eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługa ubezpieczenia mienia ZDiZ, znajdującego się w budynku przy ul. Białostockiej 3 oraz używanego przez kontrolerów do pracy w terenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Gdynia: Usługa ubezpieczenia mienia ZDiZ, znajdującego się w budynku przy ul. Białostockiej 3 oraz używanego przez kontrolerów do pracy w terenie
Numer ogłoszenia: 247123 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ubezpieczenia mienia ZDiZ, znajdującego się w budynku przy ul. Białostockiej 3 oraz używanego przez kontrolerów do pracy w terenie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem ubezpieczenia jest: 1) mienie ZDiZ, znajdujące się w pomieszczeniach Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Białostockiej 3, od następujących zdarzeń: a. kradzieży z włamaniem, b. rozboju, c. kradzieży, d. zniszczenia mienia przez osoby trzecie, e. pożaru, f. zalania. 2) Mienie użytkowane przez kontrolerów w terenie (PSION-Y, telefony komórkowe, drukarki, latarki, aparaty fotograficzne), od następujących zdarzeń: a. kradzieży, b. rozboju, c. zniszczenia mienia przez osoby trzecie, d. zniszczeń wynikających z działania czynników zewnętrznych o niespotykanej skali: śnieżyca, mróz, opady deszczu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Ubezpieczeń ALLIANZ POLSKA S.A., ul. Rodzin Hiszpańskich 1, 02-685 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 500
  • Oferta z najniższą ceną: 500 oferta z najwyższą ceną: 500
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.