eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w Ośrodkach Szkolenia Zawodowego w IV kwartale, w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Kielce: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w Ośrodkach Szkolenia Zawodowego w IV kwartale, w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 247649 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233589 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach, ul. H. Sienkiewicza 36, 25-507 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 343-13-54, 343 13 55, faks 041 343-13-54, 343 13 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicze Hufce Pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w Ośrodkach Szkolenia Zawodowego w IV kwartale, w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych realizowanych przez Ośrodki Szkolenia Zawodowego, zaplanowanych do realizacji w IV kwartale, dla osób w wieku 18-25 lat. Szkolenia organizowane są w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy Człowiek - najlepsza inwestycja, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-023/09 z dnia 15 maja 2009 roku. Szkolenia zawodowe: Część I: Operator koparko ładowarki kl. III Szkolenie zawodowe realizowane jest przez ośrodek Szkolenia Zawodowego w Opatowie dla 10 osób bezrobotnych w wieku 18-25 lat Część II: Nowoczesne technologie wykończeniowe wnętrz Szkolenie zawodowe realizowane jest przez Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Opatowie dla 10 osób bezrobotnych w wieku 18-25 lat. Część III: Operator wózków jezdniowych podnośnikowych, w tym ze zmiennym wysięgnikiem Szkolenie zawodowe realizowane jest przez Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Opatowie dla 10 osób bezrobotnych w wieku 18-25 lat Część IV: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG Szkolenie zawodowe realizowane jest przez Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Pińczowie dla 15 osób bezrobotnych w wieku 18-25 lat. Część V: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG Szkolenie zawodowe realizowane jest przez Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Chęcinach dla 10 osób bezrobotnych w wieku 18-25 lat. Część VI: Obrabiarka sterowana numerycznie CNC Szkolenie zawodowe realizowane jest przez Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Chęcinach dla 10 osób bezrobotnych w wieku 18-25 lat. Część VII: Operator koparko ładowarki kl. III Szkolenie zawodowe realizowane jest przez Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Chęcinach dla 10 osób bezrobotnych w wieku 18-25 lat. Ofertę można składać na jedną, dwie lub więcej części zamówienia. Programy szkoleń powinny być opracowane w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS, znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, zgodnie z § 75 ust. 2 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas zajęć teoretycznych ciepły posiłek (drugie danie) oraz napoje (kawa, herbata, woda mineralna) oraz ciastka. Należy zadbać o zróżnicowane menu, składające się z posiłków dostarczających podstawowych wartości odżywczych. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia zawodowego materiały dydaktyczne: teczka tekturowa, brulion, długopis, materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości w celu pozytywnego zdania egzaminu - mogą to być kserokopie wykładów. Wszystkie materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w drugim dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów i posiłków własnoręcznym podpisem. Oryginał pokwitowań Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku, jednak w szczególnych sytuacjach dopuszcza się przeprowadzenie zajęć również w soboty. Liczba godzin w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie cenowej uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem kursów, a w szczególności:- koszt wynagrodzenia wykładowcy, instruktora,- koszt ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków,- koszt dojazdu uczestników na szkolenie, - koszt wyżywienia podczas zajęć lub poczęstunku( barek kawowy) w zależności od kursu,- koszt wynajmu sali,- koszt materiałów dydaktycznych,- koszt badań lekarskich, - koszt egzaminów, po zaliczeniu których uczestnik otrzyma wymagane uprawnienia, certyfikaty,- i inne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest umieszczać logo POKL, logo EFS, emblemat Unii Europejskiej oraz informacje o realizowaniu szkolenia w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia, certyfikatach, listach obecności, protokołach z egzaminu itp. Każdy kurs musi być realizowany wg harmonogramu sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt OHP jako realizator usług rynku pracy, Człowiek - najlepsza inwestycja, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-023/09 z dnia 15 maja 2009 roku..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Operator koparki kl. III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Włodzimierz Mazur, Maz-Met Zakład Transportu i Sprzętu, Ośrodek Szkolenia Kierowców i Operatorów, Sandomierska 26 a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Nowoczesne technologie wykończeniowe wnętrz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., oś. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19640,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Operator wózków jezdniowych podnośnikowych, w tym ze zmiennym wysięgnikiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., oś. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9820,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sannort Sp. z o.o., Ożarowska 75, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31900,50

  • Oferta z najniższą ceną: 31900,50 / Oferta z najwyższą ceną: 38985,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach, Paderewskiego 55, 25-950 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.