Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-24
Iława: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu biodrowego typu Short-Tem, spacery stawu biodrowego oraz zestawy: do rekonstrukcji ACL oraz do szycia łąkotek podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 28/2014)
Numer ogłoszenia: 247398 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu biodrowego typu Short-Tem, spacery stawu biodrowego oraz zestawy: do rekonstrukcji ACL oraz do szycia łąkotek podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 28/2014).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu biodrowego typu Short-Tem, spacery stawu biodrowego oraz zestawy: do rekonstrukcji ACL oraz do szycia łąkotek podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 28/2014) Zadanie nr 1 Endoprotezy stawu biodrowego typu Short-Tem Zadanie nr 2 Spacery stawu biodrowego Zadanie nr 3 Zestaw do rekonstrukcji ACL Zadanie nr 4 Zestaw do szycia łąkotek.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
17.1 Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku: 1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku Vat cena brutto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena netto. 6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 17.2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 2 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Endoproteza stawu biodrowego typu Short-Tem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca zapewni i zagwarantuje na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji endoprotez(koszt zapewnienia, naprawa i ostrzenie instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia, wliczone w cenę endoprotez). 2. Zapewnienie i zagwarantowanie na czas trwania umowy wiertarki akumulatorowej, niezbędnej do implantacji n/w endoprotez (koszt zapewnienia, naprawa i ostrzenie wypożyczonego instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia, wliczone w cenę endoprotez). 3. Wykonawca utworzy depozyt u Zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi (pełny zakres rozmiarów wymaganych przez zamawiającego) wszystkich elementów składowych endoprotezy. 4. Uzupełnienie depozytu o elementy wykorzystane do zabiegów oraz wymiana elementów, którym minie termin ważności nastąpi w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia. 5. Zamawiający wymaga a Wykonawca zapewni szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem endoprotez. 6. Wykonawca dostarczy elementy składowe depozytu oraz instrumentarium w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 7. Każda endoproteza musi być fabrycznie nowa, sterylnie zapakowana oraz posiadać metryczkę z numerem katalogowym i numerem seryjnym gotową do wklejenia w dokumentacji szpitalnej. 1. Trzpień bezcementowy, przynasadowy, tytanowy, prosty, dostepny w minimum 10 rozmiarach, samocentrujący się w kanale, w części bliższej napylony porowatą okładziną tytanową plasma spray. Trzpień w wersji standard i high ofset. Eurokonus 12/14 szt. 50 2. Panewka bezcementowa, tytanowa typu Press-fit pokryta porowatą okładziną tytanową i hydroksyapatytem w średnicach od minimum 44-64mm. Kształt panewki hemisferyczny ze spłaszczeniem w dnie i zgrubieniem na obrąbku. W komplecie 2 śruby do stabilizacji i zatyczki do wszystkich otworów. Dodatkowo wymagana dostępność panewki wkręcanej z gwintem na obrzeżu. Kpl. 50 3. Panewka antyluksacyjna typu press-fit, stalowa pokryta hydroksyapatytem, wymagana dostępność wersji rewizyjnej z uchwytami na śruby, rewizyjnej z bolcami stabilizującymi oraz uchwytem na śrubę i w wersji cementowej. Wkładka polietylenowa nie zatrzaskującą się w czaszy, umożliwiająca zatrzaśnięcie głowy 22,2 i 28mm. Kpl. 2 4. Wkładki panewkowe z polietylenu nasyconego witaminą E z kapą antyluksacyjną. Wkładki pasujące do głów 22,2;28;32;36mm. Szt. 20 5. Wkładka ceramiczna Szt. 30 6. Głowa metalowa o średnicy 22,2mm, 28, 32 i 36mm Szt. 20 7. Głowa ceramiczna o średnicy Biolox Delta 28,32, 36mm Szt. 32 8. Zestaw pętli stalowych do złamań okołoprotezowych Szt. 4 9. Płytka do złamań okołoprotezowych Szt. 2 10. Trzpień rewizyjny modularny,część krętażowa napylona porowatą okładziną tytanową i hydroksyapatytem w wersji standard i high offset, z otworami umożliwiającymi doszycie tkanek miękkich, część dystalna umożliwiająca blokowanie śrubami w wersji cylindrycznej oraz typu Wagner. Połączenie części krętażowej i trzpienia przy pomocy śruby. Eurokonus 12/14 Kpl. 2 11. Kosz tytanowy porowaty o strukturze gąbczastej umożliwiającej przerastanie kości. Średnica od minimum 54-76. W komplecie dwa uzupełnienia stropu z analogicznego materiału, 2 śruby mocujące. Kpl. 2 12. Ostrze do piły Szt. 10 13. System do płukania Szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spacery stawu biodrowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Spacer protezy kości udowej z pojedynczym antybiotykiem Szt. 5 2. Spacer protezy kości udowej z podwójnym antybiotykiem Szt. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw do rekonstrukcji ACL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utworzenie u Zamawiającego depozytu, w skład którego wchodzi 1 typoszereg (pełny zakres rozmiarów wymaganych przez Zamawiającego) wszystkich elementów składowych zestawów, uzupełnienie depozytu w ciągu 48 godzin 2. Zapewnienie i zagwarantowanie narzędzi do implantacji na czas trwania umowy (koszt zapewnienia, naprawa i ostrzenie instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia wliczone w cenę przedmiotu umowy), 3. Przeszkolenie personelu w zakresie implantacji i instrumentowania 1. Mocowanie w części udowej systemem rozpierająco-mocującym za pomocą 2 biowchłanialnych pinów o średnicy3,3mm wykonanych z PLA, zapewniający 360o powierzchnię styku przeszczepu z kością, mocowanie blisko linii stawu 8-13mm, wchłanianie 2-4 lat. Możliwość wykonania rekonstrukcji ACL techniką jedno- i dwu-pęczkową Szt. 40 2. Mocowanie przeszczepu za pomocą śruby interferencyjnej o gładkim gwincie w pełnym zakresie rozmiarów, system biowchłanialny, wchłanianie 2-4 lata, zapewnia mocowanie blisko linii stawu. Śruba posiada silny press fit oraz przerastanie implantu kością. Szt. 40 3. Mocowanie w części piszczelowej za pomocą 4-kanałowej osłonki przeszczepu do śruby stożkowej w 3 różnych rozmiarach, system biowchłanialny, wchłanianie 2-4 lata, zapewniający 360o powierzchnię styku przeszczepu z kością, fiksację beleczkową oraz korówkową. Szt. 20 4. Biowchłanialna śruba stożkowa do 4-kanałowej osłonki przeszczepu. Szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw do szycia łąkotek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Biowchłanialny szew do szycia łąkotek- 80% wytrzymałości w 6 tygodni, 10% w 12 tygodniu 2. Elastyczny system, umożliwiający niezakłuconą pracę łąkotki, niskoprofilowy, zminimalizowany wpływ na chrząstkę stawową. Nie wymaga mierzenia, pozwala na dotarcie do każdego miejsca łąkotki, bez możliwości uszkodzenia naczyń i nerwów. 13 mm igły wprowadzające o kątach 0o, 12o, 27o 3. Implanty pakowane po 1 sztuce. 1. Biowchłanialny zestaw do szycia łąkotek. Implant składa się z tylnej zapadki wykonanej z PLA, guzika dociskowego wykonanego z czystego PLA lub z niebieskiego PDS oraz biowchłanialnej nici o srednicy 2-0. System pozwala na dotarcie do każdego miejsca łąkotki, bez możliwości uszkodzenia naczyń i nerwów. Igła 13mm o kątach 0o, 12o, 27o. Szt. 20 2. Wprowadzacz Szt. 20 3. Popychacz Szt. 20 4. Popychacz/obcinacz wielorazowego użytku Szt. 1 5. ACL rynienka osłonowa Szt. 5 6. Pilnik rozmiar 15/45 stopni Szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie na rok 2025
- Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Iławy zarządzanych przez Burmistrza Miasta Iławy w roku 2025
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd" dofinansowanego ze środków Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- "Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy"
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy staplerów chirurgicznych oraz śrub kaniulowanych stalowych ujęte w dwóch zadaniach
- Dostawa implantów do wykonywania zabiegów ortopedycznych część II
- Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa implantów do chirurgii ręki
- Dostawa implantów ortopedycznych
- dostawa implantów kręgosłupowych i protez barkowych
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.