Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Elbląg: Dostawa Zestawu Laporoskopowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla personelu medycznego oraz personelu obsługi technicznej
Numer ogłoszenia: 247391 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu , ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, faks 055 2345547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Zestawu Laporoskopowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla personelu medycznego oraz personelu obsługi technicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa wraz z instalacją oraz uruchomieniem : Zestawu Laporoskopowego którego warunki, oceniane, wymagane (graniczne) parametry techniczne, wyposażenie, oraz warunki gwarancji /serwisu/ szkolenia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ . 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2009, kompletny pod względem sprzętowym i po zainstalowaniu gotów do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 3. Wykonawca po przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia w zakresie obsługi dla personelu medycznego i dla personelu obsługi technicznej. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r ( Dz.U. nr 93 poz. 896) 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 36 miesięczny okres gwarancji, liczony od dnia podpisania odbioru końcowego i przekazania do bieżącej eksploatacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: -nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania u udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 232 z dnia 20.11.2007 r. poz. 1655 z póź. zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155) oraz inne dokumenty i oświadczenia. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oryginał oświadczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w załączonych przez Wykonawcę do oferty w.w dokumentach. 6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ 2. Wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy ( formularz asortymentowo-cenowy) zgodnie z przedstawioną ofertą uwzględniający ceny jednostkowe netto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy - rok produkcji 2009, kompletny pod względem sprzętowym i po zainstalowaniu gotów do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji 8. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty 6.3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Opisów oferowanego przedmiotu zamówienia np. katalogi lub ulotki producenta potwierdzające wymagane parametry techniczne oraz zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r ( Dz.U. nr 93 poz. 896)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych nr 072 (niski parter ) Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu przy ul. Królewieckiej 146.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 146 (pok. 44 na parterze).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi i drobnych zabiegów medycznych na okres 24 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- ZP/3/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymiany oświetlenia zewnętrznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane związane z odnową oznakowania poziomego m. Elbląga w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTU CENTRUM TAŃCA PROMYK W CENTRUM SPOTKAŃ EUROPEJSKICH ŚWIATOWID W ELBLĄGU
- dostawa środków chemicznych na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB) na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa narzędzi laparoskopowych, siatek przepuklinowych oraz staplerów do SPZOZ w Krasnymstawie
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego (II)
- Zakup sprzętu medycznego ginekologicznego dla Bloku Operacyjnego
- dzierżawa toru wizyjnego 4K z funkcją obrazowania fluorescencyjnego ICG oraz dostawa narzędzi laparoskopowych
- SZP.281.26.2025 - Dostawa rezonansu stochastycznego dla Instytutu "CZMP"
- Prace instalacyjno- budowlane związane z przygotowaniem pomieszczeń do montażu aparatu do angiografii komputerowej wraz z zakupem i dostawą kolumny anestezjologicznej i wyposażenia.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.