Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Poznań: Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem
Numer ogłoszenia: 247683 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty ogólnobudowlane w lokalach mieszkalnych po ich zwolnieniu i przed ponownym zasiedleniem, w miejscowościach: Poznań, Leszno, Witkowo, Krotoszyn i Pleszew. 2.Roboty będą obejmowały: 1)Poznań, Os. Lotnictwa Polskiego 9i/5: a)Malowanie lokalu b)Wymianę płytek glazurowanych ściennych c)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych d)Wymianę kształtek przy podejściu do zlewozmywaka. 2)Poznań, ul. Bonin 28/78: a)Malowanie lokalu b)Usunięcie kasetonów i tapet c)Naprawę tynków d)Wymianę wykładziny podłogowej wraz z listwą e)Ułożenia posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi f)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych g)Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej h)Wymianę osprzętu elektr. i wykonanie badania skuteczności zerowania i)Rozebranie wykładziny ściennej z płytek, uzupełnienie tynku. 3)Poznań, ul. Bukowska 25/28: a)Malowanie lokalu b)Odgrzybienie ścian c)Ułożenie posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi d)Rozebranie posadzki z płytek terakota e)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych f)Wymianę stolarki drzwiowej g)Wymianę okna drewnianego na PCV h)Demontaż szaf wbudowanych i pawlaczy i)Wymianę instalacji elektr. i osprzętu oraz wykonanie badania skuteczności zerowania gniazd j)Wymianę tablicy mieszkaniowej k)Rozebranie wykładziny ściennej z płytek w łazience i kuchni, uzupełnienie tynku. 4)Leszno, ul. Ostroroga 58/18: a)Malowanie lokalu b)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych 5)Leszno, ul. Ostroroga 58/33: a)Malowanie lokalu 6)Leszno, ul. Grunwaldzka 1/10: a)Malowanie lokalu b)Usunięcie kasetonów i tapet c)Wymianę wykładziny podłogowej PCW wraz z listwą d)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych e)Wymianę wodomierza zimnej i ciepłej wody f)Wymianę stolarki okiennej g)Szklenie ram drewnianych h)Wymianę zamków wpuszczanych i)Wymianę osprzętu elektr. i wykonanie badania skuteczności zerowania j)Rozebranie posadzki z płytek terakota k)Rozebranie wykładziny ściennej z płytek, uzupełnienie tynku. 7)Witkowo, ul. Płk. Hynka 3/7: a)Malowanie lokalu b)Regulację i dopasowanie stolarki okiennej c)Wymianę płytek ceramicznych, naprawę tynku d)Uzupełnienie parkietu i listew przypodłogowych e)Wykonanie otworu nawiewnego w drzwiach kuchennych f)Wymianę urządzeń gazowych g)Wymianę wodomierza zimnej wody h)Wymianę osprzętu elektr. i wykonanie badania skuteczności zerowania. 8)Witkowo, ul. Płk. Hynka 5/5: a)Malowanie lokalu b)Usunięcie kasetonów i tapet c)Wymianę wykładziny podłogowej PCW wraz z listwą d)Ułożenia posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi e)Naprawę tynku f)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych g)Wymianę stolarki okiennej h)Wymianę instalacji elektr. i wykonanie badania skuteczności zerowania gniazd i)Wymianę osprzętu elektrycznego. 9)Witkowo, ul. Płk. Hynka 14/2: a)Malowanie lokalu b)Naprawę tynku i wykonanie gładzi gipsowej c)Wymianę stolarki drzwiowej d)Montaż kratki nawiewnej w drzwiach do kuchni e)Regulację skrzydeł okiennych f)Wymianę osprzętu elektr. i wykonanie badania skuteczności zerowania gniazd. 10)Krotoszyn, ul. Konstytucji 3 Maja 8/13: a)Malowanie lokalu b)Usunięcie kasetonów i tapet c)Rozebranie boazerii i naprawę tynków d)Rozebranie wykładziny ściennej z płytek, uzupełnienie tynku i ułożenie nowych płytek e)Postawienie ścian z płyt gipsowo-kartonowych f)Ułożenia posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi i naprawą podłoża betonowego g)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych h)Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej i)Wymianę instalacji osprzętu elektr. oraz wykonanie badania skuteczności zerowania j)Wymianie tablicy mieszkaniowej. 11)Krotoszyn, ul. Rawicka 26a/20: a)Malowanie lokalu b)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych c)Wymianę stolarki okiennej d)Ocyklinowanie posadzek z deszczułek i lakierowanie e)Wymianę wykładziny podłogowej PCW f)Uzupełnienie listew drewnianych i PCW g)Wymianę osprzętu elektr. i wykonanie badania skuteczności zerowania h)Rozebranie posadzki z płytek terakota i)Rozebranie wykładziny ściennej z płytek, uzupełnienie tynku. 12)Pleszew, ul. Wojska Polskiego 38/21: a)Malowanie lokalu b)Naprawę rys i pęknięć na ścianach i sufitach c)Ługowanie farby olejnej d)Wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych e)Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej f)Wymianie parapetu g)Wymianie kratek wentylacyjnych h)Rozebranie posadzek z deszczułek wraz z listwami i)Ułożenia posadzki z paneli podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi j)Wymianę wykładziny podłogowej PCW wraz z listwami k)Wymianę instalacji i osprzętu elektr. oraz wykonanie badania skuteczności zerowania l)Wymianie tablicy mieszkaniowej m)Rozebranie posadzki z płytek terakota i naprawa posadzki n)Rozebranie wykładziny ściennej z płytek, uzupełnienie tynku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania (do każdego z zadań częściowych), o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min: jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej należącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (KRS, a w przypadku osób fizycznych z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Wybrany Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadanie przez kierownika robót uprawnień budowlanych określonych w części V, ust. 2, pkt 3 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych (np. ustawy o podatku VAT), którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul. Dojazd 30, p.111, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2011 godzina 10:00, miejsce: kancelria p. 1a, parter, Poznań, ul. Dojazd 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa w formie leasingu samochodu terenowego SUV dla Katedry Zoologii Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Zapewnienie stałego serwisu eksploatacyjnego wraz z zapewnieniem ciągłości pracy oraz wykonywaniem okresowej konserwacji i przeglądów instalacji dekontaminacji ścieków radioaktywnych.
- OBSŁUGI OKRESOWE I BIEŻĄCE NAPRAWY WOJSKOWYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH II
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Zarządzania Środowiskiem i Klimatu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Zakup aparatu do autotransfuzji krwi
- Sukcesywna dostawa leków weterynaryjnych oraz preparatów medycznych wspomagających rozwój pacjentów Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kancelarii leśnictwa Babsk
- ,,Modernizacja dróg na terenie gminy Osiek Jasielski"
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALEM USŁUGOWYM W PARTERZE, GARAŻEM PODZIEMNYM, PZT, MURAMI OPOROWYMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ MOŃKI, ul. KOŚCIELNA
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ dz. nr geod. 1256, obręb 0044 Suchowola, gmina Suchowola, powiat sokólski
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania p.n. ,, PSARY droga dojazdowa do gruntów rolnych,,
- Utworzenie 21 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem: Raciechowice 197, 32-415 Raciechowice.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.