Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Bydgoszcz: postępowanie nr 643/P/2007
Obsługa serwisowa kserografów i urządzenia kopiującego Risso oraz dzierżawa dwóch kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 247619 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy, ul. dr Izabeli Romanowskiej 2, 85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (0-52)3743208, fax (0-52)3743301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie nr 643/P/2007 Obsługa serwisowa kserografów i urządzenia kopiującego Risso oraz dzierżawa dwóch kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa serwisowa kserografów i urządzenia kopiującego Risso oraz dzierżawa dwóch kserokopiarek-2 grupy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. oraz: Wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności. Zaproponują stałość ceny przez okres trwania umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę-osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - Oryginał lub kserokopia potwierdzona -za zgodność z oryginałem- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną Ponadto oferta musi zawierać: a. Podpisany i wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 2. b. Podpisany i wypełniony formularz cenowy-grupy której dotyczy- - załącznik Nr 3. c. Jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców składa wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik Nr 5. d. Foldery, zawierające opis techniczny proponowanych w dzierżawę kserokopiarek wraz dokumentacją techniczną. e. Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy -zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem--.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.co.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy Adres: 85-796 Bydgoszcz, ul. dr Izabeli Romanowskiej 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Centrum Onkologii - im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy 85-796 Bydgoszcz, ul. dr Izabeli Romanowskiej 2,kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.01.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obsługa serwisowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługę serwisową 17 kserokopiarek następujących marek:Canon, Toshiba, Minolta, Konica, Sharp, Kyocera Mita , Gestetner, Ricoh i urządzenie Risso.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dzierżawa 2 sztuk kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawę 2 sztuk kserokopiarek typu GESTETNER 4502,GESTETNER 3222 (w tym jednej z urządzeniem dostępowym) lub równoważnych urządzeń w zakresie parametrów technicznych oraz dostawę 20 kart chipowych do jednej z oferowanych kserokopiarek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.