eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówSukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i telefaksów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie i jednostek podległych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Rzeszów: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i telefaksów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie i jednostek podległych
Numer ogłoszenia: 247483 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, fax. 017 8582193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i telefaksów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie i jednostek podległych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i telefaksów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie i jednostek podległych /tonery, tusze i taśmy/. 2.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące wymogi: a)fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i kompletne; b)przydatne do użycia w ciągu co najmniej 12 miesięcy od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego; c)w oryginalnych opakowaniach producenta, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany materiał; d)wyprodukowane przez producentów urządzeń do których są przeznaczone lub równoważne nieregenerowane w jakimkolwiek stopniu, niepoddane procesowi ponownego napełniania lub wymianie jakichkolwiek części w procesie refabrykacji; e)z uwagi na gwarancję dopuszcza się tylko produkty producenta drukarki (faksu) lub produkty równoważne dopuszczone przez producenta drukarki (faksu), których użytkowanie nie powoduje utraty gwarancji; f)w przypadku zaoferowania produktów równoważnych należy dołączyć do oferty zaświadczenia /potwierdzenia/ że oferowane produkty są dopuszczone przez producenta drukarki (faksu) i ich stosowanie nie spowoduje utraty gwarancji. 3.Dostarczony towar objęty będzie co najmniej 12-miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostarczenia towaru do Zamawiającego. 4.Dostawy następować będą w terminie 7 dni od daty złożenia przez Zamawiającego pisemnego zapotrzebowania. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczenia przedmiotu umowy własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7.Zamawiający przewiduje prawo opcji - roszerzenia zakupu o ilości dodatkowe. 8.Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za dostawy odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawy o wartości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty. Za dostawy odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych lub drukarek komputerowych i telefaksów i lub kserokopiarek. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie 6 specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg dodatku nr 4 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; Za dostawy odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawy o wartości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty. Za dostawy odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych lub drukarek komputerowych i telefaksów i lub kserokopiarek..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji ul. Dąbrowskiego 30 35 - 036 Rzeszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji ul. Dąbrowskiego 30 35 - 036 Rzeszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.