Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Sokołów Podlaski: Świadczenie usłub bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim.
Numer ogłoszenia: 247216 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sokołowie Podlaskim , ul. ks. Bosco 3, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. 025 7872394, faks 025 7872394.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usłub bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim przy ul. ks. Bosco 3, wraz ze wsparciem załogi interwencyjnej. 2. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona całodobowo, zmianowo we wszystkie dni tygodnia - w tym soboty, niedziele i święta, polegać będzie na posterunku ochronnym (obserwacyjno - obchodowym), obsłudze bramki do wykrywania metali i rentgenowskiej prześwietlarki do bagażu oraz dyżurze przy monitoringu obiektu (system wizyjny kamer zewnętrznych i wewnętrznych, system włamania i napadu), przez licencjonowanych pracowników I lub II stopnia. 3. Świadczenie usługi powinno odbywać się w następującej obsadzie: - dwie osoby w godzinach urzędowania Sądu (w poniedziałki w godz. 8.00-18.00, od wtorku do piątku w godz. 8.00-16.00) bez sobót, niedziel i świąt państwowych, wraz z obsługą bramki do wykrywania metali i rentgenowskiego urządzenia do prześwietlania bagażu w budynku Sądu oraz dyżurem przy monitoringu obiektu (system wizyjny kamer zewnętrznych i wewnętrznych, system włamania i napadu), - jedna osoba codziennie poza godzinami urzędowania Sądu (w poniedziałki w godz. 0.00-8.00 i w godz. 18.00-24.00, zaś od wtorku do piątku w godz. 0.00-8.00 i w godz. 16.00-24.00) oraz codziennie i nieprzerwanie 24 godz./dobę w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta państwowe)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. 1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali usługi o podobnym charakterze jak w niniejszym postępowaniu, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do ofert dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie spełni choćby jednego z warunków, zostanie wykluczony z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie wskazanym w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 t.j.) - /koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia/; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, tzn. poprzez dołączenie referencji. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż: wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania minimum dwie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach urzędów administracji publicznej, sądów, prokuratur lub banków, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika wniesienie opłaty składki ubezpieczenia OC, należy dołączyć takie potwierdzenie opłacenia składki jednoznacznie potwierdzającej Zamawiającemu, że ubezpieczenie jest ważne. 4. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru. 5. W celu udokumentowania spełnienia wymaganych warunków, Wykonawca zobowiązany jest również do dołączenia do oferty następujących dokumentów: a) wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru; b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; c) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srsokolowpodlaski.bip-e.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Sokołowie Podlaskim
ul. ks. Bosco 3
08-300 Sokołów Podlaski
pokój 242 (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Sokołowie Podlaskim ul. ks. Bosco 3 08-300 Sokołów Podlaski pokój 242 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOKOŁOWA PODLASKIEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.