eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzywdaUsługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego/Z wiedzą na start/ - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Krzywda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-17

Krzywda: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego: /Z wiedzą na start/ - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Krzywda
Numer ogłoszenia: 247452 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywda , ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda, woj. lubelskie, tel. 025 7551006, faks 025 7551061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywda.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego: /Z wiedzą na start/ - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Krzywda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pt.: /Z wiedzą na start/ - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w szkołach podstawowych gminy Krzywda. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Do obowiązków prowadzącego będzie należeć m.in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem właściwej szkoły. b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu /Z wiedzą na start/ i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, e) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 40 części zamówienia. f) Usługi będą realizowane w niżej wymienionych szkołach i specjalnościach. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Przedmiot zamówienia podzielono na 40 części tak, by umożliwić wykonawcom złożenie oferty na każdą część zamówienia wskazaną w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca wybiera część zamówienia, której lub których może być dostawcą. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części: Szkoła Podstawowa w Anielinie Część zamówienia nr 1 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 2 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 3 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 4 Rodzaj zajęć: zajęcia artystyczne Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Fiukówce Część zamówienia nr 5 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 6 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 7 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 8 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Hucie Dąbrowie Część zamówienia nr 9 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 10 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 11 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 12 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 13 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 14 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 15 Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 16 Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 17 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa im. M. Kownackiej w Krzywdzie Część zamówienia nr 18 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 19 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 20 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 21 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 22 Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 23 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 24 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie języka angielskiego Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 25 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów artystyczno-plastyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Okrzei Część zamówienia nr 26 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 27 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 28 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 29 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 30 Rodzaj zajęć: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 31 Rodzaj zajęć: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Radoryżu Smolanym Część zamówienia nr 32 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 33 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 34 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 35 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Woli Okrzejskiej Część zamówienia nr 36 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 37 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 38 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 39 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 40 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów artystyczno-plastyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od września do grudnia 2011 r. - od stycznia do czerwca 2012 r. Zamówienie objęte niniejszą specyfikacją są to usługi oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień [CPV] (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 z późniejszymi zmianami). Kod CPV - 80100000-5.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, - spełnia wymagania dotyczące wykształcenia i kwalifikacji określonych Rozporządzeniem MEN z dn. 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Ocena spełniania powyższego warunku na zasadzie /spełnia/ - /nie spełnia/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada przynajmniej 2-letni staż pracy pedagogicznej. Ocena spełniania powyższego warunku na zasadzie /spełnia/ - /nie spełnia/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest osoba zdolną do wykonania zamówienia lub dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia, tj. posiadającą odpowiednie wykształcenie oraz posiada stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. Ocena spełniania powyższego warunku na zasadzie /spełnia/ - /nie spełnia/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywda.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.krzywda.netbip.pl lub wykupić w Urzędzie Gminy w Krzywdzie ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda w godzinach 8.00 do 16.00, cena: 30,00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Krzywdzie, ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda - sekretariat pokój Nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny. PO KL Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.