Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Nowa Sól: Systematyczne dostawy wraz z rozładunkiem wyrobów betonowych wibroprasowanych przeznaczonych do wykonania dróg i chodników na terenie Gminy Nowa Sól, w miarę potrzeb Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 247433 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Kiełczu , Kiełcz ul. Cicha 6, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3887210, faks 068 3887210.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy Gminy Nowa Sól.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczne dostawy wraz z rozładunkiem wyrobów betonowych wibroprasowanych przeznaczonych do wykonania dróg i chodników na terenie Gminy Nowa Sól, w miarę potrzeb Zamawiającego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część 1 - dostawa wraz z rozładunkiem krawężnika betonowego 15x30x100 - przewidywana ilość do 4000szt., część 2 - dostawa wraz z rozładunkiem kostki betonowej typu Behaton szara gr. 8cm - przewidywana ilość do 2000m2, część 3 - dostawa wraz z rozładunkiem obrzeża betonowego 8x30x100 - przewidywana ilość do 2500szt.,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, o której mowa na wstępie. W przetargu mogą wziąć udział dostawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, o której mowa na wstępie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ Zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganie ze składkami wystawione nie później niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: -.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Kiełczu
67-100 Nowa Sól
Kiełcz, ul. Cicha 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Kiełczu 67-100 Nowa Sól Kiełcz, ul. Cicha 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawy krawężnika szarego wibroprasowanego 15x30x100.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: systematyczne dostawy wraz z rozładunkiem krawężnika szarego wibroprasowanego 15x30x100 przeznaczonych do wykonania dróg i chodników na terenie Gminy Nowa Sól w ilości do 4000szt., w miarę potrzeb Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: systematyczne dostawy wraz z rozładunkiem kostki betonowej szarej typu Holland o grubości 8cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: systematyczne dostawy wraz z rozładunkiem kostki betonowej szarej typu Holland o grubości 8cm przeznaczonej do wykonania dróg i chodników na terenie Gminy Nowa Sól w ilości do 2000m2., w miarę potrzeb Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: systematyczne dostawy wraz z rozładunkiem obrzeża betonowego szarego 8x30x100.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: systematyczne dostawy wraz z rozładunkiem obrzeża betonowego szarego 8x30x100 przeznaczonego do wykonania dróg i chodników na terenie Gminy Nowa Sól w ilości do 2500szt., w miarę potrzeb Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa żywienia pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI ORAZ POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU SENIOR +
- Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu w ramach zadania pn. "Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego" - Obszar Marina i Park Wodny Świat.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.