eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzydostawa karetki specjalistycznej



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Kartuzy: dostawa karetki specjalistycznej
Numer ogłoszenia: 247740 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Aleksandra Majkowskiego , ul. Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6854800, faks 058 6854840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://biuletyn.abip.pl/szpital_kartuzy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa karetki specjalistycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA KARETKI SPECJALISTYCZNEJ S TYPU C W ROZUMIENIU POLSKIEJ NORMY PN-EN 1789, WRAZ Z KOMPLETNYM WYPOSAZENIEM MEDYCZNYM SZCZEGÓLOWE WYMAGANIA DOTYCZACE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRZEDSTAWIONE ZOSTAŁY W ZAŁĄCZNIKU NR. 1 DO SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: WADIUM W WYSOKOŚCI 2 TYSIĘCY PLN NALEŻY WNIEŚĆ DO DNIA 28.11.2008R DO GODZ. 10,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział dostawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówienia publicznych t.j.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia te warunki, oraz: 1) wykaże , że prowadzona działalność polegająca na dostawach ambulansów ratunkowych wpisana jest do Krajowego Rejestru Sądowego lub do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy, 2) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował dostawy co najmniej 60 ambulansów ratunkowych S (typu C w rozumieniu polskiej normy PN-EN 1789), a dostawy te wykonane zostały należycie. Zamawiający uzna, że dostawy wykonane zostały należycie, jeżeli Wykonawca przedłoży w ofercie co najmniej 3 referencje (od różnych podmiotów), odnoszące się do wykazanych dostaw. 3) oświadczy, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia, 4) wykaże, że niepodlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg załącznika nr 3 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu do składania ofert). 3) wypełniony i podpisany formularz Wykaz zrealizowanych dostaw ambulansów ratunkowych typu C - wg zał. nr 7, 4) co najmniej 3 referencje (od różnych podmiotów), odnoszące się do wykazanych dostaw, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (lub pkt. 9 ustawy w przypadku podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ustępie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BIULETYN.ABIP.PL/SZPITAL_KARTUZY.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL POWIATOWY IM. DR ALEKSANDRA MAJKOWSKIEGO W LIKWIDACJI 83-300 KARTUZY, UL. CEYNOWY 7 POK NR 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL POWIATOWY IM. DR ALEKSANDRA MAJKOWSKIEGO W LIKWIDACJI 83-300 KARTUZY, UL. CEYNOWY 7 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.