Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Kolbudy: Dostawa 15 fabrycznie nowych przenośnych komputerów (rejestratorów) oraz jednej stacji dokującej na potrzeby Nadleśnictwa Kolbudy wraz z 15 GPS i 15 drukarkami termicznymi wg specyfikacji technicznej
Numer ogłoszenia: 247662 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy , ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 058 6826846.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.gdansk.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 15 fabrycznie nowych przenośnych komputerów (rejestratorów) oraz jednej stacji dokującej na potrzeby Nadleśnictwa Kolbudy wraz z 15 GPS i 15 drukarkami termicznymi wg specyfikacji technicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 15 fabrycznie nowych przenośnych komputerów (rejestratorów) oraz jednej stacji dokującej wraz z 15 GPS i 15 drukarkami termicznymi na potrzeby Nadleśnictwa Kolbudy wg specyfikacji technicznej z podziałem na zadania: A. 8 rejestratorów, 8 GPS i 8 drukarek termicznych oraz 1 stację dokującą. B. 7 rejestratorów, 7 GPS i 7 drukarek termicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 PLN).Wadium wnoszone w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego (być zaksięgowane) dzień przed otwarciem przetargu, to jest do 2008-11-30, godz. 24.00. wadium wnoszone w innej postaci niż pieniądz musi być dołączone do oferty w oryginalnym dokumencie, który Zamawiający po otwarciu umieści w szafie pancernej - Kasa N-ctwa. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. O-Gdańsk 42203000451110000000137380, z dopiskiem (Wadium) i tytułem postępowania 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielonych przez przedmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 oraz z 2004r. Nr 145, poz. 1537).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Lp: Warunek do spełnienia: 1 Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3 Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4 Akceptują warunki Zamawiającego zawarte w umowie na dostawę 5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 - Pzp 6 Zapoznali się z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia 7 Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji 2) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4) Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 5) Wykonawca wpłaci żądane przez Zamawiającego wadium, 6) Wykonawca spełni warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz w art. 22 ust. 1 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń: Lp: Wymagany dokument: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5 Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego zdolności ekonomicznej i finansowej na zrealizowanie ww zamówienia 6 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 100000 zł brutto każde zamówienie, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 do SIWZ 7 złożą zaparafowany wzór umowy na dostawę - załącznik nr 3 do SIWZ 8 złożą stosowne Oświadczenie zgodne z art. 22 i 24 - załącznik nr 1 do SIWZ 9 złożą wypełniony formularz ofertowy z podaną ceną netto, brutto oraz z wyliczonym podatkiem VAT - załącznik nr 4 do SIWZ. 10 Wykonawca złoży oświadczenie o oferowanym zakresie warunków gwarancyjnych i serwisowych ( minimum 24 miesiące) - załącznik nr 5 do SIWZ 8) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Prezesa Rady Ministrów z 24.05 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 9) Opis dokonywania oceny spełnia warunki warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie (spełnienia)-(niespełnienia) 10) Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodnością przez wykonawcę. 11) Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgło. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyrazi zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - ocena techniczna (jakość) - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbudy.gdansk.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kolbudy, ul. Osiedle Leśników 15 , 83-050 Kolbudy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę nalezy złożyć w sekretariacie Nadlesnictwa Kolbudy pokój nr 11 adres: Nadleśnictwo Kolbudy , ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
- Dostawa komputerów, oprogramowania i sprzętu informatycznego dla Urzędu Miasta Sopotu
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.