Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Rzeszów: Dostawa środków kontrastowych do tomografii komputerowej.
Numer ogłoszenia: 247604 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej nr 2 SP ZOZ, ul. Batorego 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8509047, fax 017 8538394.
- Adres strony internetowej zamawiającego: klonowskil@zoz2-rzeszow.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków kontrastowych do tomografii komputerowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa środków kontrastowych do tomografii komputerowej, w ilości 120 litrów na okres jednego roku. 2.Przedmiot zamówienia zawarty jest w trzech pakietach: Pakiet Nr 1. Niejonowy, menomeryczny środek kontrastowy o stężeniu jodu 320 w ilości 50 l / 1 rok. a.w objętości po 50 ml - w ilości 25 l / 1 rok b.w objętości po 100 ml - w ilości 25 l /1 rok Pakiet Nr 2. Niejonowy, menomeryczny środek kontrastowy o stężeniu jodu 370 w ilości 35 l / 1 rok. a. w objętości po 100 ml - w ilości 20 l / 1 rok b. w objętości po 50 ml - w ilości 15 l / 1 rok Pakiet Nr 3. Niejonowy, dimeryczny, izotoniczny, izoosomotyczny środek kontrastowy o stężeniu jodu 320 w ilości 35 l / 1 rok. a. w objętości po 100 ml - w ilości 20 l / 1 rok b. w objętości po 50 ml - w ilości 15 l / 1 rok 3.Miejsce dostawy : Przychodnia Specjalistyczna w Rzeszowie ul. Fredry 9, - Pracownia tomografii komputerowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.68.00 - Nośniki kontrastu rentgenowskiego Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.68.00 - Nośniki kontrastu rentgenowskiego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Dopuszcza się składanie ofert oddzielnie na każdy pakiet. Obowiązuje pełny asortyment w oferowanym pakiecie. 2. Realizacja zakupu odbędzie się na podstawie częściowych zamówień w formie pisemnej przez Zamawiającego określającego asortyment i ich wielkość w terminie umownym liczony w dniach roboczych od daty otrzymania zamówienia. 3.Oferent dostarcza środki kontrastowe na własny koszt i ryzyko do Pracowni Tomografii komputerowej w Rzeszowie przy. ul. Fredry 9.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy dostawca lub wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. 1. oświadczenie o spełnieniu wymogów art.22 ustawy - wg. zał. wzoru do SIWZ 2. oświadczenie, że dostarczone środki posiadają wymagane atesty i certyfikaty 3. oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń. oraz dołączyć następujące dokumenty: 1.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3.koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, UWAGA: Dokumenty ( pkt. 1,2,3, ) mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela oferenta Dokumenty ,o których mowa w : - pkt. 1, winne być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - pkt.2, winne być wystawione lub potwierdzone nie wcześniej niż 6 m -cy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji zamówienia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/pow_rzesz/zoz2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35-005 Rzeszów, ul. Batorego 9 pok. 217..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 08:00, miejsce: 35-005 Rzeszów, ul. Batorego 9 pok. 219- sekretariat Zespołu..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.