Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-08-12
Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy wkładów drukujących dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
Numer ogłoszenia: 247430 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. - Zamówienia Publiczne i Zaopatrzenie, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wkładów drukujących dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy wkładów drukujących dla Uzdrowiska Lądek -Długopole SA. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawę wkładów drukujących - tonerów i tuszy oryginalnych oraz tonerów alternatywnych (napełnionych dedykowanym proszkiem tonerowym o wysokiej wydajności i jakości wydruku z wymienionym bębnem optycznym OPC) zgodnie z zestawieniem asortymentowo - ilościowym określonym w załącznikach nr 1a i 1b. Dostawy będą realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego (nie częściej niż raz w miesiącu) zgodnie z zestawieniem asortymentowo-ilościowym (załączniki nr 1a i 1b), w okresie: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywne dostawy oryginalnych wkładów drukujących dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MTL SYSTEM, Tomasz Lachowicz, Wrocław, ul. Dmowskiego 15, 50-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17398,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17157,00
Oferta z najniższą ceną: 17157,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17538,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywne dostawy alternatywnych wkładów drukujących dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MTL SYSTEM, Tomasz lachowicz, Wrocław, ul. Dmowskiego 15, 50-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12805,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7537,00
Oferta z najniższą ceną: 7537,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14067,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne tj. oryginalne i alternatywne wkłady drukujące . Na rynku istnieje co najmniej 5 znanych Wykonawców, którzy w ramach prowadzonej działalności mogą zrealizować zamówienie Zamawiajacego. Przedmiot zamówienia (wkłady drukujące) ma ustalone standardy jakościowe ( zawarte w SIWZ). Pomimo to, że wartość zamówienia jest mniejsza niż 14 tys. Euro, postępowanie realizowane było zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) gdyż wartość całego zamówienia na materiały biurowe i wkłady drukujące, znajdujące się w tej samej grupie Wspólnego Słownika Zamówień: CPV przekracza kwotę 14 tys. Euro.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.