To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-24
Warszawa: Przeprowadzenie ewaluacji zewnętrznej wstępnej wersji produktu innowacyjnego w projekcie systemowym pn. Trener pracy jako sposób na zwiększenie zatrudnienia osób niepełnosprawnych realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 247416 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197958 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5055494, faks 022 5055275.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz celowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ewaluacji zewnętrznej wstępnej wersji produktu innowacyjnego w projekcie systemowym pn. Trener pracy jako sposób na zwiększenie zatrudnienia osób niepełnosprawnych realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ewaluacji zewnętrznej wstępnej wersji produktu innowacyjnego w projekcie systemowym pn. Trener pracy jako sposób na zwiększenie zatrudnienia osób niepełnosprawnych realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający określa wymagania związane z realizacja zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: 3.1. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić przy wykonaniu zamówienia co najmniej 1 osobę niepełnosprawną, o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; 3.2. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu; 3.3.w przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby niepełnosprawnej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 10% kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 Załącznika nr 8 do SIWZ (Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4. Termin realizacji zamówienia: 1) Termin realizacji całości zamówienia - od dnia zawarcia umowy do dnia 17 września 2014 r. 2) W terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wstępną wersję raportu metodologicznego. 3) Zamawiający zgłosi swoje uwagi do wstępnej wersji raportu metodologicznego w terminie 4 dni od dnia jego otrzymania. Brak uwag w tym terminie oznacza jego akceptację. 4) W terminie 3 dni od dnia otrzymania uwag od Zamawiającego, o których mowa w ppkt 3, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia wszystkich uwag i przedłożenia ostatecznej wersji raportu metodologicznego. Raport metodologiczny po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podstawą do rozpoczęcia badania. 5) Po zakończeniu badania, jednak nie później niż do dnia 29 sierpnia 2014 r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wstępną wersję raportu końcowego z badania; 6) Zamawiający zgłosi uwagi do wstępnej wersji raportu końcowego w terminie 5 dni od dnia, o którym mowa w ppkt 5. Brak uwag w tym terminie oznacza jego akceptację. 7) W terminie 5 dni od dnia otrzymania uwag od Zamawiającego, o których mowa w ppkt 6, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia wszystkich uwag i przedłożenia ostatecznej wersji raportu końcowego z badania. 8) Zamawiający w terminie 4 dni od dostarczenia ostatecznej wersji raportu końcowego tj. najpóźniej do dnia 12 września 2014 r. zatwierdzi raport lub wskaże zastrzeżenia. 9) Nie zatwierdzenie przez Zamawiającego raportu końcowego w terminie, o którym mowa w ppkt 8 oznacza nie zrealizowanie przedmiotu umowy w terminie. 10) W terminie 5 dni od dnia, o którym mowa w ppkt 8 Wykonawca przekaże prezentację multimedialną, o której mowa w pkt 2.4 ppkt 6 Załącznika nr 1 do Umowy. 11) Zamawiający ma prawo do oceny i kontroli wykonywanego dzieła w każdej jego fazie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wykonanie ww. usługi jest współfinansowane w 85% ze środków EFS oraz w 15% ze środków PFRON i dot. projektu systemowego pn. Trener pracy jako sposób na zwiększenie zatrudnienia osób niepełnosprawnych realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, przez PFRON w ramach Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.3 Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej Poddziałanie 1.3.6. PO KL.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum:EU-CONSULT Sp. z o.o., ul. Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
- Biostat Piszczek, Wolny Sp. j., ul. Kowalczyka 17, 44-206 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107686,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47000,00
Oferta z najniższą ceną: 47000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129205,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.