eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolnoPrzewóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Kolno w roku szkolnym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Kolno: Przewóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Kolno w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 247246 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kolno , WP 20, 11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7163226, faks 089 7163226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip-kolno.sprint.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Kolno w roku szkolnym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie 151 uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Kolno, w dni pracy szkoły i przedszkola i 1 tydzień ferii zimowych w roku szkolnym 2009/2010 oraz sprawowanie opieki nad dziećmi w czasie przejazdów na trasie jak również podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu. Zamówienie dotyczy: a) Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kolnie b) Szkoły Podstawowej w Bęsi c) Szkoły Podstawowej w Lutrach d) Przedszkola Samorządowego w Kolnie z filiami w Bęsi i Lutrach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000,00zł należy wnieść najpóźniej w przeddzień składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania od oferentów: 1) Posiadają odpowiednie doświadczenie przy realizacji tego typu zamówienia oraz posiadają licencję na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi i uzyskali certyfikat kompetencji zawodowych na przewóz osób, 2) Dysponują odpowiednim taborem samochodowym w pełni zabezpieczającym wykonanie zamówienia, 3) Potencjał ekonomiczny i sytuacja finansowa w pełni umożliwia wykonanie zamówienia. Firmy wykluczone z udziału w przetargu: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ust. 1 i niespełniających warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007, nr 223, poz. 1655 ze zm). Wykonawcy, którzy nie zostali wykluczeni z udziału w przetargu, zostaną zakwalifikowani do szczegółowego rozpatrzenia ofert, jeżeli spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przyjmują warunki wyszczególnione w projekcie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów oświadczeń albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez oferenta. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, zamawiający będzie żądał od oferenta przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonej kopii, a Zamawiający może sprawdzić jej prawdziwość w inny sposób. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, 2. Licencję na wykonywanie zarobkowego przewozu osób (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 3. Certyfikat kompetencji zawodowych na przewóz osób (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 4. Polisa odpowiedzialności cywilnej przewoźnika i ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków odpowiednią do ilości osób przewożonych objętych zamówieniem (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 5. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ, 8. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 3 do SIWZ, 9. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 10. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o podobnym profilu wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 SIWZ, 12. Wykaz proponowanego taboru do realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 13. Oświadczenie wykonawcy, że zawarty w SIWZ wzór przyszłej umowy został przez wykonawcę zaakceptowany bez uwag - zał nr 6 do SIWZ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-kolno.sprint.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kolno, 11-311 Kolno 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kolno, 11-311 Kolno 33 pokój nr 3 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.