Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Stalowa Wola: Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, fax i komputerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.
Numer ogłoszenia: 247459 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185555 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, fax i komputerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, fax i komputerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w ramach zadań : Zadanie nr 1 - Papiery i folie do fax Zadanie nr 2 - Kasety do drukarek Zadanie nr 3 - Tonery do kserokopiarek Zadanie nr 4 - Tusze do drukarek atramentowych / oryginalne / Zadanie nr 5 - Tonery do drukarek laserowych Zadanie nr 6 - Kasety do maszyn piszących.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 82247.39 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Papiery i folie do fax
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- HURT-PAPIER Ryszard Cebula S.J., ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19780,57
- Oferta z najniższą ceną: 19780,57 oferta z najwyższą ceną: 20425,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Kasety do drukarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- HURT-PAPIER Ryszard Cebula S.J., ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 635.39
- Oferta z najniższą ceną: 635.39 oferta z najwyższą ceną: 2076.13
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Tonery do kserokopiarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESGRAPH Sp. z O.O., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2547.27
- Oferta z najniższą ceną: 2547.27 oferta z najwyższą ceną: 4492.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Tusze do drukarek atramentowych / oryginalne /
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- HURT-PAPIER Ryszard Cebula S.J., ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7655.04
- Oferta z najniższą ceną: 7655.04 oferta z najwyższą ceną: 9153.92
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - Tonery do drukarek laserowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- HURT-PAPIER Ryszard Cebula S.J., ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 51454.12
- Oferta z najniższą ceną: 51454.12 oferta z najwyższą ceną: 52963.39
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - Kasety do maszyn piszących
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- HURT-PAPIER Ryszard Cebula S.J., ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 175.00
- Oferta z najniższą ceną: 175.00 oferta z najwyższą ceną: 259.93
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Zakup Echokardiografu"
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2025/26 roku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1020R Brandwica - Jastkowice od km 0+000 do km 1+432,28 w m. Brandwica.
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/13/2025 Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.