Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-27
Warszawa: Na dostawę sprzętu laboratoryjnego określonego w 4 pakietach.
Numer ogłoszenia: 247196 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę sprzętu laboratoryjnego określonego w 4 pakietach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego określonego w 4 pakietach: - Pakiet nr 1: Sprzęt laboratoryjny; - Pakiet nr 2: Płyty do oznaczania grupy krwi; - Pakiet nr 3: Pojemniki na brudne igły; - Pakiet nr 4: Sprzęt laboratoryjny;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 38.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca do oferty dołączy próbki z zakresu Pakietu nr 1 poz. 29, poz. 30, poz. 68, poz. 79, poz. 80 po 1 szt.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, potwierdzające uprawnienie osób do podpisania oferty i innych dokumentów, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dołączonych do oferty dokumentów rejestrowych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie - złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 2 ust.3.Ceny są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. § 2 ust.4.Zmiana ceny w przypadku określonym w ust. 3 wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Płocka 26, budynek E, lok. 24..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Płocka 26, budynek E, lok. 24..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - Pakiet nr 1: Sprzęt laboratoryjny;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pojemnik na plwocinę. szt 4 000; 2 Pojemniki uniwersalne. szt 4 000; 3 Pojemniki na odpady medyczne. szt 2 000; 4 Pojemniki na odpady medyczne. szt 3 000; 5 Pojemniki na odpady medyczne. szt 1 000; 6 Pojemniki na odpady medyczne. szt 200; 7 Pojemniki na odpady medyczne. szt 400; 8 Pojemniki na mocz. szt 40 000; 9 Pojemnik na mocz. szt 30 000; 10 Pojemnik z PS histopatologiczne z nakrętką. szt 20 000; 11 Pojemniki z kranem spustowym na wodę. szt 8; 12 Pojemniki z kranem spustowym do przechowywania formaliny. szt 4; 13 Probówki PP. szt 5 000; 14 Probówki okrągło denne z PS. szt 1 500; 15 Korki do probówek. szt 1 500; 16 Szpatułki drewniane laryngologiczne. szt 10 000; 17 Kamery z PS do analizy osadu moczu. szt 500; 18 Końcówki 1000 mikrol z filtrem. szt 30 000; 19 Końcówki 0,5-10 mikrol z filtrem. szt 30 000; 20 Końcówki 10-100mikrol z filtrem. szt 30 000; 21 Końcówka 5000 ul. szt 3 000; 22 końcówki do pipet Brandta. szt 3 000; 23 worki foliowe szt 2 000; 24 torebki foliowe szt 30 000; 25 torebki foliowe szt 30 000; 26 torebki foliowe. szt 30 000; 27 torebki foliowe. szt 30 000; 28 worki foliowe. szt 2 000; 29 Probówka PS szt. 5 000; 30 Pipetki Pasteura szt. 5 000; 31 Końcówki do pipet szt 200 000; 32 Końcówki do pipet szt 10 000; 33 Końcówki do pipet szt. 80 000; 34 Probówka PS szt. 50 000; 35 Korek do probówki szt. 10 000; 36 Płytka Petriego szt 8 000; 37 Końcówki do pipet szt 1 000; 38 Pipeta nastawna szt 10; 39 Pipeta nastawna szt 6; 40 Pipeta nastawna szt 4; 41 Kieliszki jednorazowe do leków szt. 500000; 42 Fartuch foliowy szt 80000; 43 Naczynka do analizatora Technicon szt 5000; 44 Ezy polisterynowe szt 30000; 45 Ezy polisterynowe szt 30000; 46 Statyw na probówki szt 8; 47 Statyw na probówki szt 8; 48 Pojemnik do dobowej zbiórki moczu szt 600; 49 Płytka Petriego szt 2000; 50 Probówki do oznaczania trombocytów szt 1000; 51 Probówki okrągło denne z PP szt 10000; 52 Mikrokońcówki do Finpipety szt 4000; 53 Szkiełka mikroskopowe szt. 7920; 54 Probówki szt 3000; 55 Probówki szt 3000; 56 Końcówki do pipety szt 4000; 57 Końcówki do pipety szt 5000; 58 Końcówki do pipety szt 9984; 59 Końcówki do pipety szt 10000; 60 Końcówki do pipety szt 384; 61 Końcówki do pipety szt 6000; 62 Końcówki do pipety szt 384; 63 Końcówki do pipety szt 384; 64 Końcówki do pipety szt 4000; 65 Końcówki do pipety szt 4000; 66 Końcówki do pipety szt 4992; 67 Sitka do komórek szt. 2000; 68 kriobanki zestaw fiolek z kulkami ceramicznymi op 25; 69 Zlewka porcelanowa z uchem szt. 8; 70 Zlewka porcelanowa z uchem szt. 8; 71 Zlewka porcelanowa z uchem szt. 8; 72 naczynka pomiarowe do aparatuOsmometr 800d szt 1000; 73 saszetki z polietylenu do transportu zewnętrznego {laboratorium-laboratorium) szt 500; 74 saszetki z polietylenu do transportu zewnętrznego (laboratorium-laboratorium) szt 500; 75 Kapilary z heparyną sodowo-litową szt 10000; 76 Gumowe zatyczki do kapilar. szt 20000; 77 Płytka Petriego szt 1500; 78 Płytka Petriego szt 2500; 79 Probówki szt 5000; 80 Probówki szt 5000; 81 czasomierz/stoper laboratoryjny szt 1; 82 statyw obrotowy do pipet szt 2; 83 Pudełko na 25 preparatów mikroskopowych szt 2; 84 Pudełko na 10 preparatów mikroskopowych szt 1; 85 statyw na 40 probówek szt 4; 86 statyw na 10 probówek szt 2; 87 statyw na 10 probówek szt 4; 88 Penseta z metalu szt 4; 89 Penseta z metalu szt 3; 90 Penseta z metalu szt 2; 91 Pojemniki do dobowej zbiórki moczu szt 2000; 92 Butelki z PP szt 20; 93 Butelki z PP szt 5;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Pakiet nr 2: Płyty do oznaczania grupy krwi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty do oznaczania grupy krwi, szt. 1000;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - Pakiet nr 3: Pojemniki na brudne igły;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik na odpady ostre. szt 3000; 2. Pojemnik na odpady ostre. szt 3000; 3. Pojemnik na odpady ostre. szt 8000; 4. Pojemnik na odpady ostre. szt 16000; 5 Pojemnik na odpady ostre. szt. 1500; 6 Pojemnik na odpady ostre. szt. 3000;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: - Pakiet nr 4: Sprzęt laboratoryjny;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówka bezbarwna cienkościenn szt 5000; 2. Probówka bezbarwna, cienkościenna szt 5000; 3. Końcówka 10?l z filtrem. szt. 15000; 4. Końcówka 10?l z filtrem. szt. 15000; 5. Końcówka 100?l z filtrem. szt. 10000; 6. Pipeta Pasteura szt. 2000; 7. Probówki okrągłodenne szt 3000; 8. Probówki do głębokiego mrożenia szt 10000; 9. Filtry do strzykawek szt. 100; 10. Statyw do standartowych eppendorfówek szt 1; 11. Probówka bezbarwna cienkościenna szt 7000;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Stary Dzików
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Borzytuchom
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa i montaż pojemników naziemnych systemowych na odpady wraz z oznakowaniem.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.