eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekWykonanie projektu adaptacji budynku warsztatowego na muzeum leśne oraz realizacja według tego projektu przebudowy budynku warsztatowego dla zadania pn. Edukacja ekologiczna poprzez budowę ośrodka edukacji ekologicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-12

Włocławek: Wykonanie projektu adaptacji budynku warsztatowego na muzeum leśne oraz realizacja według tego projektu przebudowy budynku warsztatowego dla zadania pn. Edukacja ekologiczna poprzez budowę ośrodka edukacji ekologicznej
Numer ogłoszenia: 247600 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172122 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Włocławek, ul. Ziębia 13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2349800 w. 17, faks 054 2349281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu adaptacji budynku warsztatowego na muzeum leśne oraz realizacja według tego projektu przebudowy budynku warsztatowego dla zadania pn. Edukacja ekologiczna poprzez budowę ośrodka edukacji ekologicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pozostałej, wymaganej odrębnymi przepisami dla zadania polegającego na remoncie, przebudowie, adaptacji istniejącego budynku warsztatowego zlokalizowanego na działce nr 412/2, obręb ewidencyjny KM 1 Michelin na muzeum leśne zgodnie z założeniami programu funkcjonalno- użytkowego dostarczonego przez Zamawiającego ( zał.nr 7 do SIWZ), Aneksu do Programu funkcjonalno-użytkowego (zał. nr 8 do SIWZ) oraz dokumentacji technicznej (zał. nr 9 do SIWZ), a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych decyzji i pozwoleń niezbędnych do wykonania w.w zadania. 1.2 Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna zawierać: projekt budowlany wraz z branżą elektryczną , wod-kan., centralnego ogrzewania oraz projekt zagospodarowania terenu- po 4 egz. z każdej branży specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót- 4 egz. ocenę wpływu na środowisko z uwzględnieniem obszarów Natura 2000 - 4 egz. przedmiar robót - 4 egz. wszystkie wymagane przepisami prawa uzgodnienia, decyzje i pozwolenia niezbędne do realizacji w.w zadania. Zamawiający wymaga również dostarczenia kompletnej dokumentacji projektowej w formie elektronicznej , w postaci plików w formatach ogólnodostępnych np. typu (doc., xls., pdf., jpg) UWAGA - po sporządzeniu dokumentacji projektowo- kosztorysowej i pozostałej Wykonawca musi skontaktować się z Zamawiającym w celu zaakceptowania projektu. 1.3 wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie, przebudowie, adaptacji istniejącego budynku warsztatowego na muzeum leśne na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę projektu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego zawiera Program funkcjonalno użytkowy stanowiący zał. nr 7 do SIWZ oraz Aneks do Programu funkcjonalno-użytkowego stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ a także dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ 1.5 Podane w opisie zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia; dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. W przypadku wykorzystania zamiennych materiałów, bądź urządzeń innych niż podano w dokumentacji technicznej należy zachować niezmienne parametry pracy i budowy urządzeń oraz materiałów opisanych w tej dokumentacji. 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45000000-7 Roboty budowlane 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom przy czym zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy: 5.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ Aneksie do Programu funkcjonalno-użytkowego stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ a także dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i specyfikacji odbioru i wykonania robót ( tj. dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji przedmiotu zamówienia). 5.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5.3 Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 5.4 Materiały użyte do wykonania zadania musza posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z polską normą lub aprobata techniczną w przypadku braku polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 5.5 Załatwienie wszelkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 5.6 Wymagany okres rękojmi: minimum 36 miesiący na wykonane usługi projektowe, roboty i użyte materiały oraz urządzenia, liczony od dnia zakończenia robót budowlanych, czyli od dnia podpisania bezusterkowego protokółu końcowego odbioru robót. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unie Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w ramach osi priorytetowej: 2. Zachowanie i racjonalne uzytkowanie środowiska dla działania 2.6 Ochrona i promocja zasobów przyrodniczych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jumapol sp. z o.o., Fabianki 78, 87-811 Fabianki, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 567571,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 382500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 382500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 578443,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.