eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaWYKONANIE INWENTARYZACJI DZIAŁEK DLA MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-10

Bielsko-Biała: WYKONANIE INWENTARYZACJI DZIAŁEK DLA MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ
Numer ogłoszenia: 24747 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej , ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4979636 do 39, faks 33 497 96 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE INWENTARYZACJI DZIAŁEK DLA MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części, zwane również Zadaniami (Nr 1 i Nr 2). Zadanie Nr 1 obejmuje wykonanie opisu (inwentaryzację) 4 działek położonych w obrębie Międzyrzecze Górne, na potrzeby ustalenia odszkodowania należnego w związku z inwestycją wykonywaną na podstawie ustawy z dnia 10 IV 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687), polegającą na rozbudowie skrzyżowania ulicy Międzyrzeckiej z łącznicą drogi ekspresowej S-1 w formie ronda w Bielsku-Białej. Zadanie Nr 2 obejmuje wykonanie opisu (inwentaryzację) 150 działek położonych w obrębie Lipnik, na potrzeby ustalenia odszkodowania należnego w związku z inwestycją wykonywaną na podstawie ustawy z dnia 10 IV 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687), polegającą na rozbudowie ulicy Krakowskiej. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne ww. części zamówienia (Zadania). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych przez jednego Wykonawcę na wszystkie części zamówienia (Zadania). Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia (każdego Zadania).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o którym mowa w sekcji III.4.2) powinno być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokument i oświadczenie wymienione w sekcji III.4.4) powinny być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej przez notariusza. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tychże Wykonawców lub ich pełnomocnika. 4. W celu potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia i że spełnione są warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy składającego wspólną ofertę: 1) oświadczenie wymienione w sekcji III.4.2) oraz dokument i oświadczenie wymienione w sekcji III.4.4) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ppkt 2. 2. Zmiana umowy może nastąpić: a) w przypadkach opisanych w poprzedzających paragrafach umowy, b) co do nieistotnych postanowień umowy, lub c) co do innych istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, w szczególności o ile jest to konieczne i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Grażyńskiego 10, pokój nr 9 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp i spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, określone w szczególności w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia. II. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, natomiast warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy wskazują łącznie. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w sekcji III niniejszego ogłoszenia. IV. Termin realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby: a) Zadanie nr 1: było zrealizowane w terminie 20 dni od dnia otrzymania zawiadomienia (e-mail, fax) od Zamawiającego o dacie wydania decyzji zrid (zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej), stosownie do treści i z zastrzeżeniem pkt 14.1.2 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SIWZ). b) Zadanie nr 2: było zrealizowane w terminie 40 dni od dnia otrzymania zawiadomienia (e-mail, fax) od Zamawiającego o dacie wydania decyzji zrid (zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej), stosownie do treści i z zastrzeżeniem pkt 14.1.3 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SIWZ). V. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. VI. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. VII. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. VIII. Zamawiający nie zastosował dialogu technicznego poprzedzającego wszczęcie postępowa o udzielenie przedmiotowego zamówienia. IX. W nawiązaniu do treści sekcji IV.4.1), w celu uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem. Opłata za przekazanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w formie papierowej) wynosi 10,00 zł. W przypadku zamówienia wysyłki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, opłata zwiększy się o koszt wysyłki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji działek dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej - ZADANIE Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 obejmuje wykonanie opisu (inwentaryzację) 4 działek położonych w obrębie Międzyrzecze Górne, na potrzeby ustalenia odszkodowania należnego w związku z inwestycją wykonywaną na podstawie ustawy z dnia 10 IV 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687), polegającą na rozbudowie skrzyżowania ulicy Międzyrzeckiej z łącznicą drogi ekspresowej S-1 w formie ronda w Bielsku-Białej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji działek dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej - ZADANIE NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 obejmuje wykonanie opis (inwentaryzację) 150 działek położonych w obrębie Lipnik, na potrzeby ustalenia odszkodowania należnego w związku z inwestycją wykonywaną na podstawie ustawy z dnia 10 IV 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687), polegającą na rozbudowie ulicy Krakowskiej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.