eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa 400 000 kart logowania do systemu biletowego Centrum Nauki Kopernik PO/ZP/23/2014/CNK/JK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Warszawa: Dostawa 400 000 kart logowania do systemu biletowego Centrum Nauki Kopernik PO/ZP/23/2014/CNK/JK
Numer ogłoszenia: 247210 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174572 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rej. Kultury prowadzonego przez m.st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 400 000 kart logowania do systemu biletowego Centrum Nauki Kopernik PO/ZP/23/2014/CNK/JK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa 400 000 sztuk kart zbliżeniowych do systemu biletowego Centrum Nauki Kopernik, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz załącznikami nr 8,9,10,11 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu 12 (dwanaście) próbek Kart z nadrukami projektowymi (po 3 (trzy) próbki na każdy projekt) w terminie 10 (dziesięć) dni od dnia podpisania Umowy. Dostawy Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego (00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20). Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców do realizacji przedmiotu zamówienia. 1)Normy: a) Karty muszą być zgodne z normą ISO/IEC 14443 dla kart typu A, spełniać warunki certyfikatu MIFARE i być wykonane na bazie układu scalonego MF0 IC U1 lub układu równoważnego. b) Karty muszą posiadać ważny certyfikat wydany przez instytucję uprawnioną do certyfikowania zgodności urządzeń z normą ISO/IEC 14443. c) W celu detekcji błędów w komunikacji z czytnikiem (dla zapewnienia kontroli integralności danych) karta musi posiadać zaimplementowane mechanizmy kontroli parzystości przesyłanych bajtów i integralności przesyłanych danych zgodne z normą ISO/IEC 14443-3 dla kart typu A. 2)Wymiary: Karty powinny mieć kształt równoległoboku o wymiarach: a) długość 84-86 mm; b) szerokość 53-56 mm; c) grubość 0,5-1,5 mm. Karty powinny mieć zaokrąglone krawędzie i narożniki, przy czym promień zaokrąglenia narożników powinien wynosić od 3 do 4 mm. 3) Charakterystyka fizyczna: a) karta musi być wykonana z materiału, w kolorze białym, nie zawierającego szkodliwych składników chemicznych i być przyjazna dla środowiska; b) tworzywo, z którego wykonana jest karta musi być odporne na działanie wilgoci w środowisku użytkowania o wilgotności względnej do 90%. 4) Wymagania funkcjonalne: a) transponder (układ scalony) musi być umieszczony wewnątrz karty, w sposób niewidoczny dla użytkownika; b) każda karta musi zawierać unikalny i niezmienny numer zapisany w 56 bitach (7 bajtach), programowany trwale przez producenta układu pamięciowego. A w przypadku projektu nr 6 (Załącznik nr 13 do SIWZ), Zamawiający wymaga dodatkowo naniesienia numeracji w miejscu do tego przeznaczonym, a wskazanym na samym projekcie. Numeracja będzie od liczby 1 do liczby 70 000; c) komunikacja pomiędzy kartą a czytnikiem musi odbywać się drogą radiową na częstotliwości 13,56 MHz; d) transfer danych co najmniej 106 kbit/s; e) czas reakcji w przedziale 0-150 ms; f) zasięg operacyjny w zakresie 0-10 cm; g) wymagana jest wysoka jakość połączeń elektrycznych pomiędzy anteną, a układem elektronicznym w całym okresie eksploatacji karty; h) każda karta musi być zasilana indukcyjnie przez czytnik - nie posiadać własnego źródła zasilania. Do każdorazowej dostawy Wykonawca załączy spis numerów seryjnych dostarczonych kart w formie elektronicznej w postaci dokumentów XML lub TXT nagranych na nośniku DVD oraz prześle pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Zamawiającego. Spis powinien być sporządzony oddzielnie dla każdego projektu (Załączniki nr: 8-13 do SIWZ) zgodnie z którym będą wykonane karty. Każdy numer karty powinien znaleźć się w odrębnym wersie. 5) Szata graficzna: a) Na awersie każdej karty musi znaleźć się pełnokolorowy nadruk wykonany przy zastosowaniu pełnej palety 4 barw (CMYK), przy czym Wykonawca musi dostarczyć: 110 000 sztuk kart wg projektu nr 2 - stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ; 110 000 sztuk kart wg projektu nr 3 - stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ; 80 000 sztuk kart wg projektu nr 4 - stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ; 100 000 sztuk kart wg projektu nr 5 - stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ; b) Wzory graficzne kart stanowią własność Zamawiającego. c) Karty będą drukowane przy zastosowaniu palety 4 barw (CMYK), nadruk będzie nanoszony na białe tło awersu karty. Granice obszaru zadruku będą pokrywały się z krawędziami karty (druk ze spadem). d) Wzór graficzny musi być drukowany z rozdzielczością co najmniej 300 dpi. e) Technika wykonania nadruku musi zapewniać jego trwałość, odporność na ścieranie i działanie wilgoci (głównie przy bezpośrednim dotyku) nie krócej niż 1 rok od daty produkcji, przy normalnych warunkach użytkowania i magazynowania. f) Nadruk nie może być zmywalny przy użyciu wody niezawierającej dodatkowych środków chemicznych. g) Niezadrukowana powierzchnia karty (rewers) musi być wykonana w kolorze białym i powinna umożliwiać późniejsze wykonanie nadruków przez Zamawiającego przy zastosowaniu co najmniej jednej z poniżej wymienionych technologii: Sitodruk, Offset - w 4 kolorach (CMYK), Termotransfer w 4 kolorach (CMYK), Termosublimacja w 4 kolorach (CMYK). 6) Dostawa kart: Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w dwóch transzach: a) Wykonawca dostarczy do Siedziby Zamawiającego w ciągu 30 dni od dnia podpisania Umowy, pierwszą transzę kart w wielkości 120 000 szt.: 40 000 sztuk wg projektu nr 2 (załącznik nr 9 do SIWZ); 40 000 sztuk wg projektu nr 3 (załącznik nr 10 do SIWZ); 20 000 sztuk wg projektu nr 4 (załącznik nr 11 do SIWZ); 20 000 sztuk wg projektu nr 5 (załącznik nr 12 do SIWZ). b) Wykonawca dostarczy do Siedziby Zamawiającego w ciągu 60 dni od dnia podpisania Umowy, drugą transzę kart w wielkości 280 000 szt.: 70 000 sztuk wg projektu nr 2 (załącznik nr 9 do SIWZ); 70 000 sztuk wg projektu nr 3 (załącznik nr 10 do SIWZ); 60 000 sztuk wg projektu nr 4 (załącznik nr 11 do SIWZ); 80 000 sztuk wg projektu nr 5 (załącznik nr 12 do SIWZ). 7) Transport kart: Karty muszą być dostarczane w zamkniętych opakowaniach zawierających po 200, 300, 400 lub 500 sztuk kart. Opakowania powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem. Niedopuszczalne jest całkowite lub częściowe pakowanie kart w folię, papier, tkaninę lub inne podobnie nietrwałe materiały. Opakowania zbiorcze, które będzie zawierało odpowiednią liczbę opakowań wymienionych powyżej, musi być trwałe, posiadać pokrywę i zawierać łącznie nie więcej niż 6 000 sztuk kart. 8) Na wszystkie karty Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. Bieg gwarancji dla kart rozpoczyna się w dniu podpisania ze strony Zamawiającego protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ - Wzór Umowy. Zamawiający wyznaczy Dział i osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcą w sprawie zgłaszania reklamacji, zwrotów kart wadliwych, odbioru dostaw.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.70.00 - Wejściówki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Unicard S.A., ul. Łagiewnicka 54, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 413000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 316000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 304000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 364000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.