Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-14
Ogłoszenie nr 24715 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.
Gdańsk: Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku na podstawie kart imiennych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
001021197, ul.
ul. Długa
75/76,
80-831
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 3002300,
58 3002360, e-mail
is.przetargi@pm.mofnet.gov.pl,
isdn@pm.mofnet.gov.pl, faks
58 3014318.
Adres strony internetowej (URL): http://www.gdansk.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-w-gdansku
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.gdansk.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-w-gdansku/ogloszenia/zamowienia-publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk (pok. 302)
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk (pok. 302)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku na podstawie kart imiennych
Numer referencyjny: 2201-LO2.260.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku. 2. Okres realizacji świadczenia planowany jest na 12 miesięcy i ulega zakończeniu z upływem dnia 28 lutego 2018 r. 3. Wykonawca oferuje dostęp do minimum 100 obiektów prowadzących zajęcia sportowo-rekreacyjne na terenie województwa pomorskiego, obejmujących dostęp w szczególności do: basenu, siłowni, sauny, squash-a, zorganizowanych zajęć ruchowych (w tym m.in. do: nauki tańca, aqua aerobiku, zajęć fitnessu, indor cycling, jogi, sztuk walki.) Liczba 100 obiektów musi być zachowana odrębnie dla kart typu "open" i kart z limitem 8 wejść do obiektów w danym okresie rozliczeniowym. 4. Przez jeden obiekt sportowo-rekreacyjny rozumie się budynek lub samodzielny lokal, który udostępnia co najmniej jedną usługę sportowo - rekreacyjną z zakresu wskazanego w ust. 3. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi odpowiadające swym przedmiotem treści zamówienia publicznego zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku, wówczas na gruncie prowadzonego postępowania zostaną zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty sportowe. Ciężar udowodnienia powyższego faktu spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia użytkownikom dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych w następujących miejscowościach województwa pomorskiego: Gdańsk, Gdynia, Sopot, Bytów, Sopot, Chojnice, Człuchów, Kartuzy, Kościerzyna, Kwidzyn, Lębork, Malbork, Pruszcz Gdański, Puck, Słupsk, Starogard Gdański, Tczew, Wejherowo. W ramach spełnienia powyższego warunku Zamawiający dopuszcza dostępność obiektów w obrębie 40 km od ww. miejscowości. 6. W ramach Umowy Zamawiający planuje dokonać zakupu imiennych kart imiennych dla pracowników: 1) typu "open" (bez miesięcznego limitu wejść do obiektu) w szacunkowej ilości: 100 2) z limitem 8 wejść do obiektów w danym okresie rozliczeniowym (jeden miesiąc kalendarzowy) w szacunkowej ilości: 700 Wartości powyższe są jedynie danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie. 7. W ramach świadczonych usług Wykonawca zapewni pracownikom zamawiającego uczestniczącym w usłudze dostęp do kategorii zajęć sportowo-rekreacyjnych wskazanych w ust. 3. 8. Przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego, Wykonawca dostarczy na wskazany adres, określoną liczbę kart sportowych uprawniających do korzystania przez zgłoszonego pracownika z usług objętych pakietem sportowo - rekreacyjnym w terminie do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia przedmiotu zamówienia. Liczba kart ustalona zostanie na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy na 10 dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający może aktualizować ww. listę poprzez wpisanie bądź wykreślenie Użytkowników na 15 dni roboczych przed rozpoczęciem miesięcznego okresu rozliczeniowego. W przypadku nie podania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim należy uznać, iż liczba uczestników programu nie zmieniła się. 9. Dostępność obiektu powinna pokrywać się z godzinami otwarcia obiektów i prowadzonych w nich zajęć sportowo - rekreacyjnych chyba, że wynika to z grafików lub zaistnienia wewnętrznych ograniczeń w danym obiekcie sportowo - rekreacyjnym. 10. Osoby zgłoszone przez Zamawiającego będą mogły korzystać wyłącznie osobiście, bez miesięcznego limitu wejść w opcji typu "open" lub z limitem 8 wejść do obiektów w danym okresie rozliczeniowym, o różnych porach tj. w godzinach otwarcia obiektu jednocześnie Zamawiający dopuszcza ograniczenia w dostępie do obiektów sportowo - rekreacyjnych w postaci limitu jednokrotnego wejścia do danego obiektu sportowo - rekreacyjnego w ciągu jednego dnia. 11. Przedmiot zamówienia powinien być świadczony na podstawie kart imiennych, wraz z zastosowaniem sposobu weryfikacji / rejestracji wejścia. Zamawiający dopuszcza weryfikację / rejestrację Użytkowników kart za pomocą dokumentu tożsamości i/lub podpisu na liście w obiekcie. Zamawiający nie dopuszcza innych sposobów weryfikacji / rejestracji Użytkowników kart. 12. Czas korzystania z zajęć w ramach usług, stanowiący przedmiot zamówienia, powinien wynosić nie mniej niż 40 minut, za wyjątkiem usług, gdzie minimalny limit nie został określony ze względów bezpieczeństwa, takich jak m.in. usługa sauny. 13. Cena imiennej karty zapewniającej miesięczny dostęp do korzystania z usług stanowiących przedmiot zamówienia w wymaganej przez Zamawiającego minimalnej ilości obiektów powinna obejmować całość świadczenia przedmiotu zamówienia bez jakichkolwiek dopłat, chyba że dopłaty wprowadzone są przez same punkty sportowo-rekreacyjne, ale ich wysokość nie przekracza wartości 25 zł. Ilość obiektów, które wprowadziły dopłaty nie powinna być większa niż 20 % obiektów na terenie województwa pomorskiego. 14. Zamawiający przewiduje dofinansowanie programu dla pracowników z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, wysokość dofinansowania zostanie ustalona po wyborze oferty. 15. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji usługi będzie składało się z: - części dofinansowanej przez Zamawiającego płatnej po zakończeniu miesięcznego okresu rozliczeniowego, - części niedofinansowywanej przez Zamawiającego płatnej indywidualnie przez Użytkownika usługi "z góry" przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego, 16. Wykonawca w ramach umowy udostępni, także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach projektu, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania umowy. Aktualna lista dostępnych usług oraz obiektów będzie dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. Dostęp do nowych usług nie spowoduje wzrostu cen jednostkowych wskazanych w ofercie. 17. Szczegóły i warunki oferty Wykonawca powinien przedstawić w regulaminie świadczenia usług dostarczonym przed podpisaniem umowy.
II.5) Główny kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
Dodatkowe kody CPV:92600000-7, 92610000-0, 92330000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: W ewentualnym zamówieniu realizowanym na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp jego przedmiot pozostanie tożsamy do przedmiotu zamówienia podstawowego. Wielkość i zakres ilościowy zamówienia realizowanego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp uzależniony będzie od różnicy miedzy szacunkiem wartości zamówienia podstawowego, a kwotą faktycznie wydaną na jego realizację.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
? Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych o wartości minimum 450 000,00 zł brutto każda (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60 |
Liczba obiektów świadczących usługi dla użytkowników pakietu "open" bez limitu wejść w województwie pomorskim w miesięcznym okresie rozliczeniowym | 20 |
Liczba obiektów dla użytkowników pakietu na 8 wejść dla jednego użytkownika w województwie pomorskim w miesięcznym okresie rozliczeniowym | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Międzyzdrojów zwiększającego kompetencje kluczowe uczniów w ramach realizowanego projektu" Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn -Zdrój"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowych i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ" - powt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.