Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Dąbrowa Górnicza: Realizacja usług w zakresie wystroju miasta związanego z obchodami świąt narodowych
Numer ogłoszenia: 247151 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług w zakresie wystroju miasta związanego z obchodami świąt narodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655) na zadanie pn. Realizacja usług w zakresie wystroju miasta związanego z obchodami świąt narodowych. Przedmiotem umowy jest wykonywanie w określonym czasie flagowania wskazanych ciągów ulic i placów w mieście Dąbrowa Górnicza zgodnie z Załącznikiem nr 1 stanowiącym integralną część umowy, a także odpowiednie przechowywanie, magazynowanie, utrzymanie w należytej jakości i sprawności flag z drzewcami. Przedmiot zamówienia składa się z zakresu podstawowego opisanego w pkt. 2.1. SIWZ oraz z zakresu dodatkowego opisanego w punkcie 2.3. SIWZ, który to będzie realizowany wg. potrzeb Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.12.20.00 - Usługi instalowania masztów flagowych 98.30.00.00 - Różne usługi 35.82.10.00 - Flagi 35.82.11.00 - Drzewce flagowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy. 2.Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są w trakcie wykonywania, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego (min. 1 np. referencja). Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć należy usługę w zakresie flagowania na słupach min. 1.000 sztuk flag jednorazowo lub usługę rozwieszenia reklam, banerów przy użyciu samochodów ciężarowych bądź zwyżki o wartości minimum 50 000,00 zł brutto, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. 5.Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: a)co najmniej 2 samochody ciężarowe bądź b)1 samochód ciężarowy i 1 zwyżką z przeznaczeniem do transportu i rozwieszenia flag. Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych jak wyżej. 6.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 60.000 zł. Uwaga: Ocena spełniania warunków -udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: - spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Załącznik nr 2 - wskazana aktualna data. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert do postępowania - Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie). 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 3 - wskazana data podpisania. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć należy usługę w zakresie flagowania na słupach min. 1.000 sztuk flag jednorazowo lub usługę rozwieszenia reklam, banerów przy użyciu samochodów ciężarowych bądź zwyżki o wartości minimum 50 000,00 zł brutto, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. 5.Dokument (min. 1 np. referencja) potwierdzająca, że usługa, o której mowa w pkt.4, została wykonana należycie. 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje Wykonawca tj. - co najmniej 2 samochody ciężarowe bądź 1 samochód ciężarowy i 1 zwyżka z przeznaczeniem do transportu i rozwieszenia flag wraz z oświadczeniem, że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych w podanym zakresie - załącznik nr 4 wskazana data podpisania. 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 60.000 zł. Dodatkowo do oferty należy załączyć: 8. Wypełniony Druk Ofertowy - załącznik nr 1 - wskazana data podpisania. 9.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Uwagi: 1. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Upoważnienie do podpisywania dokumentów do postępowania i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.2 i 10.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 5.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 5.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. 5.1 oraz 5.2 uwag stosuje się odpowiednio. 7.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 Kpk. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 8.Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp spowoduje wykluczenie go z postępowania. 9.Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 10.Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania. 11.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21
41-300 Dąbrowa Górnicza,
Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej,
pok. 315, III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21 41-300 Dąbrowa Górnicza, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, pok. 315, III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: USZCZEGÓŁOWIENIE KRYTERIUM OCENY OFERT: Oferty zostaną poddane ocenie indywidualnej przez każdego z członków Komisji Przetargowej w oparciu o następujące kryterium i jego znaczenie: 1.cena zakresu podstawowego pkt. 2.1.1 - 2.1.4 SIWZ (rozwieszanie, zdejmowanie, magazynowanie, czyszczenie, pranie, naprawa, uzupełnianie flag) - 60% 2.cena jednostkowa za zakup oraz montaż nowych obejm z podwójnymi uchwytami do zawieszenia flag wg. zakresu dodatkowego pkt.2.3.1 SIWZ - 20% 3. cena jednostkowa za flagowanie wg. zakresu dodatkowego -pkt. 2.3.2 SIWZ - 20% Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 9 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 10 SIWZ. 2. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Preferowane jest, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.W tym celu niezbędne jest złożenie wraz z ofertą, przez wszystkich Wykonawców aktualnych odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierających nazwiska osób uprawnionych do występowania w obrocie prawnym i reprezentowania firmy. 4.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. 6.Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 10.2; 10.3 Wykonawcy składają odrębnie, przy czym w przypadku polisy, o której mowa w pkt 10.7 - Zamawiający dopuszcza także możliwość złożenia jednej polisy wystawionej na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w pkt 10.4 do 10.6 SIWZ Wykonawcy składają łącznie. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1 SIWZ winno zostać podpisane wspólnie /na jednym druku/ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy pkt. 10.8 winien zostać podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców..
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Dąbrowa Górnicza
- Świadczenie usługi przewozowej wraz z zapewnieniem opiekuna dla osób z niepełnosprawnościami - uczestników siedziby (ul. Morcinka 15) oraz filii (...)
- DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRODUKCJI PODCHLORYNU SODU - ELEKTROLIZA W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wymiana wykładziny podłogowej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35/TP1/SZP-3/2024 Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych Politechniki Koszalińskiej w Koszalinie
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Parzęczew
- "Kompleksowy odłów i transport zwierząt wolnożyjących nie podlegających ochronie na terenie powiatu chrzanowskiego"
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji rury kanalizacyjnej, ze zbiorów Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu, przekazanej w depozyt na potrzeby stworzenia wystawy stałej MHP w Warszawie
- Dostawa flag drzewcowych i masztowych
więcej: Flagi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.