eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-KamiennaZimowe utrzymanie ulic gminnych na interwencję mieszkańców na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w sezonie 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Skarżysko-Kamienna: Zimowe utrzymanie ulic gminnych na interwencję mieszkańców na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w sezonie 2008/2009
Numer ogłoszenia: 247479 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, fax. 041 2520200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic gminnych na interwencję mieszkańców na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w sezonie 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: W ramach umowy Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek wykonywania usługi związanej z zimowym utrzymaniem ulic gminnych na polecenie Zamawiającego. Ulice odśnieżane i posypywane na polecenia Zamawiającego stanowią uzupełniającą sieć drogową na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej. Zimowe utrzymanie tych ulic realizowane będzie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego. Ulice do zimowego utrzymania na interwencję mieszkańców w sezonie 2008/2009 zostały ujęte w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do umowy. Zakres zimowego utrzymania ulic na interwencję mieszkańców obejmuje: 1. utrzymanie w gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonania prac objętych zakresem 2. wykonanie czynności związanych utrzymaniem przejezdności ulicy przez usunięcie na całej szerokości śniegu oraz posypanie piaskiem (lub piaskiem z solą) w celu zwalczania śliskości, w sposób nie utrudniający ruchu pojazdów 3. wywożenie nadmiaru śniegu Zakres ulic przeznaczonych do zimowego utrzymania określany będzie każdorazowo w formie pisemnej zależnie od potrzeb. Zakresy stanowić będą integralną część umowy. Kolejność ulic wyznaczonych do zimowego utrzymania będzie wskazywał Zamawiający. Warunki techniczne realizacji przedmiotu zamówienia 1. Prace związane z odśnieżaniem i uszorstnianiem można prowadzić pomocy sprzętu specjalistycznego tj. pługów i posyparek mechanicznych. 2. Wywożenie nadmiaru śniegu polega na zebraniu ręcznym lub mechanicznym śniegu w przypadkach gdy zachodzi obawa, że może nastąpić utrudnienie dla ruchu pieszego. Decyzję o wywożeniu śniegu podejmuje Zamawiający informując Wykonawcę pisemnie. Wykonawca przystąpi do realizacji w/w zadania w ciągu 24 godzin od otrzymania pisma. Uwagi dla Wykonawcy 1. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem elementów pasa drogowego. Koszty ewentualnych napraw zniszczonych lub uszkodzonych urządzeń w związku z zaniedbaniem ponosi Wykonawca. 2. Materiał użyty do uszorstnienia nie może zwierać zanieczyszczeń iglastych, gliniastych innych, które na mokrej nawierzchni powodują zwiększenie możliwości poślizgu i niszczą środowisko. 3. Wymagania dla materiałów uszorstniających i środków chemicznych stosowanych przy zimowym uytrzymaniu: piasek o uziarnieniu do 2 mm (wg. Normy PN-B-11113:1996), sól drogowa (wg. Normy PN-86/c-84081/02-Sól - chlorek sodu) musi posiadać pozytywną opinię wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie oraz Państwowy Zakład Higieny w Warszawie. 4. Zabezpieczenie prowadzonych robót przy odbywającym się ruchu na objętym robotami fragmencie ulicy, jak również zabezpieczenie uczestniczących w tym ruchu pojazdów należy do Wykonawcy. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody Zamawiającego i osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - w załączeniu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9: Usługi odśnieżania 90630000-2: Usługi usuwania oblodzeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (do potwierdzenia - oświadczenie zgodnie z pkt 6.2.1 + dokument wymieniony w pkt. 6.2.2.a ); - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( do potwierdzenia - oświadczenie zgodnie z pkt 6.2.1 ); - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( do potwierdzenia - oświadczenie zgodnie z pkt 6.2.1 ); - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp ) - ( do potwierdzenia - oświadczenie zgodnie z pkt 6.2.1 ) oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 6. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania / zał. Nr 2 / lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w Wykonawca składa: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 3 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z paragrafem ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2.2.a ) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko - Kamienna II piętro pok. 94.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko - Kamienna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.