Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Radom: Roboty budowlane w obiektach Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu przy ul. Chorzowskiej 16/18
Numer ogłoszenia: 247709 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - Oddział w Radomiu , ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3656900, fax. 048 3654970.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Doradztwa Rolniczego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w obiektach Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu przy ul. Chorzowskiej 16/18.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 4-ch pokoi hotelowych, sanitariatów ogólnodostępnych w budynku administracyjnym, wykonanie wentylacji w magazynie przy kuchni, umalowanie dwóch pomieszczeń kuchennych oraz wymiana 3 wrót garażowych i wykonania rampy w budynkach magazynowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1) Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3% wartości zamówienia. 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ . Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 2.6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o formułę (spełnia - nie spełnia) Nie spełnienie warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 . 2)Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub poświadczone co do zgodności danych z ewidencją działalności gospodarczej przez prowadzącego ewidencję, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 3. 4)Oświadczenie o zgodności zapisów zawartych w załącznikach na dzień składania oferty - Załącznik nr 4, 5)Kosztorysy ofertowe wykonane w oparciu o załączone inwestorskie przedmiary robót i kalkulacji własnych kosztów jednostkowych uwzględniających wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, producentów. Kosztorysy należy opracować metodą kalkulacji uproszczonej (nie szczegółowej) - Załącznik nr 5, 6)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie co powinno wynikać z treści opinii inwestora - Załącznik nr 6, 7)Uprawnienia budowlane oraz stosowne dokumenty przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z ubezpieczeniem indywidualnym odpowiedzialności cywilnej wyznaczonego kierownika robót w branży ogólnobudowlanej - Załącznik nr 7, 8)Uprawnienia budowlane oraz stosowne dokumenty przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z ubezpieczeniem indywidualnym odpowiedzialności cywilnej wyznaczonego kierownika robót w branży instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i inst. co.- Załącznik nr 8, 9)Zaakceptowany projekt istotnych postanowień umowy - Załącznik nr 9, 10)Oświadczenie kierownika robót ogólnobudowlanych o podjęciu się obowiązków kierownika budowy - Załącznik nr 10,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu, ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu, ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom, pok. 212 (sekretariat) I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
- SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE DOSTAW I ODDANIE W NAJEM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ŚWIADCZENIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TYCH URZĄDZEŃ DLA MOPS W RADOMIU
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
- 5-D-2025 - Dostawa ambulansu z wyposażeniem dla potrzeb zespołów ratownictwa medycznego Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu.
- P-28/2025 Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Wymiana kotłowni węglowych z montażem pomp ciepła oraz ogniw fotowoltaicznych w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego - część III
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.