To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-17
Warszawa: Zakup i dostawa odzieży i środkow ochrony osobistej dla potrzeb Jednostki Wojskowej Nr 2063 oraz instytucji bedących na zaopatrzeniu JW2063
Numer ogłoszenia: 247696 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165582 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odzieży i środkow ochrony osobistej dla potrzeb Jednostki Wojskowej Nr 2063 oraz instytucji bedących na zaopatrzeniu JW2063.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup odzieży i środków ochrony osobistej dla potrzeb Jednostki Wojskowej Nr2063 i instytucji będących na zaopatrzeniu JW2063. Zakres przedmiotu zamówienia (kod CPV: 18143000-3-akcesoria ochronne, 18830000-6 -obuwie ochronne, 184444111-4-hełmy ochronne, 18141000-9-rękawice robocze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz Cenowy/Oferta Wykonawcy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W kolumnie nr 3 Formularza cenowego/oferta Wykonawcy zatytułowanej Nazwa asortymentu oferowanego należy wpisać oferowany asortyment odpowiadający asortymentowi pożądanemu wskazanemu przez Zamawiającego w kolumnie nr 2 z określeniem wymaganych certyfikatów, norm w odpowiednich pozycjach. 4.Towar musi być dostarczony w opakowaniach oznakowanych w sposób trwały, w języku polskim, opatrzonym szczegółową instrukcją dotyczącą warunków magazynowania i sposobu użytkowania. 5.Zamawiający zobowiązuje się do wymiany w/w towaru w razie stwierdzonych wad produkcyjnych, przekroczenia daty przydatności do użycia i uszkodzeń opakowań. Wymiana będzie dokonana w okresie 14 dni od daty zgłoszenia wadliwego asortymentu na koszt Wykonawcy. 6.Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego telefonicznie z 1 - dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. 7.Towar ma być dostarczony transportem Wykonawcy do magazynu, który mieści się w Warszawie przy ul. Krzywickiego 34. 8.Przyjęcie towaru będzie poprzedzane kontrolą i oceną pod względem jakości wykonania towaru, zgodności miarowej i ilości którą przeprowadzać będą przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy. Miejscem przeprowadzenia kontroli będzie magazyn przy ul. Krzywickiego 34 w Warszawie. 9.Do każdego egzemplarza asortymentu dołącza się etykiety i metki fabryczne. 10.Wykonawca zastrzega sobie prawo wymiany asortymentu pod względem rozmiarów w okresie 60 dni od terminu dostawy przedmiotu zamówienia. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości odzieży i środków ochrony osobistej będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią tej specyfikacji oraz dostarczona zostanie wszystkim uczestnikom postępowania, którym na ich wniosek dostarczono SIWZ oraz umieszczona na stronie internetowej www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3, 18.83.00.00-6, 18.44.44.11-1, 18.14.10.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CARIMA" ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY MAŁGORZATA ABRAMOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"CARIMA" ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY MAŁGORZATA ABRAMOWICZ
- Zakład Produkcyjno-handlowy CARIMA Małgorzata Abramowicz, ul. Bodzentyńska 56, 25-318 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80013,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79661,87
Oferta z najniższą ceną: 79661,87 / Oferta z najwyższą ceną: 216867,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
- " Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
- ZP/3/2025 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych oraz obuwia roboczego dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.