eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › usługa organizacji i przeprowadzenie kursu zawodowego Operator-ka obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla uczestników i uczestniczek projektu pt.mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Suwałki: usługa organizacji i przeprowadzenie kursu zawodowego Operator-ka obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla uczestników i uczestniczek projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12.
Numer ogłoszenia: 247256 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa organizacji i przeprowadzenie kursu zawodowego Operator-ka obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla uczestników i uczestniczek projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa organizacji i przeprowadzenie kursu zawodowego Operator-ka obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla uczestników i uczestniczek projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12. 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego Operatorka obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. mobilny Klub Integracji Społecznej II (WND-POKL.07.02.01-20-320-12). 2.Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działania 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3.Wykonawca wraz z ofertą przedłoży zamawiającemu program kursu obejmujący zajęcia teoretyczne oraz praktyczne w łącznym wymiarze 200 godzin i spełniający wymogi określone w § 22 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 Nr 0, poz. 186) oraz wykorzystujący standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej i wyczerpujący tematykę niezbędną w celu prawidłowego przygotowania do wykonywania zawodu operatora obrabiarek sterowanych numerycznie (tokarki, frezarki) - zgodnie z załącznikiem nr 8. 4.Liczba dni szkoleniowych - 31. 5.Liczba osób do przeszkolenia - 7. 6.Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31 października 2013 r. 7.Miejsce wykonania zamówienia - Suwałki. 8.Szczegółowy harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca przedłoży 5 dni przed terminem rozpoczęcia kursu. 9.Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku po 5 - 8 godzin dydaktycznych dziennie. Godzina dydaktyczna liczy 45 minut. Długość przerw ustalana jest w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach realizację zajęć również w soboty. 10.Kurs musi kończyć się egzaminem wewnętrznym. 11.Wykonawca zobowiązany jest do wydania każdemu uczestnikowi-czce, który-a ukończy kurs zawodowy z wynikiem pozytywnym zaświadczenia o ukończeniu kursu. 12.Wykonawca jest zobowiązany do organizacji i poniesienia kosztów wymaganych badań lekarskich. 13.Wykonawca przekaże bezpłatnie uczestnikom i uczestniczkom kursu następujące materiały: teczka tekturowa, brulion format A4, długopis, materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości w celu pozytywnego zdania egzaminu - mogą to być np. kserokopie materiałów dydaktycznych zgodnych z tematyką szkolenia. Materiały te powinny być oznakowane logami UE i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zapewni również uczestnikom wszystkie niezbędne materiały wykorzystywane w czasie trwania zajęć praktycznych. 14.Wykonawca zapewni pomieszczenia dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy skierowanej przez Zamawiającego na dany kurs z odpowiednim wyposażeniem, oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zaplecze sanitarne (WC, umywalkę, salę lub kącik do spożycia posiłku). 15.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, stanowiącej: a)dziennik zajęć, b)dokumentację poświadczającą uczestnictwo w zajęciach osób skierowanych na nie przez Zamawiającego (listy obecności), c)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, d)dokumentacji poświadczającej wydanie uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych, e)oznaczania sal dydaktycznych, w których odbywać się będą zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz dokumentacji związanej z realizacją usługi szkoleniowej zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 16.Wykonawca będzie przekazywał w terminach wskazanych przez Zamawiającego listy obecności uczestników/czek kursu. 17.Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zakończenia kursu dokumentacji szkoleniowej stanowiącej: a)imienny wykaz osób, które ukończyły kurs z wynikiem pozytywnym oraz osób, które kursu nie ukończyły, b)dziennik zajęć, c)dokumentację poświadczającą wydanie uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych, d)protokół z egzaminu wewnętrznego (lub państwowego), e)potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, f)dokumentów potwierdzających przeprowadzenie badań lekarskich (np. kopii zaświadczeń lekarskich). 18.Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji instytucji i przedmiotu zamówienia na portalu www.inwestycjawkadry.info.pl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca - wykaże, że będzie dysponował co najmniej jedną salą szkoleniową przystosowaną do prowadzenia zajęć dla 7 osobowej grupy szkoleniowej, spełniającą wymagania obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, wyposażoną w niezbędne narzędzia, materiały i urządzenia zgodnie z programem szkolenia, w tym w stanowiska komputerowe oraz tokarkę i frezarkę (załącznik nr 7).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub uzyskaniu przewidzianych prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożeń na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskaniu przewidzianych prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na: zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,zmianie liczebności uczestników na mniejszą (w przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa w szkoleniu lub niestawienia się kandydata-tki na szkolenie pomimo wezwania Zamawiającego),zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych.Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; - zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 A, 16-400 Suwałki, od poniedziałku do piątku, godziny urzędowania od 07.00 do 15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 A, 16-400 Suwałki,sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.