Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-27
Szczecin: Wymiana wodomierzy radiowych w zasobach własnych Szczecińskiego TBS Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 247726 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 430 91 00, faks 91 430 91 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.STBS.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wodomierzy radiowych w zasobach własnych Szczecińskiego TBS Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana radiowych wodomierzy zimnej wody w zasobach własnych Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczona odpowiedzialnością 2. Szczegółowy zakres prac dokonanie wymiany 239 szt. wodomierzy zimnej , którym upłynął okres legalizacji, w 238 lokalach mieszkalnych i 1 lokalu użytkowym w Szczecinie przy ulicy: Malczewskiego, Paska, Parkowej w zakresie: a. dokonanie odczytu wodomierza (numer i stan) przed demontażem, b. zdemontowanie wodomierzy i zdemontowanie nakładek radiowych, c. wymiana uszczelek, d. dostawa i zamontowanie nowych wodomierzy, montaż już istniejących nakładek na wodomierze, e. dokonanie odczytu (numer i stan) wodomierzy po zamontowaniu, f. oplombowanie wodomierzy jedną sztuką plomby numerycznej (plomba zostanie zakupiona przez Wykonawcę. Rodzaj plomby zostanie uzgodniony z Zamawiającym). g. przeczyszczenie sitek na śrubunkach w przypadku, gdy wodomierz (stoi) w okresie 6 miesięcy, licząc od daty wymiany licznika, h. sporządzenia protokołu z wymiany wodomierza, w którym powinno umieścić się następujące informacje: adres lokalu, numer wodomierza zdemontowanego, stan wodomierza zdemontowanego, data demontażu, numer wodomierza zamontowanego, stan wodomierza zamontowanego, data zamontowania. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania w lokalach wodomierzy: a. przystosowanych do odczytu radiowego systemu IZAR CP firmy Sappel, mające możliwość zamontowania na obudowie liczydła nakładki radiowej CP b. fabrycznie nowych (z aktualną cechą legalizacyjną), c. o przepływie nominalnym równym 1,5 m3 na h DN 15 d. z możliwością ponownej legalizacji, e. klasy C (lub równoważne z MID), f. spełniających wymogi metrologiczne i posiadające fabryczne zabezpieczenia przed rozebraniem urządzenia (plombę), g. zgodnych z wymogami normy PN-ISO 4064; h. odpornych na działanie pola magnetycznego, a w przypadku działania silnego pola zarejestrowania i ukazania tej informacji w trakcie odczytu wodomierza; i. posiadających zatwierdzenie Głównego Urzędu Miar lub MID; j. posiadających pełną zamienność części, łatwość naprawy i regulacji; k. wyposażone w hermetyczne, odporne na zaparowanie liczydło; l. posiadających atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny; ł. przystosowanych do założenia nakładki radiowej CP...
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w ramach niniejszego postępowania może udzielić wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. (art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 roku Nr 113 , poz. 759) tj. usług polegających na dostawie i wymianie radiowych wodomierzy w zasobach stanowiących własność Szczecińskiego TBS oraz Gminy Miasto Szczecin zarządzanych przez Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych 38.42.11.00 - Wodomierze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 800 zł słownie: osiemset złotych. Ustala się termin wniesienia wadium lub wpłynięcia na konto Szczecińskiego TBS Sp. z o.o. do dnia 12 lipca 2013 roku do godz. 1000
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku udziału
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie przez Wykonawców, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający warunek uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dostawą i montażem w lokalach mieszkalnych/usługowych minimum 150 wodomierzy . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku udziału
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku udziału
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie przez Wykonawców, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przy sumie ubezpieczenia nie niższej niż 30.000 złotych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia a) ofertę cenową sporządzoną wg formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; b) dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu określone w dziale VI i VII specyfikacji. c) upoważnienia i pełnomocnictwa, z których wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z załączonych dokumentów;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w przypadkach określonych zapisami umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nabyć w siedzibie Zamawiającego - I piętro, pok. nr 14, na pisemny wniosek lub za zaliczeniem pocztowym Koszty przesyłki pocztowej pokrywa Wykonawca. Koszt powielenia wynosi 0,30 zl/stronę A4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, I piętro, Sekretariat Zarządu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawy artykułów żywnościowych - mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej Nr74 w Szczecinie
- Dostawa systemu do kontrolowanego przechowywania preparatów w oparach ciekłego azotu na potrzeby Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej
- Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych nieregenerowanych tonerów i mat. ekspl.do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkc. na potrzeby SR Szczecin-Centrum w Sz-nie wraz z odbiorem zużytych mat. ekspl.
- Wykonywanie kontroli wentylacji mechanicznej
- Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Akademii Sztuki w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wodomierzy ultradźwiękowych do zimnej wody
- Dostawa i montaż wodomierzy z modułami radiowymi oraz odczyt wodomierzy w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Dostawa i wdrożenie zdalnego odczytu wodomierzy
- Zakup i sukcesywna dostawa wodomierzy, oraz wodomierzy z nakładką radiową ultradźwiękowych ze zdalnym odczytem dla ZGKiM Ślęża na rok 2025 z podziałem na części.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.