eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa i montaż z podziałem na pakietyPAKIET NR 1 - REGAŁY METALOWE NA ARCHIWUM, PAKIET NR 2 - SZAFY METALOWE KARTOTEKOWE, PAKIET NR 3 - KRZESŁA DREWNIANE SKŁADANE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-12

Wrocław: Dostawa i montaż z podziałem na pakiety: PAKIET NR 1 - REGAŁY METALOWE NA ARCHIWUM, PAKIET NR 2 - SZAFY METALOWE KARTOTEKOWE, PAKIET NR 3 - KRZESŁA DREWNIANE SKŁADANE.
Numer ogłoszenia: 247696 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, faks 071 3689584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż z podziałem na pakiety: PAKIET NR 1 - REGAŁY METALOWE NA ARCHIWUM, PAKIET NR 2 - SZAFY METALOWE KARTOTEKOWE, PAKIET NR 3 - KRZESŁA DREWNIANE SKŁADANE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 1. Regały metalowe na archiwum: -wymiary: wys. 190cm, szer. 90cm, gł.40cm -regał składający się z 5 półek -nośność półki od 90 do 100 kg -stal ocynkowana -boki z perforacją umożliwiającą montaż półek na dowolnej wysokości -bez ścianki tylnej -boczne i tyle listwy zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów -poprzeczne tylne wzmocnienia usztywniające stabilizujące regał -w celu zwiększenia stabilności możliwość umocowania regału do ściany, łączenia bokiem i tyłem -cokół lub nóżki o wysokości ok. 10cm z regulacją wysokości do 10-15mm 45szt. 2. Regały metalowe na archiwum -wymiary: wys. 150cm, szer. 90cm, gł. 40cm -regał składający się z 4 półek -nośność półki od 90 do 100 kg -stal ocynkowana -boki z perforacją umożliwiającą montaż półek na dowolnej wysokości -bez ścianki tylnej -boczne i tylne listwy zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów -poprzeczne tylne wzmocnienia usztywniające stabilizujące regal -w celu zwiększenia stabilności możliwość umocowania regału do ściany, łączenia bokiem i tyłem -cokół lub nóżki o wysokości ok. 10cm z regulacją wysokości do 10-15mm 4szt. Pakiet Nr 2 1. Szafy kartotekowe metalowe -szafy kartotekowe metalowe w kolorze jasnoszarym RAL 7035 -przystosowane do przechowywania dokumentów w pozycji stojącej -składającej się z 8 szuflad w pionie zamykane na zamek centralny, wysuwanych w sposób lekki za pomocą prowadnic kulkowych -każda szuflada z zabezpieczeniem przed wypadaniem -dolna szuflada na cokole o wys. ok. 10cm -dopuszcza się możliwość złożenia 8 szuflad w pionie z modułów po 2 lub 4 szuflady, które można połączyć zapewniając stabilność szafy -min. wymiary wew. szuflady wys. 24cm, szer. 34cm, gł. 44cm -wymiary zew. szuflady ok. wys. 26cm, szer. 43cm, gł. 60cm 35szt. Pakiet Nr 3 1. Krzesła drewniane składane typu Terje lub równoważne -krzesła składane na płasko -rozmiary po złożeniu: szer. 44cm, gł. 51cm, wys. 77cm, szer. siedziska 38cm, gł. siedziska, 33cm, wys. siedziska 46cm -drewno w kolorze buk pokryte bezbarwnym lakierem 20szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0, 39.13.21.00-7, 39.11.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości : Pakiet Nr 1 - 280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt zł). Pakiet Nr 2 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł). Pakiet Nr 3 - 16,00 zł (słownie: szesnaście zł).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swym rodzajem i wartością uważa się jednorazową dostawę (wartość brutto): Pakiet Nr 1 - 7.000,00 zł, Pakiet Nr 2 - 25.000,00 zł , Pakiet Nr 3 - NIE DOTYCZY , dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jeden pakiet, musi zsumować wartość pakietów, na które składa ofertę 1. Wykaz - załącznik nr 8 do SIWZ, wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2. Dokument/-y potwierdzający/-e, że dostawa została/-y wykonane/a należycie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum: Pakiet Nr 1 - 7.000,00 zł Pakiet Nr 2 - 25.000,00 zł Pakiet Nr 3 - NIE DOTYCZY W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, kwotę ubezpieczenia należy zsumować. 1. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje ponadto możliwość dokonania zmiany umowy w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.2. W przypadku zmiany osób upoważnionych do reprezentacji/odbioru/kontaktów Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się wprowadzić zmiany do umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 10:10, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - REGAŁY METALOWE NA ARCHIWUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Regały metalowe na archiwum: -wymiary: wys. 190cm, szer. 90cm, gł.40cm -regał składający się z 5 półek -nośność półki od 90 do 100 kg -stal ocynkowana -boki z perforacją umożliwiającą montaż półek na dowolnej wysokości -bez ścianki tylnej -boczne i tyle listwy zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów -poprzeczne tylne wzmocnienia usztywniające stabilizujące regał -w celu zwiększenia stabilności możliwość umocowania regału do ściany, łączenia bokiem i tyłem -cokół lub nóżki o wysokości ok. 10cm z regulacją wysokości do 10-15mm 45 szt. 2. Regały metalowe na archiwum -wymiary: wys. 150cm, szer. 90cm, gł. 40cm -regał składający się z 4 półek -nośność półki od 90 do 100 kg -stal ocynkowana -boki z perforacją umożliwiającą montaż półek na dowolnej wysokości -bez ścianki tylnej -boczne i tylne listwy zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów -poprzeczne tylne wzmocnienia usztywniające stabilizujące regal -w celu zwiększenia stabilności możliwość umocowania regału do ściany, łączenia bokiem i tyłem -cokół lub nóżki o wysokości ok. 10cm z regulacją wysokości do 10-15mm 4szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - SZAFY METALOWE KARTOTEKOWE,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szafy kartotekowe metalowe -szafy kartotekowe metalowe w kolorze jasnoszarym RAL 7035 -przystosowane do przechowywania dokumentów w pozycji stojącej -składającej się z 8 szuflad w pionie zamykane na zamek centralny, wysuwanych w sposób lekki za pomocą prowadnic kulkowych -każda szuflada z zabezpieczeniem przed wypadaniem -dolna szuflada na cokole o wys. ok. 10cm -dopuszcza się możliwość złożenia 8 szuflad w pionie z modułów po 2 lub 4 szuflady, które można połączyć zapewniając stabilność szafy -min. wymiary wew. szuflady wys. 24cm, szer. 34cm, gł. 44cm -wymiary zew. szuflady ok. wys. 26cm, szer. 43cm, gł. 60cm 35szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - KRZESŁA DREWNIANE SKŁADANE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Krzesła drewniane składane typu Terje lub równoważne -krzesła składane na płasko -rozmiary po złożeniu: szer. 44cm, gł. 51cm, wys. 77cm, szer. siedziska 38cm, gł. siedziska, 33cm, wys. siedziska 46cm -drewno w kolorze buk pokryte bezbarwnym lakierem 20szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.