Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-17
Piotrków Trybunalski: Realizacja wersji docelowej instalacji wentylacyjnej - Etap I Chłodzenie powietrza wentylacyjnego Sali Teatralnej i foyer w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Piotrkowie Trybunalskim przy al. 3 Maja 12.
Numer ogłoszenia: 247137 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury , ul. Słowackiego 13, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7325237, faks 044 7325249.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja wersji docelowej instalacji wentylacyjnej - Etap I Chłodzenie powietrza wentylacyjnego Sali Teatralnej i foyer w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Piotrkowie Trybunalskim przy al. 3 Maja 12..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Instalacja chłodnicy freonowej dwusekcyjnej o mocy 75,0 kW współpracującej z agregatami skraplającym sprężarkowym chłodzonym powietrzem. Do współpracy z centralą wentylacyjną przewidziany został agregat skraplający z kompletem automatyki pozwalający na bezobsługową pracę przy zmiennym obciążeniu. Parametry i wyposażenie chłodnicy freonowej, agregatu skraplającego oraz rurociagów instalacji chłodniczej i izolacji przewodów podane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót str. 6 pkt 1.5.2, 1.5.3 i 1.5.4. 2) Konstrukcji wsporczej stalowej z profili zamknietych spawanej na fundamencie betonowym dla zainstalowania agregatu skraplającego zgodnie z projektem konstrukcyjno - budowlanym. Klauzule: 3) Instalacja chłodzenia dokonana zostanie na instalacji wentylacyjnej, w której zastosowano centralę wentylacyjną firmy VBW ENGINEERING Sp. z o.o., której parametry podane zostały w STWiOR str. 6 pkt 1.5.1. 4) Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. 5) Wymagane jest zastosowanie wszystkich urządzeń i sposobu ich montazu i odbioru zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, w ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O/Piotrków Tryb. Nr: 04 2030 0045 1110 0000 0112 4360. Uwaga: na poleceniu przelewu nalezy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony Realizacjia wersji docelowej instalacji wentylacyjnej - Etap I Chłodzenie powietrza wentylacyjnego Sali Teatralnej i foyer w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Piotrkowie Trybunalskim przy al. 3 Maja 12. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agebcji Rozwoju Przedsiebiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Działu Organizacji, Administracji i Kadr MOK al. 3 Maja 12, pokój nr 23, a do oferty załączyć kserokopię. 4. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniosiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygniete lub upłynął termin ich wnoszenia. 5. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postepowania, c) którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemozliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj.: nie później niż do dnia 07 stycznia 2010 r. do godz. 10,00. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający sie o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postepowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczegółności Wykonawca musi spełnić następujące warunki: a) wykonawca musi wykazać się wykonaniem, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym czasie - co najniej dwóch robót, polegających na wykonaniu instalacji wentylacyjnych i chłodzacyyh, o wartości minimum 100 tys. zł. brutto każda. b) wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, tj. wykonawca powinien dysponować: - kierownikiemm budowy, który powinien posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie z Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa, - lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczegółności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Wykonawca osiągnął w latach 2007 i 2008 obrót netto w wysokości co najmniej 800.000,00 zł. za każdy rok. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł, (słownie złotych: sto tysięcy). 4) Nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 82 poz. 560). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczegółnonych w rozdziale X SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP), 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwóch robót budowlanych odpowiedających swoim rodzajem (instalacje wentylacyjne i chłodzące) i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia ( wartość robót minimum 100.000,00 zł. brutto każda) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę określoną w pkt 2 lit. b) SIWZ, tj. kierownika budowy, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( w takim przypadku wykonawca do oferty składa również oświadczenie wg załącznika 4 A, 6) Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z uprawnieniami do kierowania robtami budowlanymi (instalacje wentylacyjne) oraz zaświadczeniem o przynależności do Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7) Ksrokopię rachunku zysków i strat lub kserokopię książki przychodów i rozchodów za rok 2007 i 2008, 8) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 44 w zwiazku z art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp ( w przypadku współnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena spełnienia niniejszego warunku dotyczyć będzie każdego z nich odrębnie)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl Biuletyn Informacji Publicznej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury w Piotrkowie Trybunalskim al. 3 Maja 12
Dział Organizacji, Administracji i Kadr (pokój nr 23)
Za cenę 60,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury 97-300 Piotrków Trybunalski Al. 3 Maja 12 KANCELARIA (pokój nr 10) od godz. 8:00 do godz. 15:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa chleba mieszanego pszenno - żytniego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba pszennego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba razowego, krojonego, paczkowanego po 350g, bułki tartej .
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie
- Dostawa mebli na potrzeby Domu Studenta
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.