Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Kielce: 1. Wykoszenie roślinności ze skarp i dna rzeki Morawki w km 16+300 -
17+400 oraz Potoku Włoszczowickiego w km 0+000 - 1+200 w
miejscowości Suliszów, gmina Chmielnik, powiat kielecki.
2. Wykoszenie roślinności wraz z wycinką i karczowaniem zakrzaczeń ze
skarp i dna rzeki Trupień oraz oczyszczenie przepustów w km 1+030 -
5+490 w m. Strawczynek, Oblęgor, Oblęgorek, gmina Strawczyn, powiat
kielecki.
Numer ogłoszenia: 247565 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Wykoszenie roślinności ze skarp i dna rzeki Morawki w km 16+300 - 17+400 oraz Potoku Włoszczowickiego w km 0+000 - 1+200 w miejscowości Suliszów, gmina Chmielnik, powiat kielecki. 2. Wykoszenie roślinności wraz z wycinką i karczowaniem zakrzaczeń ze skarp i dna rzeki Trupień oraz oczyszczenie przepustów w km 1+030 - 5+490 w m. Strawczynek, Oblęgor, Oblęgorek, gmina Strawczyn, powiat kielecki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykoszenie roślinności ze skarp i dna rzeki Morawki w km 16+300 - 17+400 oraz Potoku Włoszczowickiego w km 0+000 - 1+200 w miejscowości Suliszów, gmina Chmielnik, powiat kielecki. 2. Wykoszenie roślinności wraz z wycinką i karczowaniem zakrzaczeń ze skarp i dna rzeki Trupień oraz oczyszczenie przepustów w km 1+030 - 5+490 w m. Strawczynek, Oblęgor, Oblęgorek, gmina Strawczyn, powiat kielecki. Zakres usługi 1. Wykoszenie roślinności ze skarp i dna rzeki Morawki w km 16+300 - 17+400 oraz Potoku Włoszczowickiego w km 0+000 - 1+200 w miejscowości Suliszów, gmina Chmielnik, powiat kielecki. Zakres prac będzie polegał na: - wykoszeniu roślinności ze skarp i dna rzeki Morawki oraz pasem 4 m wzdłuż jednego brzegu - wykoszeniu roślinności ze skarp i dna Potoku Włoszczowickiego - wydobyciu z dna rzek roślin korzeniących się przy zarośnięciu ponad 60% 2. Wykoszenie roślinności wraz z wycinką i karczowaniem zakrzaczeń ze skarp i dna rzeki Trupień oraz oczyszczenie przepustów w km 1+030 - 5+490 w m. Strawczynek, Oblęgor, Oblęgorek, gmina Strawczyn, powiat kielecki. Zakres prac będzie polegał na: - wykoszeniu roślinności z dna i skarp; - wydobyciu z dna cieku roślin korzeniących się przy zarośnięciu do 30% - ręcznym ścinaniu i karczowaniu średniej gęstości krzewów - zrębkowaniu gałęzi z wycinki krzewów i odrostów drzew lub wywiezieniu na odległość do 2 km - oczyszczaniu z namułu przepustów o śr. 1,20 m; 1,00 m; 0,60 m z przyczółkami z darniny; stopień zamulenia do 0,33 średnicy przewodu Lokalizacja prac - zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zwanej dalej SIWZ 2. Do zakresu określonego w pkt. 1 należy ponadto: - urządzenie zaplecza prac - zabezpieczenie pod względem BHP - zapewnienie dróg dojazdowych - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać: a) na warunkach określonych SIWZ i wzorem umowy b) zgodnie z: - warunkami Zamawiającego, - obowiązującymi przepisami BHP; - zasadami wiedzy technicznej. - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, 4. Termin wykonania całego zamówienia (wraz z odbiorem końcowym) do 21-12-2012 r., w tym: wykonanie i zgłoszenie prac do odbioru końcowego (na warunkach określonych w par. 7 pkt. 2 wzoru umowy stanowiącej zał. nr 3 do SIWZ) - do dnia 17-12-2012 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 3. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 4. Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika (wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 5. W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 3 rozdz. VII SIWZ Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , załącza do oferty niezależnie od wymogów pkt. 3.1 rozdz. VII SIWZ pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, - w przypadku, o którym mowa w par 2 pkt 4 wzoru umowy ,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z jednostek podległych Świętokrzyskiemu Zarządowi Dróg Wojewódzkich w Kielcach z podziałem na zadania częściowe
- "Modernizacja 13 lokali mieszkalnych na terenie Gminy Kielce"
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa produktów spożywczych w 2025 r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.: Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8 i Jagiellońskiej 76, z podziałem na dwie części
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Muzeum Wsi Kieleckiej
- Dostawa świeżego drobiu i podrobów drobiowych w 2025 r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.: Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8 i Jagiellońskiej 76.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
- Utrzymanie w należytym stanie technicznym: zadanie 1. Odcinka koryta rzeki Nacyny od stopnia w km 1+210 do km 3-795; zadanie 2. Odcinka koryta rzeki Rudy na odcinku od mostu kolejowego do km 34+700.
- Utrzymanie wód i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Łowiczu w podziale na 4 części
- ,,Usuwanie drzew zagrażających bezpieczeństwu życia, zdrowia i mienia na terenie działania ZZ w Stargardzie" - w części zamówienia nr 1 NW w Goleniowie oraz w części zamówienia nr 2 NW w Pyrzycach.
więcej: Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.