Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-20
Gdańsk: DOSTAWA DIODY IMPULSOWEJ DO FLUORYMETRU
DLA WYDZIAŁU CHEMII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 247179 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DIODY IMPULSOWEJ DO FLUORYMETRU DLA WYDZIAŁU CHEMII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31712341-2. 2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa diody impulsowej do fluorymetru. 3. Miejsce dostawy: Uniwersytet Gdański, Wydział Chemii, Zespół Zaopatrzenia Wydziału Chemii, 80-308 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 63, pok. E116 4. Dioda musi współpracować z posiadanym przez Zamawiającego fluorymetrem impulsowym PicoQuant FluoTime 300 EasyTau oraz spełniać następujące parametry: a) emitowanie promieniowania o długości fali 280 nm - z tolerancją 5 nm, b) maksymalna częstotliwość powtarzania impulsu: 10MHz, c) możliwość sterowania z wykorzystaniem posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania, tj. pozwalającego na obliczenia czasów zaniku fluorescencji, zaniku anizotropii, obliczenia rozkładów czasów zaniku fluorescencji oraz analizę globalną czasów zaniku fluorescencji działającego w systemie Windows XP lub 7, d) możliwość pomiarów rozdzielonych w czasie zapewniające możliwość wzbudzenia próbek w zakresie ultrafioletu. 5. Dioda musi: a) być fabrycznie nowa tzn. nie używana przed dniem dostarczenia, b) pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, c) być dostarczona Zamawiającemu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym, którego przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, d) posiadać oznakowanie CE, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami). 6. Wykonawca zapewnia, że: 1) przed realizacją zamówienia skontaktuje się z osobą wskazaną przez Zamawiającego w § 4 ust. 1 projektu umowy i potwierdzi czas dostawy, 2) dostarczy wraz z fakturą, podpisany przez obie strony protokół zdawczo - odbiorczy oraz podpisaną przez Wykonawcę kartę gwarancyjną, 3) poniesie koszty przewozu, 4) zapewni obsługę gwarancyjną. 7. Gwarancja: nie krótsza niż 12 miesięcy; 8. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze diody i podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego. 9. Gwarancja będzie świadczona przez producenta, autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub inny podmiot pod warunkiem, że nie spowoduje to dla Zamawiającego utraty bądź ograniczenia uprawnień z gwarancji - na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania diody, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 10. Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres wymiany, tj. czas liczony od zgłoszenia do wymiany diody. 11. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji. 12. Świadczenie serwisu gwarancyjnego obejmujące wymianę diody nastąpi do 5 dni roboczych od zgłoszenia wady telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 13. W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni warunków gwarancji lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający będzie uprawniony do wymiany diody na koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania dowodu zapłaty. 14. Przez określenie dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 15. Zamawiającemu przysługiwać będą uprawnienia wynikające z rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 16. Okres rękojmi nie będzie mógł zakończyć się przed upływem trzech miesięcy od upływu okresu gwarancji. 17. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonej diody, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonej diody a przedstawionymi w ofercie, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie diody. 18. W przypadkach określonych w pkt. 17 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania diody, a Wykonawca jest obowiązany do jej niezwłocznej wymiany na nową, wolną od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu diody wolnej od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony § 2 umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.23.41-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty specyfikacji technicznej oferowanej diody, pochodzącej od producenta diody lub potwierdzonej przez producenta diody. Zamawiający dopuszcza wydruk ze stron internetowych producenta. W celu potwierdzenia autentyczności, dokument ten musi być podpisany przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ; Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie ma obowiązku dołączenia do oferty tego załącznika, 2) zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ; Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdziale XVI pkt. 1), 3) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty specyfikacji technicznej oferowanej diody, pochodzącej od producenta diody lub potwierdzonej przez producenta diody. Zamawiający dopuszcza wydruk ze stron internetowych producenta. W celu potwierdzenia autentyczności, dokument ten musi być podpisany przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy Ci składają łącznie dokumenty określone w pkt. 1, 2, 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zaistnienia siły wyższej, 3) zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, 4) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 2. Wniosek o wprowadzenie zmian o których mowa w ust.1 pkt. 1-4 musi być złożony na piśmie. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego i zatwierdzonego przez obie strony. 4. Wykonawca nie ma prawa cesji praw i/lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich z zastrzeżeniem pkt 5. 5. Przelew wierzytelności Wykonawcy wynikających z niniejszej umowy wymaga dla swej ważności uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański
Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 124 I piętro
ul. Bażyńskiego 1a
80-952 Gdańsk
w godzinach pracy od 7:00 do 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Gdański Dział Zamówień Publicznych, ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro; 80 - 952 Gdańsk, w godzinach pracy od 7:00 do 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.