To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-11
Pruszcz Gdański: Zakup i dostarczenie urządzenia wielofunkcyjnego MFP kolor do Oddziału Terenowego ANR w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 247415 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 224780 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, fax 058 3004843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczenie urządzenia wielofunkcyjnego MFP kolor do Oddziału Terenowego ANR w Gdańsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie jednej sztuki urządzenia wielofunkcyjnego MFP kolor wraz z tonerem i bębnami do Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku z/s w Pruszczu Gdańskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do nn specyfikacji. Istotne uwagi do zamówienia 1 Dostawa urządzenia 14 dni od podpisania umowy. .2 Wszystkie urządzenia muszą być objęte 36 miesięczną gwarancją (3 lata). 3 Gwarancja typu u użytkownika - czas reakcji do 24 h od zgłoszenia i usunięcie usterki do 24 h od zgłoszenia. Zgłoszenia faksem. 4 Do każdego sprzętu ma być dostarczona pełna dokumentacja techniczna umożliwiająca w pełni sprawdzenie parametrów technicznych danego urządzenia. 5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w specyfikacji produktu. 6 Urządzenie musi posiadać deklaracje zgodności CE (Dyrektywy: 73/23/EWG, 89/336/EWG, 1999/5/WE i 93/68/EWG) i być oznakowane zgodnie z Ustawą o systemie oceny zgodności z 30.08.2002 r. (Dz.U. nr 204 poz.2087 z 2004 r.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego z dnia 15.12.2005 r. (Dz.U. 259 poz. 2172 z 2005 r.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie dokonywania oceny zgodności aparatury z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi kompatybilności elektromagnetycznej oraz sposobu jej oznakowania (Dz. U. nr 265 poz. 2227 z 2005 r.), a w przypadku urządzeń posiadających telekomunikacyjne urządzenia końcowe i urządzenia radiowe muszą spełniać Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 15. kwietnia 2004 r. (Dz. U. nr 73 poz. 659 z 2004 r. z późn. zm.) i Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz.1800 z 2004 r. z późn. zm.) (do oferty należy załączyć kopie dokumentu potwierdzającą spełnienie wymogu).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 58914,4 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORELL - DANUTA WINGERT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
TORELL - DANUTA WINGERT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- TORELL Danuta Wingert, Stanisław Fiedur Spółka Jawna, Obrońców Westerplatte 5, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 58914.40
- Oferta z najniższą ceną: 58914.40 / oferta z najwyższą ceną: 58914.40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Budowa hali sportowej przy ZSOiO w Pruszczu Gdańskim"
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn.: Budowa ul. Przy Torze w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2218G w zakresie budowy chodnika na odcinku Kłodawa - Trąbki Małe
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek (2 części)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących- powtórka
- Dostawa nowych tuszy, tonerów oraz bębnów do urządzeń drukujących.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.