eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dotyczyprzetargu nieograniczonego na usługę transportu odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Łódź: Dotyczy: przetargu nieograniczonego na usługę transportu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 247244 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o., ul. Tokarzewskiego 2, 91-842 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6160209, fax 042 6160751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpolodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dotyczy: przetargu nieograniczonego na usługę transportu odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu drogowego odpadów komunalnych ze sortowni - stacji przeładunkowej w Łodzi przy ul. Zamiejskiej 1 do składowiska odpadów komunalnych we Frankach gm. Krośniewice. Ilość odpadów komunalnych przewidzianych do przewiezienia wynosi maksymalnie w okresie 12 miesięcy 18 000 ton. Usługa będzie wykonywana codziennie oprócz niedziel i świąt na podstawie zgłoszenia zamawiającego - chyba, że zamawiający zawiadomi wykonawcę o niewykonywaniu transportu w danym dniu. Transport będzie wykonywany przy użyciu środków transportu wykonawcy, natomiast załadunek będzie wykonany przy użyciu środków zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom.90121200-3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta składana przez wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł.) Dopuszczalne formy wadium: Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego). Poręczenia oraz gwarancje bankowe. Poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Gwarancje ubezpieczeniowe. Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto zamawiającego w: Bank Pekao SA III O/Łódź nr 21124030601111000034523764. Wadium w pozostałej formie należy złożyć w oryginale w oddzielnej kopercie razem z ofertą. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium w formie pieniężnej lub kserokopię wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Pozostałe informacje dotyczące wadium: 1)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2)Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez zamawiającego, a wniesionego w innej formie - w kasie zamawiającego. 3)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego, jest uznana jako data wpłacenia wadium. 4)Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie 5)Zwrot wadium nastąpi, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a)upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, d)na wniosek wykonawcy, jeśli wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, e)na wniosek wykonawcy, jeśli został on wykluczony z postępowania, f)na wniosek wykonawcy, jeśli jego oferta została odrzucona. 6)Wykonawca traci wadium, jeżeli: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem: licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, zezwolenie na transport odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o odpadach. 2.Posiadają polisę OC lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na min. 50000 zł w zakresie prowadzonej działalności oraz zobowiążą się do utrzymania ważnej polisy przez cały okres wykonywania umowy. 3.Dysponują przynajmniej trzema zestawami samochodów ciężarowych oraz dwiema rezerwowymi naczepami. 4.Dysponują pełną obsadą etatową niezbędną do wykonania ww. usług. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A)Na ofertę składają się: 1.Formularz oferty, wg załączonego do specyfikacji wzoru (zał. nr 1). 2.Dowód wpłaty wadium 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 i 24 prawa zamówień publicznych, wg załączonego do specyfikacji wzoru nr 2. 4.Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. 6.Zezwolenie na transport odpadów komunalnych. 7.Polisa OC lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 8.Dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 9.Wykaz środków transportu przewidzianych do realizacji usługi (zał. nr 4) 10.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie. 11.W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum lub spółka cywilna) pełnomocnictwo dla wykonawcy wiodącego (lidera konsorcjum). B)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10A ppkt 4 specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty przedstawione zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10A ppkt 4 specyfikacji, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10B specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. D)Dokumenty wymienione w pkt 10A ppkt 3, 4, 7 specyfikacji musi złożyć każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, natomiast pozostałe wymagane dokumenty mogą być składane łącznie przez konsorcjum. E)Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. W przypadku dokumentów wielostronicowych poświadczona za zgodność z oryginałem musi być każda strona dokumentu. F)Oferta ma byś sporządzona w języku polskim. Jeżeli do oferty załączone są dokumenty w innych językach, to wraz z nimi musi być ich tłumaczenie na język polski, poświadczone przez wykonawcę. G)Oferta powinna być spięta w sposób trwały, posiadać ponumerowane kartki i dokumenty oraz winna być ułożona wg kolejności określonej w pkt 10A.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpolodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź spółka z o.o. 91 - 842 Łódź, ul. Tokarzewskiego 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź spółka z o.o. 91 - 842 Łódź, ul. Tokarzewskiego 2 w sekretariacie Spółki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.