eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieSukcesywne dostawy sprzętu do monitorowania i testowania stanu higienicznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Końskie: Sukcesywne dostawy sprzętu do monitorowania i testowania stanu higienicznego.
Numer ogłoszenia: 247439 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu do monitorowania i testowania stanu higienicznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr. 1 - orientacyjne roczne zapotrzebowanie na materiały zużywalne -wskaźniki dla Centralnej Sterylizatorni. 1. Pakiet testowy Bowie-Dick wskaźnikowy wykonany w technologii klasy II , zgodny z normą PN EN ISO Arkusz 15882. Zawierający nietoksyczne arkusze testowe i komplet serwet. Przeznaczony do autoklawu kl B parą wodną ze wstępną próżnią 134 C - 3,5 min szt. 600. 2. Taśma kontrolna do sterylizacji parą wodną -autoklawy szer. ok. 1,2 cm Wykonana z krepowego papieru z naniesioną warstwą specjalnego kleju gwarantującego dobre przyleganie do suchych powierzchni, szerokość 12mm, wyraźna zmiana barwy z jasnej na ciemną.-opakowanie krążek 50 mb, krążków 240. 3. Wieloparametrowy wskaźnik paskowy do sterylizacji parą wodną. Zgodny z normami ISO 11 140 - 1 kl. 4 i EN 867 kl.D Nietoksyczny. Klasa testu, sposób przebarwienia i parametry umieszczone na teście. Ekonomiczny test podłużny z możliwością podziału paska na dwa mniejsze testy. -opakowanie 250 pasków op. 120. 4. Emulacyjny wskaźnik samoprzylepny do sterylizacji parą wodną. Zgodny z normami ISO -11 140 -1 kl. VI. Klasa testu i sposób przebarwienia oraz parametry umieszczone na teście. Nietoksyczny. Przeznaczony do parametrów 134C-7min i 121 C-20 min. -opakowanie 100 szt. op. 12. 5. Emulacyjny wskaźnik samoprzylepny do sterylizacji parą wodną Zgodny z normami ISO -11 140 -1 kl. VI. Klasa testu i sposób przebarwienia oraz parametry umieszczone na teście. Nietoksyczny. Przeznaczony do parametrów 134C- 5,3 min. i 121 C-15 min. -opakowanie 100 szt. op. 12. 6. Emulacyjny wskaźnik do sterylizacji parą wodną -bez kleju o właściwościach j.w. 134C-7 min i 121C-20 min opakowanie 100 szt. op. 24. 7. Wskaźnik jw przeznaczony do parametrów 134 C- 5,3 min. i 121 C-15 min -opakowanie 100 szt. op. 12. 8. Taśma kontrolna do sterylizacji 100% tlenkiem etylenu Wykonana z krepowanego papieru z naniesioną warstwą specjalnego kleju gwarantującego dobre przyleganie do suchych powierzchni, szerokość 12 mm. Wyraźna zmiana barwy po sterylizacji.-opakowanie krążek 50 mb krążki - 24. 9. Wieloparametrowy -paskowy wskaźnik do sterylizacji tlenkiem etylenu. Zgodny z normami ISO 11 140 kl. IV i EN 867 -1 kl. D. Nietoksyczny. Do kontroli 100% tlenkiem etylenu. Klasa testu i sposób przebarwienia umieszczone na teście. Ekonomiczny - test podłużny z możliwością podziału paska na dwa. opakowanie 250 pasków - szt. 24. 10. Zintegrowany test do sterylizacji tlenkiem etylenu 100%. Zgodny z normami ISO 11 140 klasy V. Nietoksyczny. Klasa testu i sposób przebarwienia umieszczone na teście. Przeznaczony do sterylizacji 100% tlenkiem etylenu opakowanie 100 szt. szt. 12. 11. Wskaźnik do kontroli procesu dezynfekcji termicznej. Parametry dezynfekcji 93 C przez 10 min. Sposób przebarwienia umieszczony na wskaźniku. -opakowanie 100 szt op.12. 12. Test do monitorowania procesu mycia szt. 1200. 13. Etykiety do metkownicy trzyrzędowej samoprzylepne wyposażone w test procesu sterylizacji parą wodną do metkownicy BROWNE, umożliwiające wykorzystanie 5 pól do zapisania - wymiary 1 etykiety w krążku 29mm x 28mm krążki - szt. 200. 14. Taśma samoprzylepna bez indykatora długość 50m szer. 19mm krążki - szt. 200. 15. Naboje Steri-Gas -oryginał - 100% tlenek etylenu zawartość 100g. Do sterylizatora STERI-VAC 5xl firmy 3 M szt. 360. 16. Przyrząd testowy zastępujący testy Bowie-Dicka w sterylizatorze klasy S wg normy EN/ISO 13060. Parametry sterylizacji 134 C - 7 min, 121C - 20 min. szt. 1, oraz testy w ilości 200 szt. W przypadku zaoferowania opakowań zawierających inne ilości -wskaźników, testów, etykiet, nabojów itp. niż wskazał Zamawiający, należy ilość opakowań wpisać w rubrykę -nr. 4 F.O, oraz wycenić taką ilość sztuk jaką podał Zamawiający w Formularzu Cenowym -rubr. Nr. 3. Zadanie Nr. 2 - orientacyjne roczne zapotrzebowanie na testy biologiczne do kontroli procesów sterylizacji. 1. Fiolkowy wskaźnik biologiczny do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu. Zgodny z normami ISO 11 138 i EN 866-8. Zawierający spory bakterii bacillus atropheus. Temperatura inkubacji 37 C+- 2 C. Odczyt po 48 godz. inkubacji -opakowanie 50 szt op. 12. 2. Fiolkowy wskaźnik biologiczny do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu o szybkim odczycie. Właściwości j.w. Odczyt po 4 godz. inkubacji -opakowanie 50 szt op. 12. 3. Fiolkowy wskaźnik biologiczny do kontroli sterylizacji parą wodną w tem 121 stopni i w tem 134 stopni o szybkim odczycie po 3 godzinach. Zgodny z normami ISO 11138 EN 866-8. Zawiera spory bakterii geobacillus stearothermophilus. Temperatura inkubacji 57 C + - 2 - szt. 1200. W przypadku zaoferowania opakowań zawierających inne ilości -wskaźników, testów, etykiet, nabojów itp. niż wskazał Zamawiający, należy ilość opakowań wpisać w rubrykę -nr. 4 F.O, oraz wycenić taką ilość sztuk jaką podał Zamawiający w Formularzu Cenowym -rubr. Nr. 3. Zadanie Nr. 3 - orientacyjne roczne zapotrzebowanie na opakowania, rękawy i torebki zgrzewalne -wskaźnik sterylizacji-para wodna-tlenek azotu 1. Rękaw folia -papier szerokość 50 mm - mb. 2400. 2. Rękaw folia -papier szerokość 75 mm - mb. 2400. 3. Rękaw folia -papier szerokość 100 mm - mb. 12 000. 4. Rękaw folia -papier szerokość 150 mm - mb. 19 200. 5. Rękaw folia-papier szerokość 200 mm - mb. 4 800. 6. Rękaw folia-papier szerokość 250 mm - mb. 9 600. 7. Rękaw folia-papier szerokość 150 x 50 mm -z fałdą - mb. 1 800. 8. Rękaw folia-papier szerokość 200 x 50-55 mm -z fałdą - mb. 6 000. 9. Rękaw folia-papier szerokość 250 x 60-65 mm -z fałdą - mb. 3 600. 10. Rękaw folia- papier szerokość 300 x 60 mm -z fałdą - mb. 5 000. 11. Torebka foliowo- włókninowa wymiar 320 x 500 mm - szt. 240. 12. Torebka foliowo- włókninowa wymiar 420 x 600 mm - szt. 1 800. 13. Torebka foliowo- włókninowa wymiar 480 x 750 mm - szt. 2 400. 14. Papier sterylizacyjny zielony wym. min 750mm x 750mm - szt. ark. 6 000. 15. Papier sterylizacyjny zielony wym. min 900mm x 900mm - szt. ark. 3 000. 16. Papier sterylizacyjny biały wym. min 750mm x 750mm - szt. ark. 3 000. 17. Papier sterylizacyjny biały wym. min 900mm x 900mm - szt. ark. 3 000. 18. Papier krepowy miękki gramatura 60gm zielony i biały pakowany naprzemiennie wym.900x900 mm - szt. ark. 3 000. 19. Papier krepowy miękki gramatura 60gm zielony wym.450x450 mm - szt. ark. 3 000. 20. Papier krepowy miękki gramatura 60gm zielony wym. min 750x750mm - szt. ark. 3 000. 21. Papier krepowy miękki gramatura 60gm zielony wym. min. 900x900mm - szt. ark. 3 000. 22. Papier krepowy miękki gramatura 60gm biały wym. min. 750x750mm - szt. ark. 3 000. 23. Papier krepowy miękki gramatura 60gm biały wym. min. 750x750mm - szt. ark. 3 000. Dopuszcza się tolerancje podanych wymiarów w granicach +-10%..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.91.00.00 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - do każdego z zadań. A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - do każdego z zadań. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - wg załączonego wzoru - zał. nr. 3 do SIWZ. B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B i D dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: E.1) sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP . Oświadczenie to należy potwierdzić załączeniem do oferty kserokopii właściwych dokumentów, zgodnie z obowiązującym prawem. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.konskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie Dział Sprzedaży Usług i Zamówień Publicznych - niski parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 10:45, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.