eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaszynROBOTY DROGOWO - INŻYNIERSKIE POLEGAJĄCE NAZADANIE 1 REMONCIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UL. SŁOWIKOWSKIEGO W RASZYNIE ZADANIE 2REMONCIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UL. KOŚCIUSZKI W RASZYNIE ZADANIE 3 REMONCIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UL. MOKREJ W RASZYNIE ZADANIE 4 REMONCIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UL. PROJEKTOWANEJ W RASZYNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Raszyn: ROBOTY DROGOWO - INŻYNIERSKIE POLEGAJĄCE NA: ZADANIE 1 : REMONCIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UL. SŁOWIKOWSKIEGO W RASZYNIE ZADANIE 2: REMONCIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UL. KOŚCIUSZKI W RASZYNIE ZADANIE 3 : REMONCIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UL. MOKREJ W RASZYNIE ZADANIE 4 : REMONCIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UL. PROJEKTOWANEJ W RASZYNIE
Numer ogłoszenia: 247287 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY DROGOWO - INŻYNIERSKIE POLEGAJĄCE NA: ZADANIE 1 : REMONCIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UL. SŁOWIKOWSKIEGO W RASZYNIE ZADANIE 2: REMONCIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UL. KOŚCIUSZKI W RASZYNIE ZADANIE 3 : REMONCIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UL. MOKREJ W RASZYNIE ZADANIE 4 : REMONCIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI UL. PROJEKTOWANEJ W RASZYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na zakres robót składa się : Zadanie nr 1 Remont ul. Słowikowskiego w m. Raszyn: 1. Rozbiórka krawężników betonowych - 666,00 m 2. Rozbiórka wjazdów z płyt betonowych i kostki - 156,00 m2 3. Rozbiórka chodników z kostki betonowej i bitumu - 214,80 m2 4. Roboty ziemne pod koryta i chodnik - 72,00 m3 5. Nawierzchnia wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm czerwonej na podbudowie z kruszywa gr. 15 cm - 180,00 m2 6. Nawierzchnia chodników z kostki betonowej gr. 8 cm szarej na podbudowie z kruszywa gr. 10 cm - 574,80 m2 7. Ustawienie obrzeży betonowych 6 x 20 cm na piasku - 150 m 8. Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie betonowej B-10 - 666,00 m 9. Wykonanie ścieku przy krawężniku na ławie betonowej B-10 z 3 rzędów kostki betonowej - 199,80 m2 10. Frezowanie na zimno istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5 cm - 1994,20 m2 11. Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego gr. 3 cm - 1794,40 m2 12. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 1794,40 m2 13. Regulacja zasuw i hydrantów - 24 szt. 14. Regulacja studzienek rewizyjnych - 22 szt. 15. Regulacja kratek ściekowych kanalizacji deszczowej - 9 szt. Zadanie nr 2 Remont ul. Kościuszki w m. Raszyn: 1. Rozebranie progów zwalniających z kostki betonowej - 66,00 m2 2. Frezowanie na zimno istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5 cm - 2518,00 m2 3. Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego gr. 3 cm - 2248,60 m2 4. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 2518,60 m2 5. Wykonanie progów zwalniających z kostki betonowej czerwonej na podbudowie z kruszywa - 66,00 m2 6. Regulacja studzienek rewizyjnych - 15 szt. 7. Regulacja zasuw i hydrantów - 5 szt. 8. Regulacja kratek ściekowych - 9 szt. Zadanie nr 3 Remont ul. Mokrej w m. Raszyn: 1. Rozebranie progów zwalniających z kostki betonowej - 55,00 m2 2. Frezowanie na zimno istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5 cm - 2202,00 m2 3. Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego gr. 3 cm - 2257,00 m2 4. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 2307,00 m2 5. Progi zwalniające z kostki betonowej 8 cm czerwonej na podbudowie z kruszywa kamiennego - 44,00 m2 6. Regulacja pionowa zasuw i hydrantów - 43 szt. 7. Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 20 szt. 8. Regulacja pionowa kratek ściekowych - 8 szt. 9. Powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami istniejącej nawierzchni z destruktu - 307,00 m2 Zadanie nr 4 Remont ul. Projektowanej w m. Raszyn: 1. Frezowanie na zimno istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5 cm - 1329,00 m2 2. Ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3 cm - 1329,00 m2 3. Ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 1329,00 m2 4. Regulacja zasuw i hydrantów - 17 szt. 5. Regulacja studzienek rewizyjnych - 4 szt. 6. Regulacja kratek ściekowych kanalizacji deszczowej - 4 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał nie mniej niż 2 zadania będące robotami analogicznymi do zamawianych o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na remoncie (również cząstkowym) przebudowie, budowie nawierzchni wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zadanie, tj.: - 1 osobą posiadająca uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg - min 10 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) sytuacja ekonomiczna: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 100.000 PLN; b) sytuacja finansowa: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 400.000 PLN, potwierdzone informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, wysokości wynagrodzenia, technologii wykonania robot, zakresu rzeczowego wykonanych robot w następujących przypadkach: 1) przedłużającej się procedury przetargowej, 2) zwłoki w uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia niezawinionej przez Wykonawcę, 3) wykonywania przez Wykonawcę zamówień dodatkowych, a mających wpływ na realizację zamówienia podstawowego. 4) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 5) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 6) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-090 Raszyn ul. Szkolna 2a Pokój nr 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 10:00, miejsce: 05-090 Raszyn ul. Szkolna 2a Biuro Obsługi Mieszkańców pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.