To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-11
Chełm: Dostawa i montaż wyposażenia na przejścia graniczne
w województwie lubelskim.
Numer ogłoszenia: 247299 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 216701 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie, Plac Niepodległości, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5651812, 5652042, fax 082 5632262.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia na przejścia graniczne w województwie lubelskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia na przejścia graniczne w województwie lubelskim. 2. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, spełniający wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, określone w SIWZ lub wyższe. 3. Dostarczony sprzęt nie może być wyprodukowany później niż 12 m-cy od daty dostawy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) zadania Nr 1A zawarty jest w załączniku nr 1A do oferty - pojazdy specjalistyczne, CPV 29331100-9 kosiarka do trawników, 36980000-4 urządzenia do odśnieżania, 2) zadania Nr 1B zawarty jest w załączniku nr 1B do oferty - pomost kontrolny - rampa, CPV: 29814300 - rampy wejściowe, 3) zadania Nr 1C zawarty jest w załączniku nr 1C do oferty - meble CPV: 36100000-2 meble, 4) zadania Nr 1D zawarty jest w załączniku nr 1D do oferty - sprzęt specjalistyczny, CPV: 29852220-4 urządzenia ochrony przed promieniowaniem, 5) zadania Nr 1E zawarty jest w załączniku nr 1E do oferty, sprzęt komputerowy i biurowy, CPV: 30213000-5 - komputery osobiste. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według ww. zadań. 6. Dostawy wyposażenia należy realizować w godzinach pracy tj. poniedziałek - piątek od 700 do 1500. 7. Dostawy wyposażenia będą się odbywały na pracujących przejścich, dlatego należy uwzględnić przy dostawach ewentualne opóźnienia związane z wjazdem na przejście, spowodowane kolejkami przed przejściem. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu, nie później niż na trzy dni przed terminem dostawy wyposażenia, wykaz dostarczanego sprzętu (podając nr zadania, nr pozycji w zestawieniu danego zadania, nazwę urządzenia, służbę dla której przeznaczone jest urządzenie) wraz z podaniem przewidywanej godziny przyjazdu transportu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.43.00-1, 29.33.11.00-9, 36.98.00.00-4, 36.10.00.00-2, 29.85.22.20-4, 30.21.30.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 238524,58 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Meble.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIRAND Sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5400
- Oferta z najniższą ceną: 5400 / oferta z najwyższą ceną: 6645
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sprzet komputerowy i biurowy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.P.U. ZUBER Andrzej Zuber, Rynek 49, 50-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21970
- Oferta z najniższą ceną: 21970 / oferta z najwyższą ceną: 21970
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Przepr. pr. zaw. z przedm. Opieka i edukacja terapeut. w chorobach przewlekłych- tlenoterapia ciągła i wentylacja mechaniczna dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w sem. letnim roku akadem. 2024/2025
- "Zakup samochodu osobowego wraz z przekazaniem używanego auta w rozliczeniu"
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Remont sal rozpraw w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70a
- Dostawa i montaż krzeseł, foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa, montaż i ustawienie szaf ubraniowych dla DS. Ikar. - II
więcej: Kosiarki do trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.