Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-12
Wrocław: Dostawa i montaż z podziałem na pakiety:
PAKIET NR 1 - REGAŁY METALOWE NA ARCHIWUM,
PAKIET NR 2 - SZAFY METALOWE KARTOTEKOWE,
PAKIET NR 3 - KRZESŁA DREWNIANE SKŁADANE.
Numer ogłoszenia: 247696 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, faks 071 3689584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż z podziałem na pakiety: PAKIET NR 1 - REGAŁY METALOWE NA ARCHIWUM, PAKIET NR 2 - SZAFY METALOWE KARTOTEKOWE, PAKIET NR 3 - KRZESŁA DREWNIANE SKŁADANE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 1. Regały metalowe na archiwum: -wymiary: wys. 190cm, szer. 90cm, gł.40cm -regał składający się z 5 półek -nośność półki od 90 do 100 kg -stal ocynkowana -boki z perforacją umożliwiającą montaż półek na dowolnej wysokości -bez ścianki tylnej -boczne i tyle listwy zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów -poprzeczne tylne wzmocnienia usztywniające stabilizujące regał -w celu zwiększenia stabilności możliwość umocowania regału do ściany, łączenia bokiem i tyłem -cokół lub nóżki o wysokości ok. 10cm z regulacją wysokości do 10-15mm 45szt. 2. Regały metalowe na archiwum -wymiary: wys. 150cm, szer. 90cm, gł. 40cm -regał składający się z 4 półek -nośność półki od 90 do 100 kg -stal ocynkowana -boki z perforacją umożliwiającą montaż półek na dowolnej wysokości -bez ścianki tylnej -boczne i tylne listwy zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów -poprzeczne tylne wzmocnienia usztywniające stabilizujące regal -w celu zwiększenia stabilności możliwość umocowania regału do ściany, łączenia bokiem i tyłem -cokół lub nóżki o wysokości ok. 10cm z regulacją wysokości do 10-15mm 4szt. Pakiet Nr 2 1. Szafy kartotekowe metalowe -szafy kartotekowe metalowe w kolorze jasnoszarym RAL 7035 -przystosowane do przechowywania dokumentów w pozycji stojącej -składającej się z 8 szuflad w pionie zamykane na zamek centralny, wysuwanych w sposób lekki za pomocą prowadnic kulkowych -każda szuflada z zabezpieczeniem przed wypadaniem -dolna szuflada na cokole o wys. ok. 10cm -dopuszcza się możliwość złożenia 8 szuflad w pionie z modułów po 2 lub 4 szuflady, które można połączyć zapewniając stabilność szafy -min. wymiary wew. szuflady wys. 24cm, szer. 34cm, gł. 44cm -wymiary zew. szuflady ok. wys. 26cm, szer. 43cm, gł. 60cm 35szt. Pakiet Nr 3 1. Krzesła drewniane składane typu Terje lub równoważne -krzesła składane na płasko -rozmiary po złożeniu: szer. 44cm, gł. 51cm, wys. 77cm, szer. siedziska 38cm, gł. siedziska, 33cm, wys. siedziska 46cm -drewno w kolorze buk pokryte bezbarwnym lakierem 20szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0, 39.13.21.00-7, 39.11.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości : Pakiet Nr 1 - 280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt zł). Pakiet Nr 2 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł). Pakiet Nr 3 - 16,00 zł (słownie: szesnaście zł).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swym rodzajem i wartością uważa się jednorazową dostawę (wartość brutto): Pakiet Nr 1 - 7.000,00 zł, Pakiet Nr 2 - 25.000,00 zł , Pakiet Nr 3 - NIE DOTYCZY , dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jeden pakiet, musi zsumować wartość pakietów, na które składa ofertę 1. Wykaz - załącznik nr 8 do SIWZ, wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2. Dokument/-y potwierdzający/-e, że dostawa została/-y wykonane/a należycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum: Pakiet Nr 1 - 7.000,00 zł Pakiet Nr 2 - 25.000,00 zł Pakiet Nr 3 - NIE DOTYCZY W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, kwotę ubezpieczenia należy zsumować. 1. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje ponadto możliwość dokonania zmiany umowy w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.2. W przypadku zmiany osób upoważnionych do reprezentacji/odbioru/kontaktów Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się wprowadzić zmiany do umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 10:10, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - REGAŁY METALOWE NA ARCHIWUM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Regały metalowe na archiwum: -wymiary: wys. 190cm, szer. 90cm, gł.40cm -regał składający się z 5 półek -nośność półki od 90 do 100 kg -stal ocynkowana -boki z perforacją umożliwiającą montaż półek na dowolnej wysokości -bez ścianki tylnej -boczne i tyle listwy zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów -poprzeczne tylne wzmocnienia usztywniające stabilizujące regał -w celu zwiększenia stabilności możliwość umocowania regału do ściany, łączenia bokiem i tyłem -cokół lub nóżki o wysokości ok. 10cm z regulacją wysokości do 10-15mm 45 szt. 2. Regały metalowe na archiwum -wymiary: wys. 150cm, szer. 90cm, gł. 40cm -regał składający się z 4 półek -nośność półki od 90 do 100 kg -stal ocynkowana -boki z perforacją umożliwiającą montaż półek na dowolnej wysokości -bez ścianki tylnej -boczne i tylne listwy zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów -poprzeczne tylne wzmocnienia usztywniające stabilizujące regal -w celu zwiększenia stabilności możliwość umocowania regału do ściany, łączenia bokiem i tyłem -cokół lub nóżki o wysokości ok. 10cm z regulacją wysokości do 10-15mm 4szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - SZAFY METALOWE KARTOTEKOWE,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szafy kartotekowe metalowe -szafy kartotekowe metalowe w kolorze jasnoszarym RAL 7035 -przystosowane do przechowywania dokumentów w pozycji stojącej -składającej się z 8 szuflad w pionie zamykane na zamek centralny, wysuwanych w sposób lekki za pomocą prowadnic kulkowych -każda szuflada z zabezpieczeniem przed wypadaniem -dolna szuflada na cokole o wys. ok. 10cm -dopuszcza się możliwość złożenia 8 szuflad w pionie z modułów po 2 lub 4 szuflady, które można połączyć zapewniając stabilność szafy -min. wymiary wew. szuflady wys. 24cm, szer. 34cm, gł. 44cm -wymiary zew. szuflady ok. wys. 26cm, szer. 43cm, gł. 60cm 35szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - KRZESŁA DREWNIANE SKŁADANE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Krzesła drewniane składane typu Terje lub równoważne -krzesła składane na płasko -rozmiary po złożeniu: szer. 44cm, gł. 51cm, wys. 77cm, szer. siedziska 38cm, gł. siedziska, 33cm, wys. siedziska 46cm -drewno w kolorze buk pokryte bezbarwnym lakierem 20szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.