Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Bytom: Likwidacja infrastruktury kopalnianej pozostałej po zakończeniu likwidacji zakładu górniczego w rejonie Miechowice
Numer ogłoszenia: 247125 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomska Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka z o.o. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2898124, fax. 032 2890806.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bsrk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja infrastruktury kopalnianej pozostałej po zakończeniu likwidacji zakładu górniczego w rejonie Miechowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, rozbiórkowe budowli oraz roboty ziemne obiektu na obszarze Zakładu KWK Powstańców Śląskich - Bytom I, w rejonie Miechowice szczegółowo opisane w załącznikach stanowiących integralną część SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł. Słownie: jeden tysiąc złotych. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta: BSRK Sp. z o.o. Zakład KWK Powstańców Śląskich - Bytom I ING Bank Śląski o/Bytom 36 1050 1230 1000 0023 1397 3238, z zaznaczeniem numeru sprawy: PZP- 23/09/PŚL - BI/08 b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, d)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr. 109, poz. 1158 z późn. zm.) Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który złoży ofertę nie zabezpieczoną akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony, a jego oferta odrzucona. 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4.Oryginał dokumentu/dokumentów potwierdzającego wniesienie wadium w jednej lub kilku formach wymienionych w pkt. 2 ppkt. b), c), d) powyżej należy zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5.Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w pkt. 2 ppkt. b), c), i d) powyżej muszą zachowywać ważność przez cały okres związania z ofertą określony w SIWZ. 6.Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 PZP. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu, zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez Wykonawcę. 7.Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.Zwrot wadium nastąpi, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a)upłynął termin związany z ofertą, b)zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. d)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: e)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, f)który został wykluczony z postępowania, g)którego oferta została odrzucona. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ww. ust. 9 pkt b) i c) siwz jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez ZamawiającegoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PZP, e)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym jedną robotę budowlaną o wartości min. 50.000,00 zł brutto, f)dysponują osobami w zakresie kierowania i prowadzenia robót budowlanych posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do Izby (min. jedna osoba) oraz posiadającymi stwierdzenie kwalifikacji przez Okręgowy Urząd Górniczy do kierowania robotami budowlanymi na powierzchni podziemnych zakładów górniczych oraz osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii. g)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzanej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000,00 zł. brutto. 2.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA (zał. nr 1) części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego po zakończonych pracach w celu naniesienia aktualizacji wymaganych przepisami przez uprawnionego geodetę. 4.Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 5.O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców wykluczonych, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, jak również pozostałych wykonawców, którzy złożyli oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6.Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 7.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a)jest niezgodna z ustawą, b)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e)rażąco niską cenę zawiera oferta, która zdecydowanie odbiega od pozostałych ofert złożonych w postępowaniu przetargowym. Zamawiający w celu ustalenia czy oferta zawiera rażąco niską ceną może zwrócić się do Wykonawcy, o udzielenie w określonym terminie stosownych wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę, f)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, g)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy PZP lub błędy w obliczeniu ceny, h)wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, i)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 8.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 9.Z tytułu odrzucenia wszystkich ofert, Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Druk OFERTA wypełniony ściśle według załączonego wzoru druku wraz z oświadczeniem Wykonawcy zawartym we wzorze druku (zał. nr 1). 2.Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PZP (zał. nr 2). 3.Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1), 2) i 3) PZP (zał. nr 3). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Wykaz osób w zakresie kierowania i prowadzenia robót budowlanych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby w załączonym do OFERTY Wykazie osób ... wykonawca wyszczególnił osobę kierownika robót oraz załączył kserokopie uprawnień budowlanych tej osoby wraz z aktualnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym przynależność do Izby oraz stwierdzeniem kwalifikacji przez Okręgowy Urząd Górniczy do kierowania robotami budowlanymi na powierzchni podziemnych zakładów górniczych (min. jedna osoba), jak również uprawnień geodety (min. jedna osoba) - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 10.Dowód wniesienia wadium - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 11.Wykaz robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (brutto), nazwy i adresu inwestora, rodzaju i zakresu oraz miejsca i daty wykonania robót (zał. nr 5) (min. trzy roboty, w tym jedna robota o wartości min. 50.000,00 zł brutto - pkt IV ppkt. 1e SIWZ) oraz załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 12.Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (pkt. IV ppkt 1g) SIWZ) - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 13.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osobę/osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną.. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 14.Umowa spółki cywilnej, jeżeli przedsiębiorcy prowadzą działalność wspólnie w formie spółki cywilnej - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 15.W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 PZP, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi obejmować wszystkie czynności podejmowane przez Wykonawców w trakcie postępowania (włącznie z podpisaniem oferty). Pełnomocnictwo ( w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie) należy załączyć do oferty. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać: wskazanie (oznaczenie) pełnomocnika, oznaczenie postępowania, którego pełnomocnictwo dotyczy, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu przetargowym albo upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu przetargowym i zawarcia w imieniu Wykonawców umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców a do oferty winny być załączone dokumenty potwierdzające , że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 16.Oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna być podpisana przez wszystkich wykonawców (konsorcjantów) lub ustanowionego pełnomocnika. 17.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum). a)każdy z uczestników konsorcjum składa oświadczenie iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP (zał nr 2) oraz obowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie VIII ppkt 4 - 8 SIWZ b)dopuszcza się możliwość złożenia wspólnego oświadczenia uczestników konsorcjum potwierdzającego, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 1-3 PZP (zał nr 3) podpisanego przez wszystkich uczestników konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika (w przypadku podpisania oświadczenia przez ustanowionego pełnomocnika, z oświadczenia musi wynikać, że oświadczenie dotyczy całego konsorcjum), c)dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. IV ppkt 1 e) i f) SIWZ składa przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum z tym że warunek wymieniony w pkt. IV ppkt 1e) nie podlega sumowaniu. 19.W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców (tzw. umowa konsorcjum). Umowa konsorcjum winna zawierać co najmniej: a)dokładne określenie celu gospodarczego, dla którego została zawarta, b)dokładnie określone działania, które mają zostać podjęte dla zrealizowania celu gospodarczego oraz zadania konsorcjantów (wskazać które prace czy roboty budowlane będzie wykonywał każdy z konsorcjantów), c)oznaczenie czasu trwania konsorcjum (nie krócej niż do czasu zrealizowania celu gospodarczego tj. przedmiotu zamówienia), d)wykluczenia możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi (jeżeli zostały udzielone przez konsorcjum), e)stwierdzenie solidarnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi (jeżeli zostały udzielone przez konsorcjum), f)określony sposób prowadzenia spraw konsorcjum (upełnomocnienie przez członków konsorcjum jednego spośród siebie (lider) do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym podpisania oferty albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), 20.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić druk kosztorysu ślepego - przedmiarowego, którego wzór załączono do SIWZ, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie kosztorys ofertowy (zał. nr 7a/) Oferta cenowa winna wynikać z kosztorysu ofertowego sporządzonego na bazie KNR lub kalkulacji własnej. Oferta zawierająca kosztorys ofertowy nie zgodny z przedmiarem robót będzie odrzucona..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bsrk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BSRK Sp. z o.o. ul. Strzelców Bytomskich 207 pok. nr 211 po uprzednim dokonaniu wpłaty w wysokości 50,00 zł + VAT w kasie pok. nr 328 w godz. 8:00-14:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Bytomska Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka z o.o. z siedzibą w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 207 pokój 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera; zakup, dostawa i konfiguracja przełącznika zarządzalnego; dostawa urządzenia UTM dla UCSUM w Bytomiu
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
- Usługa całodobowego zabezpieczenia zdarzeń z udziałem zwierząt na terenie Gminy Bytom
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
- Zapewnienie miejsc noclegowych dla osób wykwaterowanych z zasobów mieszkaniowych Gminy Bytom i eksmitowanych
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
- Przyłącza dodatkowe do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Jeleśnia - Etap 2
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.