Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-21
Koło: Dostawa flokulanta do odwadniania osadów ściekowych
Numer ogłoszenia: 247204 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Zachodnia 22, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2720835, faks 063 2616125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzwik-kolo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa flokulanta do odwadniania osadów ściekowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa flokulanta - polielektrolitu silnie kationowego służącego do odwadniania osadu na prasie taśmowej firmy BELLMER WPN-K/I Gr.1 przez okres trwania umowy - przez okres 12 miesięcy: - przewidywana ilość - około 4.500 kg/rok - parametry fizyczne: wygląd zewnętrzny: - proszek / granulat / emulsja czas przechowywania produktu w temp. 5-30°C - ok. 12 miesięcy; czas trwałości roztworu 0,1 % - min 1 dzień.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.54.20.00 - Polimery akrylowe w formach podstawowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 Ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (Zamawiający uzna, że Wykonawca ma wystarczające doświadczenie jeżeli w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy zakresem porównywalnym z przedmiotem zamówienia i o wartości min. 70 % ceny brutto złożonej oferty dla każdej dostawy. c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) usługi objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie określonym w ofercie, 3) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w pkt 1)b) , nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył z ofertą następujące dokumenty: 1/ wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz oferty - załącznik Nr 1, 2/ podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- załącznik Nr 2 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy, wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4/ aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6/aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7/ wykaz wykonanych minimum 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem zakresem porównywalnym z przedmiotem zamówienia i o wartości min. 70% ceny brutto złożonej oferty dla każdej dostawy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - załącznik Nr 3 , 8/ jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. 9/ protokół z odwadniania osadów zgodnie z załącznikiem nr 4. 10/ wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy - załącznik nr 5. 11/ akceptują istotne warunki Umowy poprzez wpisanie danych dotyczących Wykonawcy i jej parafowanie oraz dołączenie do oferty- załącznik Nr 6 12/ karta produktu; 13/ zakres i wartość zamówienia, które zostanie powierzone podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) - załączniku Nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Zużycie jednostkowe flokulanta na 1Mg suchej masy osadu - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzwik-kolo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Zachodnia 22, 62-600 Koło.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Zachodnia 22, 62-600 Koło - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 497579P - UL.KAZIMIERZA WIELKIEGO W KOLE.
- DOSTAWA SPRZĘTU IT DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W KOLE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO (GRUPA E) DLA GMINY MIEJSKIEJ KOŁO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA OKRES OD 01.06.2025 R. DO 31.05.2026 R
więcej: przetargi w Kole »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.