eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻelechlinekOpracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Żelechlinek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Żelechlinek: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Żelechlinek
Numer ogłoszenia: 247399 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żelechlinek , Plac Tysiąclecia 1, 97-226 Żelechlinek, woj. łódzkie, tel. 044 7122712, faks 044 7122770.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechlinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Żelechlinek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Żelechlinek. Zakres zadania obejmuje opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu Gminy Żelechlinek wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych. W skład opracowywanego fragmentu gminy wchodzą następujące obręby: Budki Łochowskie, Bukowiec, Chociszew, Czerwonka Nowa, Czerwonka Stara, Feliksów, Gaj, Gutkowice Nowiny, Dzielnica, Ignatów, Julianów, Karolinów, Lesisko, Łochów, Modrzewek, Petrynów, Staropole, Świniokierz Włościański, Żelechlin i Żelechlinek oraz część obrębów: Świniokierz Dworski, Gutkowice, Sabinów. Powierzchnia Gminy Żelechlinek objęta przedmiotem niniejszego zamówienia wynosi około 5 116,44 ha . Zakres opracowania obejmuje: 1) opracowanie projektu zmiany planu, prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozy skutków finansowych, 2) aktualizację opracowania ekofizjograficznego, 3) przekazanie do wewnętrznych konsultacji projektu zmiany planu wraz z wymaganymi dokumentami, 4) przekazanie po wewnętrznych konsultacjach projektu zmiany planu na komisję urbanistyczno - architektoniczną wraz z wymaganymi dokumentami, 5) ewentualna korekta projektu zmiany planu po komisji urbanistyczno - architektonicznej, 6) przekazanie projektu zmiany planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko do opinii i uzgodnień, 7) korekta projektu zmiany planu po uzyskaniu opinii i uzgodnień, 8) wystąpienie o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, 9) wyłożenie do publicznego wglądu projektu zmiany planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko, 10) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami, 11) ewentualna korekta projektu zmiany planu wynikająca z rozpatrzenia uwag oraz ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie, 12) przedstawienie Radzie Gminy do uchwalenia planu miejscowego, zgodnie z art. 20 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 13) po uchwaleniu zmiany planu, przekazanie uchwały wraz z dokumentacją prac planistycznych do Wojewody w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi, 14) przekazanie materiałów do publikacji w dzienniku urzędowym województwa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; 3)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia urbanistyczne, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; osoba sporządzająca projekt zmiany planu musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w branży urbanistycznej, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ zgodnie z formułą - spełnia - właściwy dokument, - nie spełnia - brak dokumentu lub niewłaściwy dokument..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 233 poz.1655 z późn. zm. ) - z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - w wykazie należy wskazać osoby posiadające uprawnienia urbanistyczne, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (osoba sporządzająca projekt zmiany planu musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w branży urbanistycznej), z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty, o których mowa w punkcie 3 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Reczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), z uwzględnieniem terminów określonych w rozporządzeniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca składa dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenia i poświadczenia Wykonawca składa pod odpowiedzialnością karną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zelechlinek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żelechlinku ul. Plac Tysiąclecia 1 97-226 Żelechlinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Żelechlinku ul. Plac Tysiąclecia 1 97-226 Żelechlinek sekretariat pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.