eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaZakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-17

Wieliczka: Zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 247738 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest przeprowadzenie następujących usług szkolenia: kurs serwer Microsoft Small Business Server 2003 - administracja i konfiguracja,kurs Kadry i Płace w programach Płatnik i Symfonia, kurs fotografii, kurs magazynier-fakturzysta, kurs obsługa programu CDN Optima Finanse i Księgowość, kurs obsługa programu CDN Optima Handel, kurs obsługa programu Symfonia Finanse i Księgowość w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/. Opis poszczególnych części zamówienia. a/. Kurs serwer Microsoft Small Business Server 2003 - administracja i konfiguracja, grupa: 10 osób czas trwania: 60 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: wprowadzenie do programu - wersje SBS 2003; przykłady zastosowań biznesowych dla SBS; nowa instalacja SBS - planowanie sieci; instalowanie i konfiguracja systemu Small Business Server; integracja usług DNS, DHCP oraz Active Directory; usługa IIS a Small Business Serve; routing i dostęp zdalny, VPN oraz zapory sieciowe; usługi terminalowe; bezpieczeństwo serwera i stacji roboczych; połączenia klienckie; zastosowanie SharePoint; tworzenie kopii zapasowej Small Business Server; monitorowanie i raportowanie. b/. Kurs Kadry i Płace w programach Płatnik i Symfonia grupa: 10 osób, czas trwania: 40 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Program szkolenia powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: a/.ogólne zasady ubezpieczeń społecznych - wprowadzenie; b/.ćwiczenia praktyczne przy stanowiskach komputerowych: utworzenie bazy jednostki w programie płatnik; c/.zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego pracodawcy/przedsiębiorstwa, pracownika, członka rodziny i innych osób oraz zgłoszenie innych danych i zmian; d/.sporządzenie deklaracji miesięcznych wraz z załącznikami (raportami imiennymi o należnych składkach; wyrejestrowanie z ubezpieczenia pracodawcy/przedsiębiorstwa, pracownika, członka rodziny i innych osób e/.obsługa komputerowa w programie SYMFONIA - moduł KADRY I PŁACE w tym: sporządzanie dokumentów pracowniczych, f/.zasady obliczania list płac, g/.sporządzanie list płac- różne wersje, h/.sporządzanie umów zleceń i ich rozliczanie, umów o dzieło i ich rozliczanie, i/.analiza wynagrodzeń, ubezpieczenia społeczne pracowników inne świadczenia. c/.Kurs fotografii grupa: 2 x 10 osób; czas trwania: 20 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: pokaz aparatów fotograficznych, ich możliwości, budowa i funkcje podzespołów; kompozycja kadru, nastawy ostrości i czułości; oświetlenie i techniki doświetlania; ćwiczenia z martwą naturą, postacią i pejzażem. Zamawiający udostępni wykonawcy: salę lekcyjną z podstawowym wyposażeniem, flipchart, przyłącze elektryczne, możliwość podłączenia do Internetu oraz aparaty fotograficzne dla uczniów (aparat fotograficzny NIKON D3100 + obiektyw 18-55VR) w ilości 10 szt. dla grupy 10 uczestników szkolenia d/. Kurs magazynier fakturzysta grupa: 10 osób, czas trwania: 40 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: cz. I Marketing w działalności hurtowni: podejście do klientów indywidualnych i instytucjonalnych, motywacje zakupu towarów i usług, narzędzia marketingowe, planowanie strategiczne i operacyjne w marketingu, public relations. cz. II Dokumentacja magazynowa: rodzaje dokumentów magazynowych, obieg dokumentów magazyn - dział sprzedaży. metody wyceny rozchodów magazynowych. transakcje związane z magazynem; zakres, terminy i sposoby inwentaryzacji. cz. III Dokumentacja sprzedaży towarów: dokumenty sprzedaży - faktury Vat, rachunki, faktury Vat RR, faktury korygujące, faktury wewnętrzne, dokumentacja związana z zapłatą - KP, KW, przelew. cz. IV Obsługa komputera w programie Subiekt - zakup i sprzedaż towarów: uruchomienie programu, wprowadzanie danych, konfiguracja programu, transakcje, zakup na podstawie faktur, sprzedaż fakturowana, kontrahenci, formy zapłaty, rabaty. e/. Kurs obsługa programu CDN Optima Finanse i Księgowość grupa: 2 x 10 osób,czas trwania: 40 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: struktura programu - kolejność wprowadzania dokumentów (ewidencja dokumentów, dziennik), plan kont i zasady jego tworzenia (syntetyka, analityka, konta słownikowe, konta zwykłe i rozrachunkowe powiązanie z zapisem), ewidencja dokumentów - zasady wprowadzania i dekretowania (struktura ewidencji dokumentów - porównanie z PKPiR, opis analityczny - możliwości w zakresie automatycznego księgowania, wykorzystanie cech dokumentu - definiowalnych), wprowadzenie i dekretowanie rożnych typów dokumentów (sprzedaż, zakupy, środki trwale, magazynowe, PK, faktury wewnętrzne, raport kasowy, wyciąg bankowy), tworzenie schematów księgowych faktur zakupu i sprzedaży (księgowanie w oparciu o opis analityczny, księgowanie w oparciu o cechy, księgowanie korekt), tworzenie schematów księgowania raportów kasowych i bankowych, tworzenie schematów księgowych dokumentów magazynowych, deklaracje podatkowe - definiowanie i wykorzystanie (VAT-7, CIT-2, PIT-5), obroty i salda - zasady korzystania, zestawienia księgowe - definiowanie i wykorzystanie (bilans, rachunek zysków i strat, inne zestawienia), ćwiczenie podsumowujące - sprawdzające umiejętność wykonania wszystkich standardowych czynności w programie, a w szczególności: wprowadzanie i księgowanie rożnych typów dokumentów, tworzenie prostych schematów księgowań, sporządzanie deklaracji i rozliczeń, drukowanie zestawień. Zamawiający udostępni wykonawcy: salę komputerową wraz z oprogramowaniem CDN Optima Finanse i Księgowość, flipchart. f/. Kurs obsługa programu CDN Optima Handel grupa: 10 osób,czas trwania: 30 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: struktura programu; zasady poruszania się po programie; pozycja cennikowa - towar lub usługa (karta towaru lub usługi, opis i możliwość jego edycji na dokumencie, stawka VAT i nr PKWiU, definiowanie cen sprzedaży); kontrahent - karta kontrahenta (dane kontrahenta niezbędne do wystawienia faktury, korekta danych, warunki płatności); wprowadzanie faktur zakupu (korzystanie z istniejących kartotek towarowych i kart kontrahentów, zakładanie nowych kartotek z poziomu dokumentu, modyfikacja danych z kartotek, korekta cen sprzedaży na podstawi nowych cen zakupu); zależność pomiędzy dokumentem handlowym i magazynowym - tworzenie PZ, wystawianie faktur sprzedaży (korzystanie z istniejących kartotek towarowych i kart kontrahentów, zakładanie nowych kartotek z poziomu dokumentu, modyfikacja danych z kartotek, wskazywanie ceny lub dostawy, różne formy zapłaty), zależność pomiędzy dokumentem handlowym a magazynowym - tworzenie WZ, rodzaje wydruków faktur VAT - zasady drukowania, kontrola płatności (ewidencja kasowa - raporty i dokumenty kasowe, ewidencja obrotu bezgotówkowego - raporty bankowe, rozliczanie płatności, kontrola rozrachunków - raporty), korekty zakupów i sprzedaży (zasady tworzenia i wydruku, powiązania pomiędzy dokumentami handlowymi i magazynowymi), operacje magazynowe. Zamawiający udostępni wykonawcy: salę komputerową wraz z oprogramowaniem CDN Optima Handel, flipchart. g/. Kurs obsługa programu Symfonia Finanse i Księgowość grupa: 2x10 osób,czas trwania: 40 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: przygotowanie programu do pracy, plan kont, kartoteki w Symfonii, rejestry VAT, wprowadzanie dokumentów krajowych, dodawanie nowego dokumentu, rozliczenie transakcji za pomocą WB, rozliczenie transakcji za pomocą RK, rozliczenie transakcji za pomocą kompensaty, bilans otwarcia, obroty i zapisy na kontach, bilans końcowy - wydruki, rachunek zysków i strat wydruki, księgowanie dokumentów - zadania symulacyjne, zamykanie miesiąca, zamknięcie roku, praca w nowym roku obrotowym, bilans otwarcia w kolejnym roku pracy z Symfonią, sporządzanie deklaracji, ćwiczenia utrwalające - praca w programie Symfonia od bilansu do bilansu. Zamawiający udostępni wykonawcy: salę komputerową wraz z oprogramowaniem SYMFONIA Finanse i Księgowość, flipchart. 3/. Miejsce realizacji szkoleń Zespół Szkół Zawodowych w Wieliczce lub/i Zespół Szkół w Gdowie. Zamawiający udostępni Wykonawcy sale szkoleniowe zlokalizowane w Zespole Szkół Zawodowych w Wieliczce i Zespole Szkół w Gdowie w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. 4/. Zajęcia w ramach kursów muszą być realizowane w sposób umożliwiający uczniom aktywny udział w nich tzn. maja być prowadzone metodami aktywnymi, a łączny czas trwania zajęć w jednym dniu szkoleniowym nie może przekraczać 4 godzin. 5/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a/. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. b/. Czas realizacji kursów: wrzesień - 30 listopada 2011 roku według ustaleń z Zamawiającym. Kursy powinny zostać zorganizowane w czasie wolnym od nauki szkolnej. c/. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 6/. Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a/. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b/. opracowanie i przedstawienie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, c/. realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, d/. po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej dotyczącej danego rodzaju kursu oraz podpisanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, wydanego zgodnie z obowiązującymi przepisami 7/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a/. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu wielickiego, hasło promocyjne POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 8/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a/.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b/. program kursu oraz dziennik zajęć, c/. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d/. listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez uczestników, e/. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia dla części III Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie przeprowadzili przynajmniej 100 godzin szkoleń z zakresu fotografii i obróbki obrazu w programach graficznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dotyczy każdej z części)Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej po jednej osobie dla każdej z części zamówienia (przy czym jedna wskazana osoba może realizować tylko jedną z części zamówienia) posiadającej kwalifikacje pedagogiczne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli(...) Dz.U. nr 50, poz. 400. Osoba ta musi posiadać wiedzę z zakresu objętego przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1/. szczegółowy program kursu dla wybranej części zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze 2/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych sytuacjach (np. trudności w rekrutacji uczestników kursu, zdarzenie losowe, niedyspozycja zdrowotna uczestnika lub kadry szkolącej) możliwość zmiany harmonogramu realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy do 15 grudnia 2011 r. w przypadku trudności z rekrutacja osób na dany kurs lub brakiem wolnych sal, w których może zostać zrealizowane zamówienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieliccze ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 08:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieliccze ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs serwer Microsoft Small Business Server 2003 - administracja i konfiguracja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs serwer Microsoft Small Business Server 2003 - administracja i konfiguracja, grupa: 10 osób czas trwania: 60 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: wprowadzenie do programu - wersje SBS 2003; przykłady zastosowań biznesowych dla SBS; nowa instalacja SBS - planowanie sieci; instalowanie i konfiguracja systemu Small Business Server; integracja usług DNS, DHCP oraz Active Directory; usługa IIS a Small Business Serve; routing i dostęp zdalny, VPN oraz zapory sieciowe; usługi terminalowe; bezpieczeństwo serwera i stacji roboczych; połączenia klienckie; zastosowanie SharePoint; tworzenie kopii zapasowej Small Business Server; monitorowanie i raportowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs Kadry i Płace w programach Płatnik i Symfonia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Kadry i Płace w programach Płatnik i Symfonia grupa: 10 osób, czas trwania: 40 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Program szkolenia powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: a/.ogólne zasady ubezpieczeń społecznych - wprowadzenie; b/.ćwiczenia praktyczne przy stanowiskach komputerowych: utworzenie bazy jednostki w programie płatnik; c/.zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego pracodawcy/przedsiębiorstwa, pracownika, członka rodziny i innych osób oraz zgłoszenie innych danych i zmian; d/.sporządzenie deklaracji miesięcznych wraz z załącznikami (raportami imiennymi o należnych składkach; wyrejestrowanie z ubezpieczenia pracodawcy/przedsiębiorstwa, pracownika, członka rodziny i innych osób e/.obsługa komputerowa w programie SYMFONIA - moduł KADRY I PŁACE w tym: sporządzanie dokumentów pracowniczych, f/.zasady obliczania list płac, g/.sporządzanie list płac- różne wersje, h/.sporządzanie umów zleceń i ich rozliczanie, umów o dzieło i ich rozliczanie, i/.analiza wynagrodzeń, ubezpieczenia społeczne pracowników inne świadczenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs fotografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs fotografii grupa: 2 x 10 osób; czas trwania: 20 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: pokaz aparatów fotograficznych, ich możliwości, budowa i funkcje podzespołów; kompozycja kadru, nastawy ostrości i czułości; oświetlenie i techniki doświetlania; ćwiczenia z martwą naturą, postacią i pejzażem. Zamawiający udostępni wykonawcy: salę lekcyjną z podstawowym wyposażeniem, flipchart, przyłącze elektryczne, możliwość podłączenia do Internetu oraz aparaty fotograficzne dla uczniów (aparat fotograficzny NIKON D3100 + obiektyw 18-55VR) w ilości 10 szt. dla grupy 10 uczestników szkolenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs magazynier- fakturzysta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs magazynier fakturzysta grupa: 10 osób, czas trwania: 40 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: cz. I Marketing w działalności hurtowni: podejście do klientów indywidualnych i instytucjonalnych, motywacje zakupu towarów i usług, narzędzia marketingowe, planowanie strategiczne i operacyjne w marketingu, public relations. cz. II Dokumentacja magazynowa: rodzaje dokumentów magazynowych, obieg dokumentów magazyn - dział sprzedaży. metody wyceny rozchodów magazynowych. transakcje związane z magazynem; zakres, terminy i sposoby inwentaryzacji. cz. III Dokumentacja sprzedaży towarów: dokumenty sprzedaży - faktury Vat, rachunki, faktury Vat RR, faktury korygujące, faktury wewnętrzne, dokumentacja związana z zapłatą - KP, KW, przelew. cz. IV Obsługa komputera w programie Subiekt - zakup i sprzedaż towarów: uruchomienie programu, wprowadzanie danych, konfiguracja programu, transakcje, zakup na podstawie faktur, sprzedaż fakturowana, kontrahenci, formy zapłaty, rabaty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs obsługa programu CDN Optima Finanse i Księgowość.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługa programu CDN Optima Finanse i Księgowość grupa: 2 x 10 osób,czas trwania: 40 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: struktura programu - kolejność wprowadzania dokumentów (ewidencja dokumentów, dziennik), plan kont i zasady jego tworzenia (syntetyka, analityka, konta słownikowe, konta zwykłe i rozrachunkowe powiązanie z zapisem), ewidencja dokumentów - zasady wprowadzania i dekretowania (struktura ewidencji dokumentów - porównanie z PKPiR, opis analityczny - możliwości w zakresie automatycznego księgowania, wykorzystanie cech dokumentu - definiowalnych), wprowadzenie i dekretowanie rożnych typów dokumentów (sprzedaż, zakupy, środki trwale, magazynowe, PK, faktury wewnętrzne, raport kasowy, wyciąg bankowy), tworzenie schematów księgowych faktur zakupu i sprzedaży (księgowanie w oparciu o opis analityczny, księgowanie w oparciu o cechy, księgowanie korekt), tworzenie schematów księgowania raportów kasowych i bankowych, tworzenie schematów księgowych dokumentów magazynowych, deklaracje podatkowe - definiowanie i wykorzystanie (VAT-7, CIT-2, PIT-5), obroty i salda - zasady korzystania, zestawienia księgowe - definiowanie i wykorzystanie (bilans, rachunek zysków i strat, inne zestawienia), ćwiczenie podsumowujące - sprawdzające umiejętność wykonania wszystkich standardowych czynności w programie, a w szczególności: wprowadzanie i księgowanie rożnych typów dokumentów, tworzenie prostych schematów księgowań, sporządzanie deklaracji i rozliczeń, drukowanie zestawień. Zamawiający udostępni wykonawcy: salę komputerową wraz z oprogramowaniem CDN Optima Finanse i Księgowość, flipchart..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs obsługa programu CDN Optima Handel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługa programu CDN Optima Handel grupa: 10 osób,czas trwania: 30 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: struktura programu; zasady poruszania się po programie; pozycja cennikowa - towar lub usługa (karta towaru lub usługi, opis i możliwość jego edycji na dokumencie, stawka VAT i nr PKWiU, definiowanie cen sprzedaży); kontrahent - karta kontrahenta (dane kontrahenta niezbędne do wystawienia faktury, korekta danych, warunki płatności); wprowadzanie faktur zakupu (korzystanie z istniejących kartotek towarowych i kart kontrahentów, zakładanie nowych kartotek z poziomu dokumentu, modyfikacja danych z kartotek, korekta cen sprzedaży na podstawi nowych cen zakupu); zależność pomiędzy dokumentem handlowym i magazynowym - tworzenie PZ, wystawianie faktur sprzedaży (korzystanie z istniejących kartotek towarowych i kart kontrahentów, zakładanie nowych kartotek z poziomu dokumentu, modyfikacja danych z kartotek, wskazywanie ceny lub dostawy, różne formy zapłaty), zależność pomiędzy dokumentem handlowym a magazynowym - tworzenie WZ, rodzaje wydruków faktur VAT - zasady drukowania, kontrola płatności (ewidencja kasowa - raporty i dokumenty kasowe, ewidencja obrotu bezgotówkowego - raporty bankowe, rozliczanie płatności, kontrola rozrachunków - raporty), korekty zakupów i sprzedaży (zasady tworzenia i wydruku, powiązania pomiędzy dokumentami handlowymi i magazynowymi), operacje magazynowe. Zamawiający udostępni wykonawcy: salę komputerową wraz z oprogramowaniem CDN Optima Handel, flipchart..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs obsługa programu Symfonia Finanse i Księgowość.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługa programu Symfonia Finanse i Księgowość grupa: 2x10 osób,czas trwania: 40 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: przygotowanie programu do pracy, plan kont, kartoteki w Symfonii, rejestry VAT, wprowadzanie dokumentów krajowych, dodawanie nowego dokumentu, rozliczenie transakcji za pomocą WB, rozliczenie transakcji za pomocą RK, rozliczenie transakcji za pomocą kompensaty, bilans otwarcia, obroty i zapisy na kontach, bilans końcowy - wydruki, rachunek zysków i strat wydruki, księgowanie dokumentów - zadania symulacyjne, zamykanie miesiąca, zamknięcie roku, praca w nowym roku obrotowym, bilans otwarcia w kolejnym roku pracy z Symfonią, sporządzanie deklaracji, ćwiczenia utrwalające - praca w programie Symfonia od bilansu do bilansu. Zamawiający udostępni wykonawcy: salę komputerową wraz z oprogramowaniem SYMFONIA Finanse i Księgowość, flipchart..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.