Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-24
Zabrze: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej
Numer ogłoszenia: 247266 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zabrzu , ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777699, faks 032 2777666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, każda część obejmuje: archiwizacja akt egzekucyjnych (30 szt./h); przygotowanie korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonywanie czynności nadawczych (30 poz./h); kompletowanie Tytułów Wykonawczych na rejonach (40 szt./h), w tym oznaczanie kodami kreskowymi TW; wprowadzanie danych do systemu informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 zajęć /h); odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. /h). Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 816 godzin. Termin realizacji zadania od 18 sierpnia 2014r. do 19 grudnia 2014r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o znajomości n/w programów komputerowych- Załącznik nr 6 do SIWZ: Zadanie nr 1: doświadczenie w zakresie obsługi programów: EGAPOLTAX, BIBLIOTEKA AKT
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią- należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 7 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią- należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 7 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Zabrzu
ul. Bytomska 2
41-800 Zabrze
pok. 510.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 14:30, miejsce: Urząd Skarbowy w Zabrzu ul. Bytomska 2 41-800 Zabrze pok. 510.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe tj.: archiwizacja akt egzekucyjnych (30 szt./h); przygotowanie korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonywanie czynności nadawczych (30 poz./h); kompletowanie Tytułów Wykonawczych na rejonach (40 szt./h), w tym oznaczanie kodami kreskowymi TW; wprowadzanie danych do systemu informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 zajęć /h); odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. /h). Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 816 godzin. Termin realizacji zadania od 18 sierpnia 2014r. do 19 grudnia 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe tj.: archiwizacja akt egzekucyjnych (30 szt./h); przygotowanie korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonywanie czynności nadawczych (30 poz./h); kompletowanie Tytułów Wykonawczych na rejonach (40 szt./h), w tym oznaczanie kodami kreskowymi TW; wprowadzanie danych do systemu informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 zajęć /h); odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. /h). Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 816 godzin. Termin realizacji zadania od 18 sierpnia 2014r. do 19 grudnia 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe tj.: archiwizacja akt egzekucyjnych (30 szt./h); przygotowanie korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonywanie czynności nadawczych (30 poz./h); kompletowanie Tytułów Wykonawczych na rejonach (40 szt./h), w tym oznaczanie kodami kreskowymi TW; wprowadzanie danych do systemu informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 zajęć /h); odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. /h). Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 816 godzin. Termin realizacji zadania od 18 sierpnia 2014r. do 19 grudnia 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe tj.: archiwizacja akt egzekucyjnych (30 szt./h); przygotowanie korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonywanie czynności nadawczych (30 poz./h); kompletowanie Tytułów Wykonawczych na rejonach (40 szt./h), w tym oznaczanie kodami kreskowymi TW; wprowadzanie danych do systemu informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 zajęć /h); odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. /h). Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 816 godzin. Termin realizacji zadania od 18 sierpnia 2014r. do 19 grudnia 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz usługi biurowe tj.: archiwizacja akt egzekucyjnych (30 szt./h); przygotowanie korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonywanie czynności nadawczych (30 poz./h); kompletowanie Tytułów Wykonawczych na rejonach (40 szt./h), w tym oznaczanie kodami kreskowymi TW; wprowadzanie danych do systemu informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowania środka egzekucyjnego w aplikacji EGAPOLTAX (15 zajęć /h); odnotowanie w EGAPLTAX informacji o dokonanych czynnościach np. zastosowane środki, umorzenie postępowania (70 szt. /h). Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,00 złotych brutto za jedną godzinę. Na każdego Wykonawcę zostało przewidziane 816 godzin. Termin realizacji zadania od 18 sierpnia 2014r. do 19 grudnia 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jedłownik, Radlin i Kokoszyce położonych w jednostce ewidencyjnej Wodzisław Śląski Powiatu Wodzisławskiego
- Dostawa bazy danych ewidencji gruntów i budynków EGIB -modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Dąbrówka, Domaszno, Krzczonów, Strzyżów i Zakościele, gm. Drzewica, pow. opoczyński.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.