wywóz 1m3 z uwzględnieniem opłaty za składowanie na składowisku c) opłaty przez prywatnych właścicieli posesji oraz użytkowników lokali komunalnych będą uiszczane bezpośrednio usługobiorcy na podstawie zawartej umowy cywilno-prawnej, która określi zasady płatności, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt.3.7.2 3.7. Dodatkowe warunki: 1) Przestrzegać zasad określonych w uchwale Nr XLVIII/380/2010 Rady Gminy Czernichów z dnia 27.09.2010r w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Czernichów - załącznik nr 8 do SIWZ 2) przestrzegać warunków zawartych w uchwale Rady Gminy nr X/76/2011 z dnia 07.10.2011r w sprawie górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi odbierania odpadów komunalnych i opróżnianie zbiorników bezodpływowych - załączniki nr 9 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wpis do rejestru działalności regulowanej ( uwierzytelniona kserokopia zaświadczenia o wpisie do rejestru) o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 ,poz. 391 ) a) aktualne zezwolenie właściwego Starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych, b) aktualną umowę na przyjmowanie odpadów niesegregowanych oraz segregowanych zawartą z przedsiębiorstwem prowadzącym instalację unieszkodliwienia i odzysku wymienioną w Planie Gospodarki Odpadami dla województwa śląskiego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww warunku wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej 2 samochodami specjalistycznymi do wywozu odpadów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 2) Kosztorys ofertowy na wywóz odpadów - załącznik nr 2 3) Wzór umowy - załącznik nr 8
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, biuro 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE KLESZCZELE
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.