Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Chorzów: Zakup i dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 5 zadań
Zadanie nr 1 - Profesjonalne środki do czyszczenia i pielęgnacji różnych typów powierzchni;Zadanie nr 2 - Sprzęt do mycia podłóg i utrzymania czystości;Zadanie nr 3 - Artykuły chemii gospodarczej;Zadanie nr 4 - Worki foliowe;Zadanie nr 5 - Jednorazowe artykuły higieniczne.
Numer ogłoszenia: 247649 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie , ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, fax. 032 2413952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 5 zadań Zadanie nr 1 - Profesjonalne środki do czyszczenia i pielęgnacji różnych typów powierzchni;Zadanie nr 2 - Sprzęt do mycia podłóg i utrzymania czystości;Zadanie nr 3 - Artykuły chemii gospodarczej;Zadanie nr 4 - Worki foliowe;Zadanie nr 5 - Jednorazowe artykuły higieniczne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00 - 24.51.30.00 21.22.11.00 - 21.22.11.00 21.22.13.00 - 21.22.13.00 25.22.21.00 - 25.22.21.00 17.22.58.00 - 17.22.58.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;5. złożą w terminie wyznaczonym przez zamawiającego ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale V SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu składa oświadczenie, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.1. 1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda: a) przedstawienia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) złożenia oświadczenia: -o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 i pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych z poźn. zm.; -nie zaleganiu z opłacanie podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Wzór oświadczenia Wykonawcy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, zamawiający żąda przedstawienia wykazu wykonanych i wykonywanych dostaw w okresie co najmniej ostatniego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (dokładna data) i odbiorców wraz z danymi adresowymi - załącznik nr 4 do SIWZ; Powyższy wykaz musi uwzględniać minimum jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie przetargowej oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany asortyment może być wprowadzony do obrotu zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Jednocześnie, Zamawiający wymaga złożenia wraz z oferta przetargową zaświadczeń podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom bądź zaświadczeń wydawanych przez upoważnione do tego jednostki badawcze poświadczających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu gospodarczego w kraju lub w obszarze gospodarczym UE. W zależności od oferowanego asortymentu należy załączyć do oferty certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, świadectwa dopuszczenia do obrotu, karty charakterystyki dla preparatów chemicznych. Dla asortymentu, którego skład lub przeznaczenie nie nakłada na Wykonawcę ustawowego obowiązku posiadania zaświadczeń potwierdzających jakość lub potwierdzających dopuszczenie do obrotu Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie na piśmie. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części V B składa dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zsm.com.pl - bezpłatnie. SIWZ w formie drukowanej dostępna jest odpłatnie (5 zł) w Dziale Zamówień Publicznych znajdującym się w budynku administracji na II piętrze w pokoju nr 217..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Sekretariat Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Profesjonalne środki do czyszczenia i pielęgnacji różnych typów powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Sprzęt do mycia podłóg i utrzymania czystości;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 17.22.58.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Artykuły chemii gospodarczej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Worki foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Jednorazowe artykuły higieniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.10.00-9, 21.22.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawy oleju opałowego lekkiego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 16 - II/2024
- "Dostawa materiałów biurowych" Część A - materiały biurowe Część B - materiały plastyczne
- Usługi pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD) oraz wykonania corocznego audytu zgodności z Krajowymi Ramami Interoperacyjności wraz z badaniem zabezpieczeń sieciowych w ZEFO w Chorzowie
- Dostawy warzyw i ziół doniczkowych w roku 2025
- Usługa cateringowa dla dzieci uczęszczających do Żłobka Miejskiego w Chorzowie, do oddziału mieszczącego się przy ul. Kochanowskiego 18, w roku kalendarzowym 2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.