Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-24
Sopot: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego
im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie - Znak: N/2/15
Numer ogłoszenia: 24741 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko , ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 58 5557528, faks 58 5557528, 58 5511426.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie - Znak: N/2/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie, w podziale na następujące 10 pakietów - oferty częściowe: PAKIET NR 1 - ZBIORNIKI I TORBY DO GROMADZENIA PŁYNÓW USTROJOWYCH, DRENY I ZESTAWY PAKIET NR 2 - BRANSOLETKI IDENTYFIKACYJNE - oznaczenie przedmiotu zamówienia PAKIET NR 3 - PRZYRZĄDY DO RESUSCYTACJI PAKIET NR 4 - JEDNORAZOWE, NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE PAKIET NR 5 - WŁÓKNA POJEDYNCZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH (RÓŻNE WYROBY WŁÓKIENNICZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH) PODKŁADY MEDYCZNE, TOALETOWE PRODUKTY Z PAPIERU PAKIET NR 6 - OSŁONKI MEDYCZNE FOLIOWANE, BUTELKI JEDNORAZOWE JAŁOWE, PUDEŁKA APTECZNE JAŁOWE PAKIET NR 7 - ELEKTRODY PAKIET NR 8 - ELEKTRODY, ELEKTRODY DO KARDIOMONITORA PAKIET NR 9 - URZĄDZENIA DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ PAKIET NR 10 - OLEJEK IMMERSYJNY.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 22.45.54.00 - 22.45.54.00 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji 33.14.00.00 - Materiały medyczne 39.52.50.00 - Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru 33.75.10.00 - Chusteczki jednorazowe 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli: a) Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli: a) Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, b) Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej dwóch dostaw jednorazowego sprzętu medycznego, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dowodu czy dostawy zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli: a) Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli: a) Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli: a) Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli: a) Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla oferowanego produktu stanowiącego wyrób medyczny - deklaracja wytwórcy wyrobu lub autoryzowanego przedstawiciela o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: - w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia; - wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron; - zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy; - nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem; - zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca okresowe wykonywanie przedmiotu umowy; - w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji danego produktu, produkt ten może zostać wykreślony z umowy albo zastąpiony innym równoważnym produktem bez zmiany dotychczasowej ceny; - Wykonawca zaproponuje obniżenie ceny danego produktu lub wprowadzi upusty lub promocje cenowe zaakceptowane przez Zamawiającego; - wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę; - w przypadku zmiany przez producenta danego produktu wielkości opakowań, mogą ulec zmianie zapisy dotyczące opakowań, w związku z czym może ulec także zmianie cena opakowania produktu w stosunku proporcjonalnym do zmiany wielkości opakowania, w sposób nie zmieniający dotychczasowej ceny za faktycznie dostarczoną miarę produktu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz - Kosko
ul. Grunwaldzka 1-3
81-759 Sopot
Dział Zamówień Publicznych, parter, pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1-3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: adres e-mail: zamowienia@wzr.com.pl; do kontaktu z Wykonawcami upoważnieni są: a) mgr Agnieszka Bronk - Naczelna Pielęgniarka - strona merytoryczna tel.: (58) 555-75-65 (dni robocze - w godzinach: 8.00 - 15.00) b) mgr Lucyna Wypych - Specjalista ds. zamówień publicznych - strona formalno-prawna tel.: (58) 555-75-28 (dni robocze - w godzinach: 8.00 - 15.00); Główne miejsce realizacji usług: WZR im. dr Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1-3 81-759 Sopot; Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Remont i przebudowa dwóch lokali mieszkalnych znajdujących się przy: ul. Helskiej 4/10 oraz ul. Poznańskiej 7/1 w Sopocie - zamówienie w dwóch częściach
- Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Klenczona w Sopocie
- NASADZENIA i pielęgnacja szaty roślinnej SKWER KURACYJNY przy Molo w Sopocie
- Cięcia drzew z zastosowaniem technik alpinistycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Przebudowa układu drogowego ul. Kujawskiej w Sopocie, na odcinku od lasu do ul. Małopolskiej"
- Remont klubu pod sceną
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa środków czystości
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- zakup i dostawy artykułów ogólnoszpitalnych
- 10.2025 Sprzedaż i dostawa elektrod i kaniul do generatora impulsów elektrycznych typ LG1 nr kat 2610000 oraz jednorazowego ureterorenoskopu giętkiego kompatybilnego z posiadaną konsolą PV300
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI-POWTÓRKA
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.