eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów SandomierskiDostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Środowiskowego Domu Samopomocy w Baranowie Sandomierskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Baranów Sandomierski: Dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Środowiskowego Domu Samopomocy w Baranowie Sandomierskim
Numer ogłoszenia: 247515 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim , ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie, tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, fax. 015 8118582.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Środowiskowego Domu Samopomocy w Baranowie Sandomierskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Specyfikacja przedmiotu zamówienia: 1) Rok produkcji: 2008 - fabrycznie nowy, 2) Ilość miejsc: 1+8, 3) Oświetlenie w przedziale pasażerskim, 4) Panele w drzwiach kabiny z przyciskami otwierania i sterowania elektrycznego podnoszenia szyb, 5) Wielofunkcyjna deska rozdzielcza ze schowkami i wnęką na drobiazgi, 6) Zagłówki wszystkich siedzeń z regulacją wysokości, 7) Centralny zamek z pilotem, 8) System ABS z EBD, 9) Kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach, 10) Wspomaganie kierownicy, 11) Elektrycznie sterowane szyby z układem zapobiegającym przycięciu palców, 12) Szyby termiczne, 13) Boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane, 14) Regulacja ustawienia świateł, 15) Bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezzpieczeństwa przy wszystkich fotelach, 16) Dwumiejscowe przednie siedzenie pasażerów z poduszką powietrzną, 17) Korek wlewu paliwa zamykany na kluczyk, 18) Fotel kierowcy z regulacją wysokości, bez podłokietnika, 19) Poduszka powietrzna kierowcy, 20) Poduszka powietrzna pasażera + osłona przeciwsłoneczna z lusterkiem, 21) Przeszklone tylne drzwi dwuskrzydłowe (ogrzewana szyba i wycieraczka), 22) Przeszklone drzwi boczne przesuwne, 23) Przesuwne szyby boczne drugiego rzędu siedzeń (wraz z przeszklonymi drzwiami przesuwnymi), 24) Trzecie światło stopu, 25) Pokrycie podłogi z tworzywa PCV, 26) Półka na drobne przedmioty pod dachem kabiny, 27) Zamykany schowek w desce rozdzielczej, 28) Klimatyzacja manualna, 29) Lakier metalizowany - możliwość wyboru koloru bez dodatkowych opłat, 30) Silnik z zapłonem samoczynnym turbodoładowany o mocy minimum 110 KM, 31) Niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem, 32) Dwa komplety opon (letnie z felgami i zimowe z felgami), 33) Wyposażenie dodatkowe pojazdu: gaśnica, apteczka, trójkąt, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, 34) Radioodtwarzacz CD + instalacja nagłaśniająca - głośniki przód i tył, 35) Dopuszczalna masa całkowita - do 3.000 kg, 36) Napęd na koła przednie, 37) Hamulce tarczowe wentylowane, 38) Rozstaw osi - minimalny - 3.100 mm, 39) Długość całkowita pojazdu - minimalna 5.000 mm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) z późniejszymi zmianami oraz spełniający wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą przedstawić następujące oświadczenia: 1. o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, II. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą przedstawić następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.Koncesja, zezwolenie lub licencja - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baranowsandomierski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim, ul. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, pokój nr 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim, ul. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, pokój nr 5 (Sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.