To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-24
Krośnice: ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKÓŁ W BUKOWICACH - ETAP I
Numer ogłoszenia: 247396 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97133 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośnice, ul. Sportowa 4/20, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846019, faks 071 3846015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKÓŁ W BUKOWICACH - ETAP I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: 1.1. Roboty budowlane polegające na rozbudowie Zespołu Szkół w Bukowicach - Etap I (roboty budowlane wraz z niezbędnymi przyłączami i instalacjami), w tym: a) rozbiórka starego budynku szkoły; b) budowa segmentu A, w tym: b1) budowa segmentu A stan surowy zamknięty b2) budowa segmentu A prace wykończeniowe c) dobudowa do segmentu C obiektu przyszłej kotłowni wraz z zapleczem; 1.2. Roboty adaptacyjno - dostosowawcze w istniejącym obiekcie szkoły konieczno do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w szczególności: a) Parter: - Dostosowanie kanałów wentylacji mechanicznej - Podbicie ław fundamentowych pod ścianami istniejącego budynku. - Drzwi pomiędzy pomieszczeniami 116 i 107 zastosować jako wahadłowe. - Wykonanie schodów zewnętrznych przy klatce schodowej KS2 oraz wydzielenie klatki schodowej KS2 (dotyczy wszystkich kondygnacji) (poz. 2.11.1 188-194 przedmiaru robót) - Wymiana okien O7 (dotyczy wszystkich kondygnacji) (poz. 264 przedmiaru robót) - Dostosować zaprojektowane instalacje sanitarne, wentylację mechaniczną oraz instalację elektryczną b) Piętro: - Wykonanie dojść z pomieszczenia 201 oraz komunikacji ogólnej w segmencie A do komunikacji w segmencie B - Dostosowanie drzwi w segmencie B w taki sposób aby nie zawężały drogi ewakuacyjnej (dotyczy wszystkich kondygnacji). - Dostosowanie kanałów wentylacji mechanicznej. - Dostosować zaprojektowane instalacje sanitarne, wentylację mechaniczną oraz instalację elektryczną Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej drogi przeciwpożarowej z należytą starannością. Materiał pozyskany z rozbiórki oraz uzupełniony o niezbędne ilości wynikające z dokumentacji projektowej zostanie zastosowany do wybudowania projektowanej drogi przeciwpożarowej wraz z placem manewrowym. Zamawiający oczekuje wykonania drogi przeciwpożarowej wraz z placem manewrowym w technologii tłuczniowej. 1.2. Uzyskanie przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ ZAŁĄCZNIKI: Załącznik Nr 9 do SIWZ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 10 do SIWZ dokumentacja projektowa Załącznik Nr 11 do SIWZ przedmiar robót oraz zalecane obmiary pobrane z natury (zalecana wizja terenowa Wykonawcy) na miejscu przyszłej budowy. Załączony do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do skalkulowania ceny oferty i jej sporządzenia. Przedmiar robót stanowiący podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienie ma jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całości robót wynikających z dokumentacji projektowej w ramach etapu I objętego niniejszym zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru i obmiaru robót, jak również wszystkie pozostałe roboty lub prace, bez których nie można wykonać zamówienia, między innymi: wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, telefon), dozorowania budowy, odtworzenia dróg, chodników, wywozu nadmiaru gruntu, sporządzenia projektu BIOZ, projektu organizacji robót, prac geodezyjnych i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia w celu zdobycia informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na prawidłowe i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia i uwzględnić je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Wykonawca winien uwzględnić w cenie ryczałtowej wszystkie roboty konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym również roboty niewymienione wyraźnie lub bezpośrednio w dokumentacji projektowej, a konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia (pozycja w harmonogramie rzeczowo - terminowo - finansowym - załącznik nr 12 do SIWZ w pkt. 7 Roboty inne nie wymienione w harmonogramie, a niezbędne dla wykonania obiektu.). Przedmiot zamówienia obejmuje również inne obowiązkowe prace związane z: 1. Zapewnieniem obsługi geodezyjnej oraz wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu robót. 2. Wykonawca będzie zobowiązany zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym oraz powierzyć kierowanie robotami osobom posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności: a) Konstrukcyjno - budowlanej, b) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyskanie zgody zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego. 4. Odpowiednim zabezpieczeniem terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. 5. Zaopatrzeniem budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów. 6. Zapewnieniem dozoru placu budowy i realizowanych obiektów w okresie prowadzonych robót. 7. Przekazaniem obiektu do eksploatacji. 8. Opracowaniem powykonawczej dokumentacji technicznej oraz opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich instrukcji dotyczących użytkowania obiektu sporządzonych w języku polskim, w tym również instrukcji p.poż obiektu wraz z oznakowaniem dróg ewakuacyjnych oraz wyposażeniem w niezbędny sprzęt gaśniczy. 9. Przekazaniem stosowanych atestów na wbudowane materiały i gwarancji. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco: CPV: 45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem. 2.1 Pozostałe wymagania ogólne i gwarancyjne. 1. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualny atest higieniczny i certyfikat dopuszczający do stosowania w budownictwie. 2. Przy wykonywaniu robót budowlanych niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy w terminach: 1) wykonanie robót budowlanych (w tym materiały użyte do ich wykonania) na okres co najmniej 60 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych objętych umową, 2) 2) wbudowane urządzenia i maszyny na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczony od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych objętych umową. 4. Jeżeli Zamawiający dopuszcza w dokumentacji projektowej zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych rozumie przez to takie materiały i urządzenia, które spełniają wszystkie parametry techniczne przewidziane dla tych materiałów i urządzeń określone w tej dokumentacji. 5. Zamawiający zastrzega konieczność udostępnienia placu budowy innym Wykonawcom w sytuacji przystąpienia przez Zamawiającego do realizacji zakresu robót wyłączonych z przedmiotowego postępowania. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GREGBUD WYKONAWSTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GREGBUD WYKONAWSTWO SP. Z O.O.
- FEWATERM SP. Z O.O. S.K, Chojnik 88, 33-180 Gromnik, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8676811,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8786743,41
Oferta z najniższą ceną: 8786743,41 / Oferta z najwyższą ceną: 10094140,76
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja hali sportowej przy II Liceum Ogólnokształcącym w Nowogardzie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa sal gimnastycznych przy SP nr 1 - II etap
- Stworzenie kompleksu Centrum Artystyczne Donimierz - przebudowa i remont budynków użyteczności publicznej w Donimierzu
- Przedszkole nr 4 - stworzenie zespołu szkolno-przedszkolnego poprzez remont i przystosowanie 6 sal pod dzieci 3-6 lat
- Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnicznych głównego budynku szkoły wraz z remontem schodów wejściowych na plac apelowy i boisko w ZS nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.