Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-27
Inowrocław: Świadczenie Usług Pralniczych
Numer ogłoszenia: 247672 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z , ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3552626, faks 052 3552626 w. 339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie Usług Pralniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie Usług Pralniczych Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz zamawiającego, zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia. 2.Kompleksowa usługa pralnicza obejmuje w szczególności: dezynfekcję, pranie chemiczne, pranie przy użyciu odpowiednich środków piorących w zależności od potrzeb, płukanie, suszenie, krochmalenie /bielizna pościelowa, odzież medyczna, obrusy i serwetki/, maglowanie, prasowanie, bieżącą reperację, segregację oraz pakowanie. 3.Wymagane jest stosowanie technologii gwarantujących wysoką jakość usługi zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia, zapewniających pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych i epidemiologicznych. Również pomieszczenia, w których wykonywany będzie przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi odpowiednich przepisów sanitarno - epidemiologicznych dla tego typu działalności. Środki używane przy realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty. Ponadto wyłoniony wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do respektowania warunków prania określonych przez producenta odzieży. 4. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna, PIP, BHP). 5.Warunki odbioru i dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego przez wyłonionego wykonawcę zamówienia: 5.1.odbiór przedmiotu zamówienia przeznaczonego do prania z siedziby zamawiającego 2 razy w tygodniu tj. we wtorki i piątki oraz na wezwania awaryjne Zamawiającego, 5.2.dostarczanie zwrotne wypranego przedmiotu zamówienia 2 razy w tygodniu tj. w piątki dla rzeczy odebranych do prania we wtorki oraz we wtorki dla rzeczy odebranych do prania w piątki, 5.3.odbiór i dostawa będą odbywały się w siedzibie zamawiającego od strony ul. Bocznej w godz. 10.00 - 12.00, 5.4.odbiór i dostawa rzeczy (bielizny i odzieży czystej oraz zabranie brudnej) z pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, których dotyczy usługa pralnicza będą odbywały się na koszt i środkiem transportu wyłonionego wykonawcy zamówienia - środek transportu musi spełniać wymogi sanitarne w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 5.5.zabezpieczenie czystej bielizny w opakowaniach foliowych oraz posortowanej wg działów: DŻ, LPW, DZ i segmentów A, B, C, D. 5.6.dokumentowanie: każdorazowe pisemne potwierdzenie dotyczące wykazu rodzaju i ilości asortymentu dotyczącej brudnej i czystej bielizny i odzieży oraz pozostającej u Zamawiającego - w pralni. 5.7.rodzaj asortymentu i jego ilość nie mogą ulegać zmianie (dana sztuka zabranego asortymentu nie może być zamieniona na inny asortyment). 6.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pralniczych w asortymencie i ilościach zaspokajających potrzeby Zamawiającego, których szczegółowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7.Materiały do bieżącej reperacji /materiał na łaty, zamki błyskawiczne, guziki, nici/ zapewni wyłoniony wykonawca zamówienia. 8.Zachowanie pełnej ciągłości wykonywania usług:, jeżeli z winy wyłonionego wykonawcy zamówienia nie będzie możliwa realizacja zamówienia, a zamawiający będzie zmuszony do realizacji przedmiotu zamówienia z wolnej ręki, powstałe różnice pokryje wyłoniony wykonawca zamówienia związany z zamawiającym umową..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia w/wym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 2 do siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia w/wym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 2 do siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia w/wym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 2 do siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia w/wym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 2 do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia w/wym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 2 do siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytezni.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów - siedziba Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów - siedziba Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie usług psychologicznych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej koncepcji osiedla mieszkaniowego, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę pojedynczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, z niezbędną infrastrukturą
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą zewnętrzną na dz. nr ewid. 13/62 i 13/63 oraz budową parkingu na dz. nr 13/61 w m. Potulice
- Dostarczanie paliw na potrzeby jednostek organizacyjnych Miasta Inowrocławia
- Remont drogi powiatowej 2559C ulica Ustronie w Janikowie
- Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w m. Piaseczno gm. Sępólno Krajeńskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi prania świadczone na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego Łańsk
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku."
- "Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej personelu dla SZPZOZ im. "Dzieci Warszawy" w Dziekanowie Leśnym"
- Świadczenie usług pralniczych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Wynajem i serwis odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





