Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Kietrz: Przebudowa budynku gminnego na świetlicę wiejską w Kozłówkach - etap I
Numer ogłoszenia: 247577 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kietrz , ul. 3-go Maja 1, 48-130 Kietrz, woj. opolskie, tel. 077 4854356, faks 077 4854359.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku gminnego na świetlicę wiejską w Kozłówkach - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku gminnego na świetlicę wiejską w Kozłówkach - etap I. Zakres robót obejmuje: Przebudowę kondygnacji naziemnych: -przygotowanie terenu pod budowę-roboty rozbiórkowe, -przygotowanie terenu pod budowę -demontaż stolarki budowlanej, -roboty budowlane-roboty remontowe, -roboty budowlane-roboty montażowe, -roboty budowlane - wykonanie schodów, -wykonanie instalacji wod-kan - biały montaż, -wykonanie instalacji wentylacyjnej, -roboty instalacyjne -wykonanie instalacji elektrycznej-systemu oddymiania, -docieplenie ścian zewnętrznych, -drewniane elementy zewnętrzne, -roboty wykończeniowe, -montaż stolarki budowlanej. Wykonanie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych: -wykonanie instalacji wody zimnej, -wykonanie instalacji kanalizacyjnej, -wykonanie instalacji wentylacyjnej, -roboty ziemne -wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Wykonanie instalacji elektrycznej: -wykonanie linii zasilających, -montaż tablicy licznikowej, -wykonanie rozdzielnii, -ułożenie przewodów, -montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, -montaż opraw oświetleniowych, -wykonanie instalacji odgromowej i uzupełniającej. Niniejsze postępowanie dotyczy realizacji I etapu przebudowy budynku. Projekt opracowany jest na całość zadania (dwa etapy). W opisie technicznym wyodrębniono dwa etapy. Przedmiar dotyczy etapu I. Realizowany będzie I etap, dlatego należy wycenić I etap zadania, który obejmuje m.in.: -wymianę pokrycia dachowego, -termomodernizację budynku (docieplenie ścian, wyminę stolarki okiennej i drzwiowej) , -budowę rampy dla niepełnosprawnych, -wykonanie sieci elektrycznej wewnętrznej, -wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z instalacją hydroforową, -czyszczenie i konserwację istniejącej studni, -budowę szamba dwukomorowego z instalacją kanalizacyjną, - remont posadzek i podłóg , -roboty tynkarskie i malarskie, -przemurowanie kominów. Szczegóły zawarte są w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1 Spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Wykonawcy winni posiadać doświadczenie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający precyzuje ten warunek następująco: wykonawcy winni wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie remoncie lub modernizacji budynku o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł . 3 W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca winien: 1) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1u Pzp oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 5 Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto Wykonawca winien załączyć kosztorys ofertowy (pomimo, że wynagrodzenie jest ryczałtowe), z powodu obowiązku rozliczania się zamawiającego z instytucją współfinansującą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kietrz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz,
Referat Gospodarki Komunalnej Budownictwa i Drogownictwa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz, sekretariat Urzędu, pok. Nr 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowienie elewacji oraz odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanisławów - etap II
- Modernizacja sali sesyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie ul. Bobrecka 29 w formule: "zaprojektuj i wybuduj"
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Przedszkole nr 5
- BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
- Remont istniejącej infrastruktury warsztatów szkolnych wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.