eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Dostawa sortów mundurowych i odzieży roboczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Bielsk Podlaski: Dostawa sortów mundurowych i odzieży roboczej
Numer ogłoszenia: 247157 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim, ul. Studziwodzka 39, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7302652, fax 085 7302617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych i odzieży roboczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Mundur wyjściowy leśnika 1 Mundur wyjściowy męski zimowy - marynarka 18230000-0 szt 5 - spodnie 18234000-8 szt 17 1a Mundur wyjściowy męski letni - marynarka 18230000-0 szt. 7 - spodnie 18234000-8 szt. 17 2 Mundur wyjściowy damski letni - marynarka 18230000-0 szt 2 - spódnica 18232000-4 szt 2 -spodnie szt 2 3 Koszula b. m.z dł. rękawem 18300000-2 szt 16 4 Koszula b. m. z kr. rękawem 18300000-2 szt 16 5 Krawat 18420000-9 szt 15 6 Kapelusz męski 18441000-2 szt 15 7 Kurtka zimowa męska 18223200-0 szt 8 8 Czapka mundurowa 18443000-6 szt 8 9 Szalik 18420000-9 szt 9 10 Skarpety 17281130-5 par 31 11 Półbuty wyjściowe 19313200-5 par 27 12 Rękawice 1851100-4 par 23 II Mundur codzienny leśnika 1 Koszula m. z dł. rękawem 18300000-2 szt 35 2 Koszula m. z kr. rękawem 18300000-2 szt 34 3 Spodnie męskie 18234000-8 szt --- 4 Sweter 17282130-2 szt 34 5 Kamizelka 17282140-5 szt 13 6 Bluza z polaru 18223200-0 szt 32 7 Kurtka codzienna 18223200-0 szt 16 8 Czapka zimowa 18443000-0 szt 11 9 Półbuty codzienne 19313200-5 szt 26 10 Peleryna 18200000-1 szt - III Mundur terenowy leśnika 1 Ubranie letnie 18410000-6 szt -- - bluza letnia moro z kamizelką szt 14 - spodnie letnie moro szt 40 2 Ubranie zimowe 18410000-6 - kurtka zimowa moro szt 14 - spodnie zimowe moro szt 12 3 Czapka letnia 18443000-6 szt 14 4 Czapka zimowa 18443000-6 szt 6 5 Trzewiki z m. SYMPATEX 19315100-8 par 21 6 Trzewiki z m. GORETEX 19315100-8 par 13 IV Oznaki 1 Stylizowany wizerunek orła ----- --- - 2 Stylizowana gałązka modrzewia ----- --- - 3 Oznaki identyfikacyjne ----- --- - 4 Oznaki służbowe 17261132-3 szt 8 RAZEM: V Odzież i obuwie robocze 1 Buty gumowo filcowe 19312200-8 par 100 2 Buty gumowe 19312200-8 par 93 3 Fartuch 18200000-1 szt 63 4 Okulary przeciwsłone. 33411100-5 szt. 46 5 Trzewiki 19315000-7 par 8 6 Rękawice ocieplane 18511000-4 par -- 7 Hełm ochronny 25245100-1 szt -- 8 Ubranie całoroczne 18100000-5 szt 9 9 Kurtka wodochronna 18131000-6 szt. 60 10 Ubranie r. letnie z t. moro 18131000-6 szt. 6 11 Ubranie r. zim.z tk. mor 18131000-6 szt. 1 12 Czapka robocza letnia 18133000-0 szt -- 13 Czapka robocza zimowa 18133000-0 szt -- 14 Kurtka ocieplona 18100000-5 szt -- 15 Ocieplacz 18131000-6 szt 3 16 Beret 18131000-5 szt 4 17 Płaszcz p. deszczowy 18131000-5 szt 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w ysikości 1000,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 8.1.1 są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi i legitymują się posiadaniem wszelkich wymaganych prawem uprawnień do wykonania przedmiotu umowy. 8.1.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8.1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 8.1.4 Posiadają punkty sprzedaży na terenie Bielska Podlaskiego 8.2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 8.3 Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 8.4 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 8.5 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 8.5.1 wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron z określeniem celu działania, sposobu ich współdziałania, zakresu wykonania zamówienia przez każdego z nich, sposobu odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). 8.5.2 w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa w imieniu własnej firmy oświadczenia i dokumenty jak w pkt. 9.1.1 a), b), c) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 9.1.2 a), b), tej specyfikacji składa pełnomocnik wykonawców występujących wspólnie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, 8.5.3 oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 8.5.4 wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 8.5.5 wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 8.5.6 wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wykonawców występujących wspólnie, a nie ich pełnomocnika. 8.6 Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom 8.7 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 9.1.1 Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert), b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym); c) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (na formularzu ofertowym); d) dokument uprawniający wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy (koncesja) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie punkty: a), b), c) dotyczą każdego podmiotu wchodzącego w skład wykonawców występujących wspólnie. 9.1.2 Pozostałe dokumenty, które muszą być zawarte w złożonej ofercie: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną). Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 9.2 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim ul. Studziwodzka 39 17-100 Bielsk Podlaski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim ul. Studziwodzka 39 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sorty mundurowe ( mundur wyjściowy leśnika , mundur codzienny leśnika,mundur terenowy lesnika, oznaki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje dostawę mundurów wyjściowych, mundórów codziennych leśnika, mundórów terenowych leśnika i oznak tak jak w punkcie I, II III, IV przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież i obuwie robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje dostawę odzieży roboczej jak w punkcie V przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.